![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Haha maar Hans1 toch: WAT in godsnaam doet de koninklijke familie dan voor België?? Buitenechtelijke kinderen maken en ze dan negeren? Villa's verbouwen met geld van het leger? Zich belachelijk maken op buitenlandse economische missies (zie de laatste van ons Flupke?)
Doe es normaal man. Respect toch dat u ook inziet dat het federalisme volledig achterhaald is maar goed, uw unitaristisch alternatief is ook niet veel beter. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wens Paola van harte proficiat en nu mag ze op pensioen gaan, ergens op een onderzoeksbasis op antarctica (waar ze zelf moet gaan hout hakken om het kacheltje te stoken).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
koen wouters bijvoorbeeld, die doet nu eens niks voor mij se. ik kan die vent niet af met z'n stoem liedjes en z'n rotkop op tv. en toch 'verdient' die veel geld. omdat die voor anderen misschien iets betekent. en zo is het ook met het koningshuis. voor sommigen is dat 'nutteloos', voor anderen is dat belangrijk, en vinden zij dat hun dotaties gerechtvaardigt zijn. allemaal subjectief. bovendien vind ik die ergernis om de dotaties veelal van jaloezie getuigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Koen wauters werkt daarvoor, ook al moet ik die vent ook niet maar die heeft gewerkt voor zijn geld: muziek geschreven, cd's uitgebracht, presentatiewerk etc Clijsters heeft gans haar leven hard moeten trainen daarvoor maar die Saksen-Coburgs krijgen het allemaal in de schoot geworpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=WvI3LeXjNGw Eigenlijk, zo een prins zouden we toch missen hier in vlaanderen , iedereen word er vrolijk van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() 300000 miljoen lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ROFL. ![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil niet moeilijk doen maar exact hoeveel bomen moet ze daar tegenkomen op antarctica?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het vervolg is nog hilarischer. Onthoudt dat goed. Dat is dus een hele hoop he, plus de verenigde staten, het geheel, maal twee. Dat is dus niet niks he. ![]() ![]() ![]() Dat is een enorme markt he, Mitgard. Laatst gewijzigd door born2bewild : 3 september 2007 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze kan de hoedencollectie van tante Faby opstoken.
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() slachtafval verbranden
![]() |
![]() |
![]() |