![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() "Oud" is natuurlijk relatief. Die van boven de tachtig?
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Oh. Ik had over het hoofd gezien dat je in manen rekent. Maar zoveel mensen boven de 100 jaar hebben we niet in België, en van hen kunnen we niet meer verwachten dat zij zorgen voor het pensioen van.
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 8 augustus 2007 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
hoe komt dat u zo verschrikkelijk slechte info verspreidt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Staatssecretaris
|
![]() de standaard, gazet van antwerpen, het laatste nieuws, ministerie van binnenlandse zaken, talrijke studies....
behoren allemaal tot het VB? zéééér slecht geinformeerd ja ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je voelt de nattigheid waarschijnlijk wel al, ze zijn nog straffer in zwartwerk dan wij want het jammere is dat die harde werkers ook nog een extraatje krijgen via dop of OCMW en dus officieel werkloos zijn. Het is zelfs zo erg dat de imam er een preek over hield in de moskee bij ons vorige vrijdag want geld waar niet voor gewerkt wordt is haram ofte verboden. Maar op het moment dat hun rekening weer es wordt gespijst of ze denken er nog eens aan dat ze maar €150 huur betalen voor hun sociale woning 'vergeten' ze dat wel eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() los van het economische moeten wij ook een andere bedenking maken.
Is zo'n multiculturele maatschappij wel wenselijk, en leefbaar? Mijns inziens: NEEN! Men moet mij eens één voorbeeld geven van een multicultureel land waar er geen spanningen en conflicten zijn tussen al die verschillende bevolkingsgroepen, het werkt niet in Rusland, het werkt niet Amerika, het werkte niet in Joegoslavië, niet in gelijk welk ander land. D�*t wordt dus ook onze toekomst, of neen: het is al zover, kijk maar naar Parijs 2005, of de rellen in Kuregem enz...
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Staatssecretaris
|
![]() u bent zo lomp als de hond op uw avatar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan wordt het deficiet alleen maar groter hé... slimme
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja 80 % !!!!!!!!!!
![]() |
![]() |