Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 september 2007, 15:50   #41
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Nee, die KAN niks anders... hoe meer dat die van haren buro wegblijft, hoe beter dat dat daar werkt!
mij niet gelaten, maar dan niet met belastingsgeld
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 15:50   #42
Den Ardennees

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ik heb daar ooit eens voor de deur gestaan. Het clienteel die mij daar stond aan te gapen zag er niet meteen uit als het meest gastvrije.
hoho, vooroordelen, afgaan op het uiterlijk, dat getuigt niet van een zeer ruime geest Pietje.
Oud 20 september 2007, 15:53   #43
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
hoho, vooroordelen, afgaan op het uiterlijk, dat getuigt niet van een zeer ruime geest Pietje.
Nee, niet zomaar het uiterlijk, maar de (bijna dreigende) manier waarop ze me aankeken, sprak boekdelen.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 15:57   #44
Den Ardennees

Standaard

Citaat:
Nee, niet zomaar het uiterlijk, maar de (bijna dreigende) manier waarop ze me aankeken, sprak boekdelen.
oh oh, als jij als Belg in een uitsluitend Marokkaans café binnenkomt, zal men ook wel es raar kijken, niets aan de hand.
Oud 20 september 2007, 15:59   #45
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
oh oh, als jij als Belg in een uitsluitend Marokkaans café binnenkomt, zal men ook wel es raar kijken, niets aan de hand.
Ik zie niet echt het verband, aangezien ik geen Marokkaan ben die daar voor "de beest" stond. Leg mij dat eens fijntjes uit.
Oud 20 september 2007, 16:06   #46
Den Ardennees

Standaard

Citaat:
Ik zie niet echt het verband, aangezien ik geen Marokkaan ben die daar voor "de beest" stond. Leg mij dat eens fijntjes uit.
bon, ik geloof dat er vreemde blikken waren, en ik keur dat niet goed. Maar laat me een vergelijking maken, het jeugdhuis in mijn dorp, wordt soms het "gaperskot" genoemd. Dat is omdat het daar vooral één grote kliek is, wanneer iemand die geen deel van de kliek is daar binnenkomt, dan zit iedereen eerst een moment te staren, zo van "wie is da?". Dat is idd betreurenswaardig, maar niet noodzakelijk slecht bedoeld.
Oud 20 september 2007, 16:12   #47
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
bon, ik geloof dat er vreemde blikken waren, en ik keur dat niet goed. Maar laat me een vergelijking maken, het jeugdhuis in mijn dorp, wordt soms het "gaperskot" genoemd. Dat is omdat het daar vooral één grote kliek is, wanneer iemand die geen deel van de kliek is daar binnenkomt, dan zit iedereen eerst een moment te staren, zo van "wie is da?". Dat is idd betreurenswaardig, maar niet noodzakelijk slecht bedoeld.
"de beest" is geen jeugdhuis of club, maar een publiek café. Ik verwacht dan ook niet dat een cliënteel mij door hun blikken laat weten of ik er al dan niet welkom ben, t'is tenslotte "hun" café niet.
Toen ik nog in Brussel woonde, kende ik daar ook een identiek café ("de viking" - die naam alleen al ) vlakbij de KVS. Juist dezelfde situatie. Toeval ???

Laatst gewijzigd door Pietje : 20 september 2007 om 16:13.
Oud 20 september 2007, 16:19   #48
Den Ardennees

Standaard

Citaat:
"de beest" is geen jeugdhuis of club, maar een publiek café. Ik verwacht dan ook niet dat een cliënteel mij door hun blikken laat weten of ik er al dan niet welkom ben, t'is tenslotte "hun" café niet.
Toen ik nog in Brussel woonde, kende ik daar ook een identiek café ("de viking" - die naam alleen al ) vlakbij de KVS. Juist dezelfde situatie. Toeval ???
Maar nee, je gaat als ostentatief-linkse binnen in een café vol radicaal-rechtse mensen, wat verwacht je?

