![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Wat zal er met Leterme gebeuren? | |||
| Terug minister-president van Vlaanderen |
|
5 | 10,42% |
| Zijn politieke rol is uitgespeeld |
|
11 | 22,92% |
| Alsnog formateur na nieuwe informateur |
|
11 | 22,92% |
| Als premier benoemd door andere formateur |
|
13 | 27,08% |
| Hij heeft een verborgen agenda |
|
3 | 6,25% |
| nog iets anders, nl... |
|
5 | 10,42% |
| Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Staatssecretaris
|
Ten eerste spreek ik geen Frans. Ten tweede kan ik jouw mierstronthoopjes op dit forum met een groter recht als gezeik afdoen. Is het te veel moeite om enige onderbouwing voor je stelling te verschaffen? Waarom zijn mijn woorden "zever"?
Laatst gewijzigd door Cunning linguist : 25 augustus 2007 om 10:23. |
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
logisch...
Citaat:
Nu wel... |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Staatssecretaris
|
Ik had ook niet anders verwacht. Je intellectuele vermogen laat je blijkbaar hoogstens onbeduidende one-liners produceren. Met dit niveau is van de aanhangers van het belgicisme kan ik gerust een spoedig einde van het Belgische experiment verwachten.
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En dát is geen oneliner?
|
|
|
|
|
#48 | ||
|
|
OOOh jawel dat had je wel...
Citaat:
Het uwe trouwens ook niet! Citaat:
(begin je je eigen zever nog niet beu te zijn? Ale ik weet niet maar kwestie van "discussie voeren" ben je wel een noebes hoor |
||
|
|
|
|
|
#51 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
#52 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Of bent u selectief blind. Vlaanderen is onder 8 jaar Paars van de 15 meest welvarende regio naar de 2e meest welvarende gegaan. Me dunkt is dat al een gigantisch, objectief en niet gevoelsmatig, bewijs dat de heer Verhofstadt (die een marionette was van VDL) méér voor Vlaanderen (want de Vlaming is rijker) gedaan heeft dan Leterme ooit gedaan zal krijgen voor de Vlaming. Staar je aub niet blind op de symboliek. Vlaanderen wordt ten langen leste sowieso een deelstaat in Europa.
|
|
|
|
#53 | |
|
|
Citaat:
Doe geen moeite ze snappen het niet hoor... |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat ben ik nog niet zo zeker. De CD&V kan ook het spelletje meespelen. Nu de Franstaligen de zaak onmogelijk hebben gemaakt, is het aan hen. Eerst een CdH-bemiddelaar, vervolgens een VLD-informateur om te eindigen met een MR-formateur. 't Is al meermaals gebeurd dat de eerste minister uiteindelijk iemand anders dan de formateur.
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Er was toen gewoon een economisch project: de welvaartstaat. Het werkte, men werd er beter van. Wat merk ik na 2 jaar Leterme: de economische groei in Vlaanderen is zowat de laagste van gans West-Europa. (lager dan in Wallonië) Uiteindelijk is een maatschappij leiden vergelijkbaar met het leiden van een bedrijf. Waarom kan een bedrijf goed draaien: 1. Visie 2. Als de bedrijven in de buurt ook draaien. Wat is de maatschappelijke visie van een dhr. Leterme? een Mevr. De Wever of een Mr. De Crem?
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Oeps ze zijn al met twee om te ontkennen dat het Belang ooit de kans heeft gekregen om zich te bewijzen maar ze fallikant heeft afgewezen. Waar hebben we dit fenomeen nogal gehoord en gezien ?
Wim Verrecyken, Roeland Raes, Luc Vermeulen, Xavier Buisseret, Frieda Van Temsche, Francis Van den Eynde, Johan Vanslambrouck, Roeland van Walleghem, Johan Demol, Karel Dillen,... -------------------------------------------------- Een hoopje om als Vlaming echt trots op te zijn... |
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlaanderen wel he? Wallonië niet he? Je weet niet half hoe belachelijk je bezig bent. |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
|
Citaat:
Ik doe graag belachelijk LOL ps: waar is jazekers beleefdheid gebleven? Strookt het weer strookt het weer niet met jouw visie(tje)? |
|
|
|
|