![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euhm, Dedecker is tot nader order een Vlaming. Het zijn niet de Vlamingen die dit moeten ontmijnen, het zijn de Walen. Zij hebben deze situatie gecreeerd, zijn mogen het nu ook proberen oplossen, wat uiteraard op een compleet fiasco zal uitdraaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() da's juist zal zeker iemand anders zijn.
![]() |
#43 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ben alvast voor! Laat hem dan maar eens geplaatst worden voor een Vlaams "non". Als Zijne Zelfingenomenheid op zijn beurt er dan niet in zou slagen om een regering te vormen, zou men dan ook spreken van een mislukking? Of zou het dan alleen maar de schuld zijn van die stoute Vlamingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik denk Di Rupo, da's nog een optie
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Di Rupo heeft de verkeerde "kleur"... men wil immers blijkbaar nog steeds in de optie rooms-blauw verder gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ook. Laat madame NON het boeltje maar klaren. Eens kijken wat ze gaat doen als ze een opdracht van de koning krijgt om een regering te vormen, en dat ALLE vlaamse partijen steeds eisen dat er een grote staatshervorming moet komen, of géén regering...
BTW, de SPa hoeft niet echt dacht ik. Met het VB dacht ik dat er genoeg stemmen waren om 50% te halen... BHV splitsen is "like taking candy from a baby" ![]()
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Deze zomer heeft Dedecker al gevochten tegen de Taliban, het offensief was een groot succes. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst de Limburgen terug bijeen, foutje is recenter (1839)
![]() Gaat zelfs voordat BHV gesplitst is. Laatst gewijzigd door Micele : 23 augustus 2007 om 18:34. Reden: iets vergeten |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft ook niet gevochten tegen de Taliban. Heb je soms ook deftige dingen te vertellen of ga je je weer beperken tot het spelen van forumtrol? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leterme heeft deze situatie gecreëerd.
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
CD&V/NVA : 30 VLD: 18 VB: 17 is gelijk aan 65, m.a.w. 11 te kort. SP.a heeft 14 zetels, Groen 4, Dedecker 5 Conclusie zonder SP.a mathematisch geen Vlaamse meerderheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ze zullen eerder andere formatie proberen dan land zomaar laten springen zonder ook mr andere formtie te hebben geprobeerd desnoods denk ik hopelijk heb ik het mis, en splitst de boel, mr ik denk dat ze ( de koning en co) zullen kronkele as den duivel in een wijwatervat om tog mr te blijven .... logisch vanuit hun positie natuurlijk, mr tog ....
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 23 augustus 2007 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vlaanderen steunt namelijk vrijwillig elk jaar de Nationale begroting. Wij hebben altijd wel wat over. Op de duur zal er niks anders opzitten dan bepaalde rechten te NEMEN, zelfs voor de walen. En het is als een duel : wie eerst met de ogen knippert (iets doet dat niet mag om voort te kunnen) heeft verloren, want dan is het hek van de dam...
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|