![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Gun en Cie hebben enorm veel problemen met de VS en inzonderheid met Bush... omdat die niet democratisch zijn...
Met Iran of met Rusland, China, Syrië, Libië, Noord-Korea... daar hebben ze geen enkel probleem mee.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() sais who?
![]() |
#43 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Men zou zijn pet kunnen opzetten en beginnen huilen, maar ik vond glimlachen nu eenmaal de meer geschikte reactie. En inderdaad, ik moet toegeven dat ik jullie postings wel vaker amusant vind, uitingen als zij zijn van een kinderlijke verwondering over met wat grote mensen allemaal bezig zijn in de wereld. Het wordt slechts triestig als men daar niet uitgroeit. Tenzij men er geld mee kan verdienen zoals Acharya S., Icke en consoorten. Als ik zo lees dat een president van de VS de "martial law" kan uitroepen, of dat Soros op zijn eentje het Britse pond heeft doen kelderen, dan kan een mens al eens reageren. Maar meestal staat er zoveel onzin in de verhaaltjes dat men een tweede leven zou nodig hebben om alles te antwoorden. De onzin is ook niet bij te houden, want fantastische verhalen zijn duidelijk gemakkelijker te creëren dan feiten. Neem nu de "Zeitgeist Movie". Ik ben niet alwetend -- gelukkig maar -- maar bij het bekijken ervan had ik ook weer de keuze tussen hardop lachen of beginnen huilen met de pet op. Dat ding zit zo vol met fouten, inconsistenties, en verwrongen halve waarheden dat ik het hele gedrocht zou beschouwen als een criminele poging om kinderen te brainwashen. Wie wil geloven dat Horus ooit op het water liep, en dat er al tweeduizend jaar een wereldomspannende samenzwering aan de gang is, bewijst dat hij niet zeer "geïllumineerd" is, tenzij over samenzweringstheorieën. Het is inderdaad bar slecht gesteld met de culturele bagage en de algemene kennis van de Europeaan. Maar hoopt doet leven. Er komen nog elke dag goede boeken en films uit om te lezen en te bekijken.
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Pentagon gaat Iran niet aanvallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=93110 Over de coup die Bush wou plegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus het valt toch wel mee me dunkt Laatst gewijzigd door born2bewild : 3 september 2007 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Showdown Over Iran
http://www.deepjournal.com/p/7/a/en/950.html Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Wat is dan de relevantie van je eerdere post?
Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
De VS kunnen zich geen tweede fiasco veroorloven, hebben niet genoeg troepen, en zullen vermoedelijk andere middelen gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() Kan je dan eens aan de simpele mensen op dit forum uitleggen?
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() Dag mag, maar dan bereik je maar één simpele geest natuurlijk.
![]()
![]() |
#56 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Heel het artikel loopt over van de bronvermeldingen. Het is niet omdat deepjournal voor jou onbekend is dat je er zomaar de stempel "ongeloofwaardig" op mag kleven hoor.
Citaat:
http://www.telegraph.co.uk/news/main...102.xml&page=3 Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 3 september 2007 om 15:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar 'zinnige wereldmacht' en 'Verenigde Staten' zijn twee termen die niet echt goed samenpassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zeker niet dat soort extremisten die vinden dat alle anderen kapot gemaakt moeten worden. En die de uitroeiing van een heel volk al jaren propageren. Als net die mensen werken aan het machtigste wapen ter wereld, dan denk ik toch dat we eens serieus moeten nadenken wat we er aan gaan doen. Gelukkig doet de US dat, want als we op de EU moeten wachten...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 3 september 2007 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() inderdaad, amerika gaat het weer eens oplossen ..... met kogels en zo.
in irak, afghanistan en vietnam hebben we uitvoerig kunnen zien waartoe dit allemaal leidt. en trouwens, het feit dat amerika actie onderneemt ( zou) zal wel meer te maken hebben met het feit dat israel zogezegd bedreigd word en vr de olie. iran is absoluut niet heilig, tis tenslotte een moslimland, mr militaire actie lijkt mij niet de oplossing, wat dan wel is natuurlijk de vraag, mr de militaire manier heeft al utivoerig bewezen niet echt te werken en te helpen.
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en aan de geloofwaardigheid van de VS en co valt serieus te twijfelen, getuige irak.
![]() |