![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() dat Milquet naar haar gezin gaat als er geen vergaderingen gepland zijn, daar heb ik geen probleem mee, zekere wanneer één van de kinderen ziek is... uiteindelijk is ze ook moeder.
wat ik wel vind, is dat men, wanneer men middenin onderhandelingen zit, daarover communiceert... onlangs was ik betrokken in onderhandelingen die op zeer korte termijn tot een contract moesten leiden. Ik had ook andere verplichtingen en heb toen duidelijk gecommuniceerd dat ik op die en die momenten ofwel niet bereikbaar zou zijn, ofwel enkel telefonisch etc.. |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Milquet zelf zegt in een reactie aan persagentschap Belga dat er begin deze week was afgesproken om donderdagochtend niet te vergaderen. Dat werd haar naar eigen zeggen woensdag nogmaals bevestigd. De formateur had wel gezegd dat het mogelijk was dat er een nieuwe vergadering kwam, maar over een specifiek tijdstip werd niets gezegd, aldus Milquet.
Omdat haar zoon ziek was geworden op vakantie in Frankrijk, besliste ze om van het vrije moment gebruik te maken om hem snel een bezoekje te brengen. 'Er zat geen strategie achter. Ik wil de onderhandelingen niet vertragen', zei Milquet. Is daar bevestiging op gekomen dat er geen vergadering gepland was? Zo ja, dan kun je haar d�*t toch niet kwalijk nemen?
#44 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De formateur had wel gezegd dat het mogelijk was dat er een nieuwe vergadering kwam Als je het dan zonder boe of ba afbolt, moet je het niet op anderen steken. Dan laat je weten dat je een halve dag niet beschikbaar bent. Of vindt ze het niet belangrijk genoeg misschien?
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Happert ziet gewoon de bui hangen. Zolang zijn totale onbekwaamheid niet kan weggestopt worden onder een dikke laag financiële intergewestelijke 'solidariteit', zouden de Walen er wel eens achter kunnen komen waarvan hij werkelijk gemaakt is.
![]() |
#46 | |
Parlementslid
|
![]() Knuppel :
Citaat:
Maar dat kind is misschien op vakantie ziek geworden ... Maar nog even verder ... 1. Madame-NON, is vrij van woendagavond tot donderdagmorgen; 2. Ze vetrekt naar la France in een niet te grote én krachtige wagen én in slechte weersomstandigheden; 3. Bovendien ligt Grasse tamelijk ver in Frankrijk: zowat in het zuidelijk deel van la douce france; Namen-Grasse is een hele afstand; hem afleggen heen ende weer duurt en blijft duren ... 4. Die donderdag zouden de ... communaitaire zaken druk besproken worden ... 5. Naar mijn bescheiden mening : de hoofdreden is hiet dat bezoek aan haar kind, maar ... een francophoon vertragings"probeersel" ... want wanneer wou mevrouw-non, eigenlijk terugkeren ... 6. Opnieuw naar mijn bescheiden mening : het eerste werkelijke signaal ... modder maar aan ... straks praten we met de : PS ... daaaag liberalen; adieu mes "amis" libereaux ... Beste Groeten.
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Andere wél terechte opmerking, vandaag in De Morgen, van Miet Smet: "Als Milquet slim was geweest, had ze gewoon een vakantiehuisje in België gehuurd". Voor één keer moet ik Miet Smet gelijk geven: Als ze de moeite had gedaan om een vakantiehuisje te huren in eigen land, had ze elke avond naar haar familie én haar zieke zoon kunnen gaan en had niemand daar problemen van moeten maken. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Anderen hebben ooit hun agenda aangepast aan een voetbalmatch... Zgeventen