![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Vind u dat met dit gebaar Israël een belangrijke stap tot vrede zet? | |||
Ja, want van Palestijnse zijde is er nog geen eenzelfde intiatief op komst |
![]() ![]() ![]() |
12 | 22,64% |
Ja, maar er is nog veel werk aan de winkel |
![]() ![]() ![]() |
12 | 22,64% |
Neen, Israël en de Joden moeten vernietigd worden, sieg heil |
![]() ![]() ![]() |
29 | 54,72% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() Het Ottomaanse Rijk of zelfs de Turken nu Europeaans noemen is wat voorbarig. Het punt is wel dat de Ottomanen de Joden enkele eeuwen terug uit de Palestijnse gebieden hebben verdreven...
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat een perverte stelling. En dan vindt u het vreemd dat er jodenhaat ontstaat. Op zich heb ik niets tegen een Joodse staat (de locatie had wel beter gekozen kunnen worden), maar andere volkeren hun recht op een eigen natie ontzeggen en uw eigen volk niet, dat is verachtelijke hypocrisie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe verklaar je dit ?
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 30 augustus 2007 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
![]() Citaat:
Aan alle verraders: Citaat:
![]() ![]() ![]() Leve de vrijheid, de gift van onze schepper !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 30 augustus 2007 om 13:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
We’re not going to play the blues anymore. Let the white folks play the blues. They got ‘em, so they can keep ‘em. -Miles Davis Laatst gewijzigd door reinaert68 : 30 augustus 2007 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
De poll opzich is één van de zoveelste provocatie om provocatie uit te lokken, wie wat wenst krijgt die ook, if they want war, we will give them war ! if they want peace, we already are for peace ! ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 30 augustus 2007 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() allé, sieg heil dan maar. Sinistra de onverbeterlijke zionist is er weer in geslaagd om z'n peiling tot het belachelijke af tendentieus te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Wat betekent het vrijlaten van 250 Palestijnse gevangenen als je er de volgende maanden een duizend nieuwe arresteert en je nog bijna 10.000 andere Palestijnen vasthoudt? Niks.
Dit gebaar heeft dan ook weinig te maken met vrede maar is louter de zoveelste Israëlische PR-campagne. Dat buiten die duizenden 'gewone' Palestijnen, ook nog tientallen parlementsleden én de halve Palestijnse regering vastzit in een Israëlische cel, wordt uiteraard niet vermeld. Dat past niet in het "Wij stellen een gebaar voor vrede"-plaatje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Als iemand er alles aan doet om te doen geloven dat er geen onderscheid is tussen joden en Israël, is het uw regering zélf. Niet te vlug kritiek geven dus. Steek eerst maar eerst hand in eigen boezem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() De Arabieren moesten maar beter doen tijdens de 6-daagse Oorlog en Tom Kippoer.
De wet van de basisschool is hier van toepassing: Als een pestkop je snoepje steelt, ga je ofwel naar de juf, ofwel ga je de pestkop een pak slaag geven. Je gaat dus niet eerst twee keer vechten, en dan naar de jufvrouw gaan omdat je het niet kunt halen. Waren de twee oorlogen niet geweest was ik een tegenstander van Israel. Wat de Arabieren nu doen is naar de juf (wereldgemeenschap) gaan blijten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ik ben nogal traag van begrip. Ik ben namelijk opgevoed met de, voor jou misschien nogal domme, regel dat iedereen gelijk is voor de wet. Vertel mij eens welke uitzonderlijke regel hier van toepassing is, die Israël plots het recht geeft om bijna een volledig volk tot vluchteling te maken?
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 30 augustus 2007 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
De voetbalhooliganattitude van de Pallies bevalt mij niet, daarom verkies ik simpelweg Israel. O ja, en de eenogige tronie van Moshe Dayan ziet er veel beter uit dan de baard van Arafat. |
|
![]() |
![]() |