![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() u realiteitszin is ook niet meer wat het geweest is hé
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Schitterend toch! ![]() Laatst gewijzigd door Kortaf : 3 augustus 2007 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In onze parlementaire monarchie heeft de koning een bemiddelende functie. In de honderd zevenenzeventigjarige geschiedenis van dit bourgeoiskoninkrijkje heeft de koning al meerdere malen crisissen helpen oplossen door zijn bemiddelaarsrol te spelen. Ik blijf erbij dat dit ook hier kan gebeuren. En ja: op een bepaald punt zijn politici inderdaad ruziemakende kinderen.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 3 augustus 2007 om 10:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spreek voor uzelf. Hoeveel vorderingen heeft uw "Vlaemsche Zaak" de voorbije legislaturen zoal gemaakt? Niet echt iets om over naar huis te schrijven hé? En als jij nu ècht denkt dat er onder Leterme iets gaat veranderen, dan gaat er voortaan in de Van Dale onder het lemma "naïef" als synoniem "deryz" staan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() België is een karikatuur, mijn beste. Of beter: het is een travestie van een land.
Het heeft ons helemaal niet nodig om zichzelf belachelijk te maken en als een pudding in elkaar te stuiken. Het kan dat helemaal alleen. Er is niets dat het hoofd van de Belgische adel daar kan aan veranderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe komt ge er bij? Neen, die gaat niets veranderen, Raf. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zeg ik toch?
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wou je laten weten dat ik er ook zo over denk.
En dat ik dat een goede zaak vindt, maar dat terzijde. Leterme is ondanks alle hysterisch geschreeuw in het zuiden de kandidaat van de Walen. Zonder hem zijn ze reddeloos verloren, ze hebben hem nodig om hun Belgische regering op de been te krijgen. Hoe sneller hij struikelt, hoe beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
vlamingen hebben communautair gestemd dat weet iedereen alleen willen onze linkse kameraden dat niet toegeven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Raf je weet wel beter vlamingen stemmen al lang niet meer op een mooie uitleg maar wel op een "zo weinig mogelijke uitleg" liefst "geen uitleg" en vooral VEEL kritiek. Invulling is al lang passé... Je moet IN blijven he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Decker heeft geen sympathiek snuit en De Winter heeft een bakkes om ijzeren poutrellen op scheef te plooien. Zinnen in combinatie met "dat weet iedereen" bevatten over het algemeen de grootst mogelijk onzin. Hier is dat niet anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij heeft alleen dat "stom brilleke" niet meer... de rest bleef hetzelfde.
"N'ayez pas peur" komt trouwens van Di Rupo toen hij de eerste keer Leterme ontmoette en er niets gebeurde tot grote opluchting van Leterme. Nu zei Leterme dat ook... er zal dus niets gebeuren ![]() Indien er nu geen staatshervorming komt met splitsing van BHV, sociale zekerheid, tewerkstelling, herziening van de financieringen van de gewesten, met meer bevoegdheden voor Vlaanderen kan ik u garanderen dat het fout gaat aflopen. Vlaanderen heeft duidelijk gekozen voor Leterme en CD&V-NVA en hun verkiezingsbeloften : ze hebben zwaar gegokt en kunnen zwaar verliezen. Het is er op of eronder !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De geldstroom naar Wallonië en Brussel ergert veel Vlamingen, KBC en de Warande-groep hebben de waarheid op tafel gegooid, de Vlamingen de ogen geopend ! Bedankt ! Vlaanderen rendeert en de rest profiteert : van dat "Belgisch-systeem" wil Vlaanderen af ! De profiteurs willen natuurlijk niets veranderen en roepen om ter hardst NON ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gedaan met in Vlaanderen franstalige eisen te komen stellen, gedaan met de geldstroom naar het waals profitariaat, walen hebben allemaal al alles al veel te veel gekregen ! dat de wallinganten terugkeren naar Wallonië, met hun poten van Vlaams Brabant afblijven, in mijn Vlaamse gemeente kunnen ze Nederlands spreken of ze kunnen de pot op. Ik ben hun arrogantie beu, hun eentaligheid door koppigheid of domheid kotsbeu, hun aanstellerigheid irriteert mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een volk overwint het allemaal, een volk wordt staat ! ![]()
|
![]() |
![]() |