![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mij niet gelaten, maar dan niet met belastingsgeld
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() hoho, vooroordelen, afgaan op het uiterlijk, dat getuigt niet van een zeer ruime geest Pietje.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, niet zomaar het uiterlijk, maar de (bijna dreigende) manier waarop ze me aankeken, sprak boekdelen.
![]() |
#44 | |
|
![]() oh oh, als jij als Belg in een uitsluitend Marokkaans café binnenkomt, zal men ook wel es raar kijken, niets aan de hand.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet echt het verband, aangezien ik geen Marokkaan ben die daar voor "de beest" stond. Leg mij dat eens fijntjes uit.
![]() |
#46 | |
|
![]() bon, ik geloof dat er vreemde blikken waren, en ik keur dat niet goed. Maar laat me een vergelijking maken, het jeugdhuis in mijn dorp, wordt soms het "gaperskot" genoemd. Dat is omdat het daar vooral één grote kliek is, wanneer iemand die geen deel van de kliek is daar binnenkomt, dan zit iedereen eerst een moment te staren, zo van "wie is da?". Dat is idd betreurenswaardig, maar niet noodzakelijk slecht bedoeld.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik nog in Brussel woonde, kende ik daar ook een identiek café ("de viking" - die naam alleen al ![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 20 september 2007 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
![]() Citaat:
Wees blij, de rechtsen hebben je toch niet elkaar geslagen?
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens, belgiciste Kim heeft daar zelfs al binnengehangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen al het feit dat ik blij moet zijn van niet in elkaar geslagen te zijn geweest, zegt mij voldoende wat voor zootje dat "café" als klant heeft.
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Geloof het of niet, freya en van brempt hebben dan toch al een aantal jaren bewezen dat 'domme blondjes' niets meer en minder zijn dan een cliché. Ze hebben bewezen dat domheid niet per definitie moet worden gekoppeld aan een haarkleur, integendeel.
Dus normalerwijze zouden blonde vrouwen deze beide dames (is maar wat men onder dames verstaat of wil verstaan) dankbaar moeten zijn.
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een klein land aan het onze heeft genoeg aan 1 regering; waarin ferm gediscussieerd zal worden. Maar: du chic des idées jaillit la lumière. Maar als er nooit nog een schok is, dan mogen lichtgewichten als Moerman, Vervotte,... ook meedoen. Zoals vandaag in De Morgen: ze kunnen nog niet eens dammen en ze moeten al schaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Pietje stelde :
Citaat:
Of : kwam je juist uit vakantie terug ? Dat bruin huidskleurtje ... Naschrift. (s)Linksen komen "het beest" slecht binnen na openingstijd, door de ramen. Links"denkenden" zijn zo zeldzaam dat ze er op 28 december vrije toegang hebben én gratische "drinken" krijgen.
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() btw, schone collectie dildo's in uw avatar. Laatst gewijzigd door Mitgard : 20 september 2007 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Ah, dat zijn het. Bedankt voor de verklaring.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar toch bedankt om te verduidelijken dat iemand die juist uit vakantie komt best niet in de buurt van die neanderthalers komt.
![]() |
#57 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Maar ze kan dan toch wel schoon haar kopke scheef houden...
Ik heb tussen heel dat mini-stergild nog geen enkele zien lopen die ik zelf als baas zou willen of die het zou kunnen worden. And they're in charge of shit! Ne mens vraagt zich af hoe het komt dat er nog altijd zo veel zijn die naar hier willen komen. Kijken die ginder ni naar het nieuws?
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bij gebrek aan werk ? politieke benoemingskes en postjes verzorgen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() doet mij altijd terugdenken aan die hondjes achteraan in de auto op de hoedenplanken... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |