![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Oprichting van een apart onderwijsnet voot niet-Europese vreemdelingenkinderen (sic).
![]() |
![]() |
#43 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Voor mij blijft dat ook hetzelfde en heel dat gedoe over hoofddoek ,scholen ,bandana's etz laat mij koud, ik ben ook niet voor of tegen, ik wil gewoon het probleem aankaarten en de puntjes op de "i" zetten !
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet allemaal, zeker niet de slachtoffers in India... en hoe konden de arabieren nu weten dat hun oliedollars niet naar die hindus in India gingen of naar Thailand? Was niet enkel Atjah dat getroffen werd hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De manier waarbij hoofddeksels in de les niet toegelaten zijn, de manier waarbij vrouwelijke leerlingen ook door mannelijke leraars kunnen ondervraagd worden, de manier waarbij de evolutietheorie als wetenschappelijk bewezen wordt aangeleerd, de manier waarbij er ook zwemlessen kunnen gehouden worden als er zich mannelijke en vrouwelijke personen in dat zwembad bevinden, de manier waarbij de islam niet de leidraad vormt van het onderwijs.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je geeft btw wel een zeer negatieve definitie aan wat Vlaams is. Kun je daar ook een positieve definitie aan geven? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 25 augustus 2007 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In feite kan het me geen barst schelen of die hoofddoekjes nu deftig onderwijs krijgen dat aan de eindtermen beantwoordt of niet. Blijkbaar zijn ze zelf gelukkiger als ze onwetend gehouden worden, en hun ouders ook.
Uiteraard kunnen ze in d�*t geval géén subsidies ontvangen van de belgische belastingbetalers. Het probleem ligt hem echter verder weg: moeten we die bewust niet opgeleide hoofddoekjes dan ook levenslang van een inkomen voorzien? Of kunnen we de wetten niet beter aanpassen dat ze in d�*t geval moeten onderhouden worden door de man die hen via bruidsschat heeft aangekocht?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook vind ik dat dit type van mensenhandeltransacties, die ten slotte gedoogd worden door de progressieve wereld, belast zouden moeten worden. Bij voorbeeld door een BTW-heffing. Uit respect voor de islamitische cultuur kan er een tweeledig tarief toegepast worden : - 10,5 % op de transactieprijs (bruidsschat) betaald voor een bruid - 21 % op de transactieprijs (bruidsschat) betaald voor een bruidegom, die hoogwaardiger is volgens die cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Goed nieuws. Dit heet 'het kaf van het koren scheiden'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Voor mij geen probleem. Ik ben destijds ook naar een katholieke school gegaan. En zolang ze zich aan de eindtermen houden en er de vereiste graad van bezetting in de klassen wordt behaald, zie ik ook geen probleem voor subsidies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah, maar dat volwaardig onderwijs volgens de Koran absoluut niet voldoet aan onze "westerse, decadente eisen" moeten we maar zo laten zeker? Da's prachtig, iemand die de koran van buiten kent, maar het verschil niet kent tussen een stofzuiger en een keukenrobot, moet dan maar perfect toegelaten zijn? Ik zou graag eens een echte iman/pastoor/dominee/Rabi laten meedoen aan de Eos algemene kennistest zoals deze week gepubliceerd. Ik haalde daarin, en dat met slechts een A3 diplomaatje, helaas maar 93%.
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |