Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2007, 10:43   #41
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Wat heeft iedereen hier tegen Jazeker?

Tutut,heiligschennis daar kan ik niet mee lachen.
Oud 28 juli 2007, 12:39   #42
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
WTF? ik wou dat filmpje opvragen op you tube en telkens ik wil openen staat dat het verwijderd is onder het copyright van Sony. Pffffffffffff

http://youtube.com/results?search_qu...W_oZp6Aa0tAsvA==
Sony doet er alles aan om de filmpjes van internet te halen. Zelfs haar blauwe plekken op haar gat zijn auteursrechterlijk beschermd nu.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2007, 13:48   #43
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
Sony doet er alles aan om de filmpjes van internet te halen. Zelfs haar blauwe plekken op haar gat zijn auteursrechterlijk beschermd nu.
Google Video en Youtube gebruikten we tot voor een paar maanden nog om heelder afleveringen van oa Trigger Happy en Family Guy te zien. Echter.. sinds een tijd allemaal verwijderd. Ook muziekclips zijn niet meer op te vragen. Je kan er enkel wat amateurwerk op vinden, wat particulier knoeiwerk, maar idd alles waar een vorm van auteursrecht op rust gaat er onverbiddelijk uit. Ze zullen dit wel merken aan hun populariteit wsl
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2007, 15:13   #44
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
Google Video en Youtube gebruikten we tot voor een paar maanden nog om heelder afleveringen van oa Trigger Happy en Family Guy te zien. Echter.. sinds een tijd allemaal verwijderd. Ook muziekclips zijn niet meer op te vragen. Je kan er enkel wat amateurwerk op vinden, wat particulier knoeiwerk, maar idd alles waar een vorm van auteursrecht op rust gaat er onverbiddelijk uit. Ze zullen dit wel merken aan hun populariteit wsl
't is vooral MTV dat daar achter zit. Rottig! Want eerst draaien ze die muziekclips al jaren niet meer en dan zagen over de auterusrechten. Wat willen ze eigenlijk? Eerst betalen we voor hun CD's en toestanden en dan nog eens betalen voor de clips die overigens doorgerekend worden in de verkoop.

Soit, ik heb er hier al eens van mijn oren over gemaakt maar wat ze nu doen is volstrekt belachelijk. Ze moet maar niet op haar gat donderden.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be