![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot finaal de man met de zeis langskomt. Terecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je ziet hoe ingewikkeld het allemaal geworden is, en dat allemaal om één eenvoudige reden: dat de Vlamingen nu al een halve eeuw lang weigeren hun meerderheid te gebruiken om hun wil op te leggen aan de Belgische staat. We hoeven helemaal geen onzekere onafhankelijkheidsverklaringen, we hoeven geen risico's te nemen om Brussel te verliezen of niet erkend te worden, als we maar twee of drie keer onze meerderheid gebruiken om een paar esentiële zaken door te duwen. Afschaffing van de pariteit in de federale regering, afschaffing van het Brussels gewest, afschaffing van alle beperkingen op de democratie (alarmbellen, bijzondere meerderheden) etc. En waar dat niet op parlementaire wijze kan volstaat het om gewoon duidelijk te maken dat het moet. Het hangt dus alleen maar van de Vlamingen zelf af, niet van de Franstaligen die ook maar nemen wat ze kunnen krijgen. En er is geen reden waarom die Vlamingen meer op hun punt zouden staan of van zich af zouden bijten als ze een eigen staat zouden hebben. Laatst gewijzigd door Kortaf : 31 juli 2007 om 08:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niets zo fanatiek als een gefopte Vlaming. Maar als je eerst een decenium of twee ellende wil voor de zaken terug goed komen: blijf rustig rechts stemmen. Je kan links moeilijk verwijten van handigheidjes te gebruiken om aan de macht te komen: dan lieten ze alles op hun beloop en wezen ze niet op de ongelofelijke kwaadaardigheid die zou volgen op een rechtse Vlaams staat. Links leeft niet van slogans. En, schat, het ACV is ook niet zo happig op een rechtse Vlaamse staat. Dit is de reden waarom Leterme zal struikelen: hij MOET. Laatst gewijzigd door ericferemans : 31 juli 2007 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Beetje slappekes, maar allez ik zal u hierin volop steunen. Zo solidair zijn we dan ook wel weer. Ge zult waarschijnlijk al wel berekend hebben naar welke stuk drijfhout ge de volgende keer moet springen om niet te verzuipen. Citaat:
En op uw fotokes afgaande: als het op een uithoudingswedstrijd moet aankomen zal ik het toch iets langer dan u volhouden. Op wat betreft uw in zuur gedrenkte postings: ik zou het toch wat rustiger aan beginnen doen. By the way, ik oefen mijn democratisch recht uit vanuit het buitenland ![]() nee, van smeergeld. Laatst gewijzigd door born2bewild : 31 juli 2007 om 08:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weeral zijn we het eens. Think about it. Laatst gewijzigd door born2bewild : 31 juli 2007 om 08:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Vlaanderen betaalt jaarlijks meer dan 10 miljard euro aan de Belgische koloniale heersers. Wie dat niet ziet is blind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Wat belet het VB om sterk te protesteren tegen de grove belastingsontduiking, die vele malen hoger ligt dan onze solidaire bijdrage aan Wallonie? De gewone man wordt daar beter van en we kunnen de Walen wat meer geld geven om hun uit het slop te laten komen. Zonder dat dit de GEWONE MAN één duit kost. Dergelijke voorstellen hoor ik NOOIT van rechts. Wat let je? Waar blijft de slogan: "Waals minister van financiën vult eigen put niet?" Lijkt me een nogal logische slogan van een nationalistische partij... Vergeten? Het waarachtige doel van rechtse partijen is niet het nationalisme verdedigen: het is de schandalige rijkdom van een kleine hutsekluts te verdedigen. Dat maakt het nationalisme niet verdacht, maar wel degenen die het misbruiken om er hun snode grijpgrage plannetjes mee te realiseren. Rechts is vooral een onmenselijke ideologie van de groten tegen de kleinen. Nationaal én internationale conservatieve klootzakjes. Nem! Met veel tamtam wordt een groot positief beeld opgehangen van "bevrijders", van nationalistische flaminganten. DIt grote scherm verbergt kleine en grote profiteurkes. Zielepoten die terug willen naar de negentiende eeuwse toestanden: geen vakbonden, geen stakingen, geen belastingen en grote armoede voor de kleine man. Het camoeflage pakje, vol met leeuwtjes verbergt de hyena's die er onder zitten. Degenen die zich daartegen verzetten zijn geen "Belgicisten", het zijn geen conservatieven, het zijn geen lafaarden. Het zijn mensen die het beu zijn dat terechte regionalistische hervormingen niet kunnen omdat er mensen zijn die daar misbruik van willen maken. Omdat er valsspelers zijn die de bevolking systematisch misleiden. Omdat de anti-Vlamingen en pro-elitaire schurken terug willen naar het Belgique �* papa, met Vlaamse nationaliteit. Een Belgique waar de VLaamse rijken de franstalig Vlaamse rijken vervangen, met verdwijning van de instellingen die de kleine man verdedigen tegen hun grijpgrage conservatieve handjes. Leg eens uit waarom nationalisme moet gekoppeld blijven aan ethisch conservatisme, vrouwenhaat, homohaat, jeugdhaat en waarom er zoveel voorzichtigheid is om de nazi misdaden af te keuren? Laatst gewijzigd door ericferemans : 31 juli 2007 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() is dat hier in feite een forum voor volwassen mensen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
je hebt gelijk maar ik ben hier ook wel geïntegreerd zenne! Ik eet brood met tomaat, ik drink olijfolie (overdrijving), ik zuip tancats (geen overdrijving), ik heb op 2 jaar tijd 2 talen geleerd (okay eentje begrijpen en spreken en schrijven, de andere begrijpen en klein beetje spreken). Ik geloof eerlijkgezegd dat ik op goede weg ben. (Tegendradigheid, het Catalaans is idd een mix van Spaans en Frans, maar zeg ze dat hier niet of je hebt een probleem. Ze hebben een hekel aan Spanjaarden en een bloedhekel aan Fransen.)
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Beste ericf, in je vlammend betoog vergat je te antwoorden op mijn simpele vraag:
Wat belet links om het voortouw te nemen en de strijd voor Vl onafhankelijkheid terug op het goede sociaal bewogen spoor te zetten? Toch niet om je companen van Charleroi uit de wind te zetten!? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke 'Vlamingen' bedoelt Senelle?
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Links is evident bezig met het voortouw te nemen op het sociaal bewogen spoor. In welke context ook, mijn waarde! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
2) HVT is de kleinzoon van een oostfronter. Dat is gewoon een feit. Wat valt daarover te loochenen? Dat is echter mijn nest niet. Ik had geen oostfronter in mijn familie, wel een oom reserve-officier die (echte) weerstander was. Ook feiten, die ik niet loochen en waaraan ik eveneens geen verdienste of schuld heb. 3) Prachtig, mogelijk ontmoeten we mekaar dan nog eens! 4) den ericf krijgt schoon manieren! Er is nog hoop. Laatst gewijzigd door luc broes : 31 juli 2007 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was de media niet tégen het Vlaams-Nationalisme?
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
links heeftniet anders dan slogans... NU ! ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |