![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: als ik dt-fouten lees ... | |||
voel ik de onweerstaanbare drang om die te verbeteren |
![]() ![]() ![]() |
11 | 21,57% |
voel ik ergernis |
![]() ![]() ![]() |
14 | 27,45% |
doet het mij niks |
![]() ![]() ![]() |
9 | 17,65% |
doet het mij niks want ik maak er zelf |
![]() ![]() ![]() |
17 | 33,33% |
Aantal stemmers: 51. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rij-oplijding In Fasen
[SIZE=-1]Hoe gaat dat in z’n werk? Ik ben er altijd al van overtuigd geweest dat als er iets aangeleerd moet worden, dit het snelst gaat in een stappenplan ... www.lesbest.com/rif.html - 8k - In cache - Gelijkwaardige pagina's[/SIZE] [SIZE=-2][PDF][/SIZE] Naam Droomberoep Schreef naar Gevolgde oplijding Voordelen aan ... [SIZE=-1]Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML-versie Gevolgde oplijding. Voordelen aan. beroep. Nadelen aan. beroep. Blijf ik. bij. Deze. keuze? Wat vind ik treffend. Chiel. Huisarts ... www.vbop.be/benedictientje/lager/Zesde%20Leerjaar/6a/beroepengids/6a%20m%20gwendoline%20beroepengids.pdf - Gelijkwaardige pagina's[/SIZE] Anti-dierenleed, als jullie een dieren oplijding zoude doen welke ... [SIZE=-1]Het vrienden netwerk Hyves is binnen een jaar uitgegroeid tot een van de grootste sites van Nederland met meer dan 3,9 miljoen leden en 1,3 miljard ... anti-dierenleed.hyves.nl/polls/746274/als_jullie_een_dieren_oplijding_zoude_doen_welke_dan/ - 46k - In cache - Gelijkwaardige pagina's[/SIZE] M-Tuning.nl :: Bekijk onderwerp - Agente in oplijding! [SIZE=-1]Agente in oplijding! Volgende onderwerp Vorige onderwerp Voeg toe aan je Favorieten. Plaats nieuw bericht Plaats Reactie, M-Tuning.nl forum index » Funny ... www.m-tuning.nl/forum/agente-in-oplijding-vp5010.html - 34k - In cache - Gelijkwaardige pagina's[/SIZE] ......: de nieuwe mbo oplijding <strong>herman brood academie</strong> [SIZE=-1]de nieuwe mbo oplijding herman brood academie. We hebben een project om een cd te maken en deze goed te promoten en te verkopen. ... hbatoasted.blogspot.com/2007/03/de-nieuwe-mbo-oplijding-herman-brood.html - 38k - In cache - Gelijkwaardige pagina's[/SIZE] Motor bowling [SIZE=-1]HBO oplijding heb ik niet gedaan,sorry ben van mijn 14 jaar gaan werken hoor. slimmerds, lijk me geen goed idee voor de ol. spelen ... www.onzin.com/video/motor_bowling.html - 27k - In cache - Gelijkwaardige pagina's[/SIZE] Korps mariniers [SIZE=-1]is het een oplijding? heb je er naast je standaart diploma nog een oplijdnig voor ... Ik snap het niet: je schrijft opleiding als oplijding...verkeerd dus! ... forum.dutchbodybuilding.com/f15/korps-mariniers-42022/ - 149k - In cache - Gelijkwaardige pagina's[/SIZE]
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wordt gek... [Xander's Weblog]
[SIZE=-1]Ik wordt gek... ...van al die overkill aan artikelen die dagelijks op mijn RSS reader binnenkomen! ... Ik wordt, wij wordten .. ![]() www.zxz.nl/weblog/2007/03/ik-wordt-gek.html - 15k - In cache - Gelijkwaardige pagina's[/SIZE] Vrouw en Gezondheid berichten voor April, 2006: Re: JEUK! Ik wordt ... [SIZE=-1]>niet terug gebeld door de dokter vandaag, en ik wordt nu wel een beetje >nerveus moet ik zeggen. >Morgen heb ik mijn maandelijkse controlle toevallig. ... forums.obgyn.net/vrouwengezondheid/VROUWENGEZONDHEID.0604/0469.html - Gelijkwaardige pagina's[/SIZE] Vrouw en Gezondheid berichten voor April, 2006: Re: JEUK! Ik wordt ... [SIZE=-1]Dank je wel voor je reaktie Cecile, ik ga morgen naar het Vu, ik ben niet terug gebeld door de dokter vandaag, en ik wordt nu wel een beetje nerveus moet ik ... forums.obgyn.net/vrouwengezondheid/VROUWENGEZONDHEID.0604/0468.html - Gelijkwaardige pagina's [ Meer resultaten van forums.obgyn.net ][/SIZE] Yildirim: "Ik wordt bedreigd door Wilders aanhang" [Blik op Nieuws ... [SIZE=-1]Sp-senator Düzgün Yildirim zegt sinds donderdag bedreigt te worden door aanhangers van Geert Wilders. Het Eerste Kamerlid heeft inmiddels heeft aangifte ... www.blikopnieuws.nl/bericht/56576 - 27k - In cache - Gelijkwaardige pagina's[/SIZE] Ik wordt alleenstaande mama... - Babyforum [SIZE=-1]13:47:42 : Ik wordt alleenstaande mama... 13:45:17 : spaarpuntjes Ovarit ... Discussie : Ik wordt alleenstaande mama... -. Pagina's: 1 ... www.babybelgie.com/babyforum/fmessages.php?id=150186 - 26k - In cache - Gelijkwaardige pagina's[/SIZE] Jippie ik wordt tante.... [SIZE=-1]Ik wordt namelijk tante. Bas wordt vader., Iedereen kent eht verhaal wel, we zijn soort van als broer en zus opgegroeid en dus is deze extra speciaal. ... blogger.xs4all.nl/rooijm/archive/2006/04/30/90245.aspx - 18k - [/SIZE]
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() meestal merk ik ze wel op, al zoek ik er niet naar
het ergert me niet, maar ik vind het altijd vervelend als ik er mezelf op betrap
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sterke drang om ze te verbeteren, al maak ik ze soms ook door even twee seconden rapper te tikken dan dat ik nadenk. Maar ik laat de keerzijde van de medaille niet aan mijn hart komen. Men mag ook mij verbeteren en van mensen waarvan ik weet dat ze een stoornis hebben omtrent taal, als daar zijn dyslexie e.d. ga ik het me niet aantrekken. Maar soms lees ik hier echt straffe toeren.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=421 Eentje van iemand waarvan ik weet dat ie het Nederlands perfect beheerst. Het kan eenieder overkomen. En vrij absurd ook want het is geen fout tegen de verdoemde dt-regels ivm. met werkwoorden. ff rapper getikt dan gedacht, lijkt me. Maar echte fouten tegen de dt regel storen me wel als ze systematisch zijn. Er zijn namelijk een paar regeltjes waarmee je die zaken kan vatten als je geen taalstoornis hebt. Maar van wat ik hier de laatste tijd lees, komt mijn haar soms recht. Het lijkt dat tegenwoordig 60% tegenwoordig gewoonweg gokt op d of t en een andere 20% gewoon gokt op dt. Een keertje zag ik hier iemand die gokte op td. Tja... win for life... de kansen zijn kleiner maar de beloning misschien groter ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik loop Hij loopt
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Dt-fouten storen mij niet, wel dat er iemand in het midden van een inhoudelijke discussie op een politiek forum begint dt-fouten te verbeteren en daarover begint te zeveren. Dat stoort mij wel.
In dit forum is spelling niet belangrijk, daar blijf ik bij, zolang het maar leesbaar is. Officiele documenten en zo, dat is uiteraard iets anders. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 22 september 2007 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Wie zonder fouten typt ... werpe het eerst toetsenbord
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fuck. Mijn scherm naar de knoppen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Oei, dan kan je de DT fouten niet meer lezen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vandaag typte iemand: zecht ipv zegt.
Geen dt-fout, maar erger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daarstraks had iemand in de maatschappelijke het nog over kopen van huizen met geldt...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een spellingcorrector in msn ? I don't think so. Ne spellingcorrector... Daar moet ge op vertrouwen, ik duwde ooit eens gedicht van me erdoor ooit. Stond vol fouten daarna. ![]() |
![]() |
![]() |