![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Op wie zal jij stemmen in juni? | |||
Spa-Sprite (federalisten en confederalisten samen) |
![]() ![]() ![]() |
9 | 6,77% |
VLD-Vivant (confederalisten en unitaristen samen) |
![]() ![]() ![]() |
10 | 7,52% |
CD&V/N-VA (confederalisten en independisten) |
![]() ![]() ![]() |
43 | 32,33% |
Groen? |
![]() ![]() ![]() |
7 | 5,26% |
Liberaal Appel |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,50% |
Vlaams Blok |
![]() ![]() ![]() |
44 | 33,08% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
6 | 4,51% |
LSP |
![]() ![]() ![]() |
7 | 5,26% |
BUB |
![]() ![]() ![]() |
4 | 3,01% |
Solide |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,75% |
Aantal stemmers: 133. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben wel eens benieuwd Seba voor welke coalitiepartner de CD&v de voorkeur gaat geven als ze winnen. Ik durf wedden dat onder druk van het groenlinkse ACW de CD&V-NV_A de SP.A gaan verkiezen boven een rooms-blauwe coalitie waar Vlaanderen al jaren om vraagt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.vld.be/uploads/Novemberverklaring.pdf (zie http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=5746&start=15) Na het kartel klinkt uiteraard een heel ander geluid... Opportunisme is belgicisme niet vreemd (uiteraard niet, want belgicisme is gestoeld op opportunisme) Lezen we de officiële verklaring, gaat het echter van: Citaat:
Dus kronkelt u maar verder. En leer vooral geen lessen uit het feit dat jullie platvloerse X=Y (zeker als het niet blijkt te kloppen) vroeg of laat in jullie gezicht ontploffen, anders is voor ons de lol er af!
![]() |
![]() |
#43 |
Partijlid
|
![]() Vlaams Blok uiteraard. De enige partij die ik mijn stem waardig acht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Vlaams Kartel, mijn eerste keer dat ik een stem uit mag brengen en het zal er één met veel plezier zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams Blok vroeger en nu ook met nog meer overtuiging
![]() Ga maar eens naar een meeting... en je weet snel goed waarom ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noch van Tacitus. Beiden VLD/Vivant voor het ogenblik.
Waarschijnlijk zullen hun uitspraken hen achtervolgen zoals Dehaene en Verhofstadt dat mochten ondervinden van elk de hunne. ('Problemen pas oplossen wanneer ze zich stelden' en 'het succes van een beleid dat mag worden afgemeten aan...'). Voorwaar een prachtig begin voor een geslaagde, politieke carriere...
![]() |
#48 |
Schepen
|
![]() ik denk dat ik in Belgie maar een zaakje begin in witte puntmutsen
![]() ![]()
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Bart.L |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En ja, eindelijk begint de poll stilletjes maar duidelijk te kantelen in het voordeel van het Vlaams Blok.
Wat je ook doet, het Vlaams Blok is gewoon niet te stuiten zelfs geen opgezet zogezegd Vlaams kartel. Van de 111 stemmers stemt 34% voor het Vlaams Blok, en dat noemen ze proteststemmen?? ![]()
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist William... geef de boodschap door en overtuig uw familieleden, vrienden, buren en kennissen... zo halen we snel de 1.000.000 stemmen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan wel meerdere nicknames aanmaken.
Zo heeft er hier onlangs eentje toegegeven dat die er een hele reeks had (50, dacht ik).
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() PVDA haalt de kiesdrempel!!!
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |