![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=93286 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Snap je nu je eigen selectieve verontwaardiging? Het zijn Marokkanen, dus dan mogen we die zwart afschilderen, ook al is het gelogen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik reageer is het tegen zijn ziek brein.Wat de allochtonen betreft, of je nu wat meer of wat minder kwaad over hen vertelt, zal weinig veranderen.Hun reputatie hebben ze, hebben ze aan zichzelf te danken, en daar zal Mitgard weinig aan kunnen veranderen, niet in het goed, niet in het slecht...Ik zie zo een bende niksnutten uit Verweg-land trouwens perfekt in staat zo van die ventjes van de Chiro het leven te gaan zuur maken... Vrienden van mij werden trouwens ook meer dan eens door het slijk gehaald door Mitgard-achtige wezens, hij heeft het monopolie niet over leugenachtig kwaadspreken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Komt door het Vlaams fetisjisme voor "ook amerikaans" te willen zijn onder sommige mensen. En maar werken. En maar dom genoeg zijn om niet te beseffen dat het spanningen in het gezin oplevert.
En dan nog: als ge zegt dat ge der ni aan wilt meedoen dan zeggen ze "jama leeft dan ni op mijn centen". Dus enerzijds vinden de mensen dat erg, anderzijds doen de mensen mee aan dat egoisme. Laatst gewijzigd door Bhairav : 26 augustus 2007 om 06:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gezinsdrama... ''t zal wel weer zo'n voorbeeldig gezinnetje zijn zeker?' De verkneukeling kan niet op. Duidelijk dat Mitgard z'n diepste wens voor werkelijkheid gehouden heeft. Ik blijf braaf als ik die post wijt aan een gebrek aan elementaire 'intelligentie'. De rest van het 'wit - zwart - bruin' laat ik aan de kindjes die er zich door aangesproken voelen.
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 26 augustus 2007 om 08:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ronse is dus een Vlaams stadje... een vergissing is snel gemaakt precies.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() circe zou graag hebben dat Ronse symbool staat voor Vlaams vs Waals gedoe.
En dat er een symbolische legendarische rel gehouden word. En dan het "best wel treurig vinden dat er slachtoffers vielen, MAAR....". ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik probeerde Rafke enkel wat aardrijkskunde te leren. Weet zelfs niet wat zijn opmerking met deze draad heeft te maken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ondertussen maar proberen te verdoezelen dat dat Waals stadje voor een kwart bestaat uit Vlaams Blokkers en dat de kans dus groot is dat deze moordzuchtige maniak een Vlaams Blokker is...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Haja, want hier wordt een blank zwartgemaakt. Foei! Het zijn zelfs Amerikanen, maar dat doet er niet toe, het zijn blanken! In de andere draad werden een aantal iets-minder-blanken zwartgemaakt. Oh, maar dat is normaal. Het is hun eigen schuld. Die anderen zijn trouwens Fransen, dus eigenlijk behoren ze meer tot "ons eigen volk" dan de mensen die hier gepost zijn, maar dat doet er niet toe, want ze zijn dat beetje minder blank, of sowieso islamistisch, of weet-ik-veel wat de reden is van de selectieve verontwaardiging. Verder zeg ik nergens dat ik mitgard goedpraat. Ik vind alleen de selectieve verontwaardiging zeer frappant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door DaBlacky : 26 augustus 2007 om 11:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Allochtonen hebben NIET hun reputatie aan zichzelf te danken. Dat is onlogisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Of zijn er geen homo's in dat VB stadje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij mag je verlagen tot het niveau dat je daarin verkneukeling ziet. Je zou er ook frustratie in kunnen zien. Of een aanklacht. Een aanklacht dat onze maatschappij niet liever doet dan verdoken drama's blijven bedekken. "Hij had een hoge functie" en van die dingen, tja, dan is het onmogelijk dat het toch mis gaat eh. Wie had dat nou verwacht? "Ze had me wel eens verteld dat het niet altijd even goed gaat, maar ja, die mensen komen buiten, hun kinderen studeren goed, ze hebben hobby's, en hij heeft goed werk, dus ja". Niet willen zien. Het is ook érg prettig als je een probleem wil aangeven bij je omgeving en je krijgt enkel "tja, geen enkele vent is perfect eh, wees blij dat hij zo hard werkt, dat hij de kost goed verdient". Maar blijf jij maar bij je verkneukelingshypothese als dat beter bij je past. En nee, het gaat nu niet om een "voorbeeldig gezinnetje". Een tweeling groeit op bij druggebruikers, een drugdealende ex komt het gezin uitmoorden. Dat is niet voorbeeldig. En we kunnen niet �*lles voorkomen, en iedereen heeft de verantwoordelijkheid over zijn eigen gedrag, maar het zou me zeker niet verbazen mocht ook hier iemand, voor zijn eigen gemak, een oogje dicht hebben geknepen, druk bezig zijnde met de eigen 'problemen'. We leven in een vereenzamende maatschappij, en gezinsdrama's zullen steeds meer voorkomen, bij voorbeeldige én onvoorbeeldige gezinnetjes.
![]() |