![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() nog ene dan die zijn afzetmarkt zou willen beschermen door geld te geven aan zijn klanten.
Dat zou de patriot case nog ernstiger maken dan gedacht. Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 augustus 2007 om 22:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vind toch dat Patriot ergens gelijk heeeft, er worden veel Vlaamse producten in Wallonie verkocht, het is natuurlkijk zo dat bij een onafhankelijk Vlaanderen de Walen Vlaamse producten niet gaan boycotten denk ik, al weet je nooit met die Waalse politiekers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gesteld dat dat zo zou zijn (fantasie), dan wordt het tijd dat die krukken vanonder de Vlaamse bedrijven worden weggestampt, daar zullen ze alleen maar sterker van worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je hebt Wallonië maar ook Frankrijk en Nederland... Trouwens een boycot? Jij denkt aan een doemscenario maar daar staan de Walen echt hopeloos in. Wij blokkeren gewoon Brussel! Die gaan ons echt niet boycotten, is praktisch gezien voor hen zelfmoord of toch alleszins voor 'hun Brussel'.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat is ook waar, maar dat bewijst enkel dat in Belgie de twee taalgroepen elkaar economisch steunen, maar pas op ik ben zelf voor een onafhankelijk vlaanderen, maar de eerlijkheid gebied ons te zeggen dat de Walen niet zonder onze economie kunnen en de Vlamingen niet zonder de Waalse. Maar soit in een onafhankelijk Vlaanderen en Wallonie kunnen deze economische 'transfers' perfect samengaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Ik weet niet wat ik hier van moet denken.
Mja ik weet het niet kerel. Ik ben tegen seperatisme omdat ik geloof dat het afbreken van Belgie weinig zin heeft aangezien Vlaanderen een creatie is van Belgie. Maar als het zover zou komen, vind ik dan ook meteen dat we het tegoei moeten doen en naar een stabiele, natuurlijke oplossing gaan, namelijk een Heel-Nederland. De Nederlanden dus. Vlaanderen zou beter zijn voor zijn inwoners als een Belgische constructie. In die zin geloof ik dat de Nederlanden beter zijn voor haar inwoners. Dezelfde taal, op veel gebieden dezelfde mentaliteit (de benelux wordt niet voor niks op veel gebieden als de meest vooruitstrevende regio ter wereld genoemd, kwa homo huwelijk, euthanasie....). |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel.
Respect als het waar is.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen Heel-Nederland.
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Deze poll dus: http://forum.politics.be/poll.php?do...ts&pollid=4270 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan geraken ze de hunne in Vlaanderen ook niet meer kwijt. Van de 80% die Vlaanderen uitvoert gaat er wellicht maar een klein percentage naar Wallonië. Als Wallonië van de overige 20% ook nog een deel niet meer kwijtwil moeten ze dat maar weten.
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Boycotten? Als de Europese instellingen zich terugtrekken staan we met ons bakkes vol tanden. Voordeel zou zijn dat het in en rond Brussel iets goedkoper wonen zou worden. Maja. En dan hebben we het nog niet over de NATO. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet toch dat Belgique federaal werd omdat de Walen niet van het Nederlands wilden weten?
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog al erger.
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten eerste hebben ze niet gewonnen. Ten tweede zijn de "Vlaamse" eisen helemaal niet rechtmatig. Ten derde ben je hierdoor niet verstandig, integendeel, alleen maar laf en zwak. Ten vierde is er geen Vlaemsch volk. En ten vijfde vind ik dit een flauwe grap. ![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 26 augustus 2007 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() 8o 8o 8o 8o 8o 8o 8o 8o 8o 8o 8o 8o
|
![]() |
![]() |