Wees blij, de rechtsen hebben je toch niet elkaar geslagen?
Oud 20 september 2007, 16:25   #49
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Ik heb daar ooit eens voor de deur gestaan. Het clienteel die mij daar stond aan te gapen zag er niet meteen uit als het meest gastvrije.
Tiens, belgiciste Kim heeft daar zelfs al binnengehangen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 18:33   #50
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar nee, je gaat als ostentatief-linkse binnen in een café vol radicaal-rechtse mensen, wat verwacht je?

Wees blij, de rechtsen hebben je toch niet elkaar geslagen?
Ik dacht niet dat het op mijn gezicht af te lezen was dat ik een linkse ben, tenzij het cliënteel van dat "café" getraind is (zoals rotweilers, je kent dat wel) om linksdenkenden te onderscheppen.
Alleen al het feit dat ik blij moet zijn van niet in elkaar geslagen te zijn geweest, zegt mij voldoende wat voor zootje dat "café" als klant heeft.
Oud 20 september 2007, 18:43   #51
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Geloof het of niet, freya en van brempt hebben dan toch al een aantal jaren bewezen dat 'domme blondjes' niets meer en minder zijn dan een cliché. Ze hebben bewezen dat domheid niet per definitie moet worden gekoppeld aan een haarkleur, integendeel.

Dus normalerwijze zouden blonde vrouwen deze beide dames (is maar wat men onder dames verstaat of wil verstaan) dankbaar moeten zijn.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 18:45   #52
straatrue
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat is eens te meer het bewijs van het dorpsniveau vaak van de Vlaamse (én ook nationale) politiek. Dat mijnheer de schepen meedoet aan de pak-de-poen-show georganiseerd door de plaatselijke KAV, daar is niets mis mee, maar een minister wordt vet betaald, en mag zich dus wel met wat belangrijker dingen bezighouden. Het feit dat ze daar allemaal tijd voor hebben, bewijst mijns inziens, dat de Vlaamse Regering het ook zou kunnen met een paar ministers minder.
Of was het misschien niet nodig om een Vlaamse, Waalse,... regering te maken.

Een klein land aan het onze heeft genoeg aan 1 regering; waarin ferm gediscussieerd zal worden.

Maar: du chic des idées jaillit la lumière.

Maar als er nooit nog een schok is, dan mogen lichtgewichten als Moerman, Vervotte,... ook meedoen.

Zoals vandaag in De Morgen: ze kunnen nog niet eens dammen en ze moeten al schaken.
straatrue is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 19:11   #53
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

Pietje stelde :

Citaat:
Ik dacht niet dat het op mijn gezicht af te lezen was dat ik een linkse ben, tenzij het cliënteel van dat "café" getraind is (zoals rotweilers, je kent dat wel) om linksdenkenden te onderscheppen.
Alleen al het feit dat ik blij moet zijn van niet in elkaar geslagen te zijn geweest, zegt mij voldoende wat voor zootje dat "café" als klant heeft.
Was het in de zomer ?
Of : kwam je juist uit vakantie terug ?

Dat bruin huidskleurtje ...

Naschrift.

(s)Linksen komen "het beest" slecht binnen na openingstijd, door de ramen.
Links"denkenden" zijn zo zeldzaam dat ze er op 28 december vrije toegang hebben én gratische "drinken" krijgen.
Oud 20 september 2007, 19:15   #54
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Geloof het of niet, freya en van brempt hebben dan toch al een aantal jaren bewezen dat 'domme blondjes' niets meer en minder zijn dan een cliché. Ze hebben bewezen dat domheid niet per definitie moet worden gekoppeld aan een haarkleur, integendeel.

Dus normalerwijze zouden blonde vrouwen deze beide dames (is maar wat men onder dames verstaat of wil verstaan) dankbaar moeten zijn.
lekkere wijven hé.

btw, schone collectie dildo's in uw avatar.

Laatst gewijzigd door Mitgard : 20 september 2007 om 19:15.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 19:22   #55
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
btw, schone collectie dildo's in uw avatar.
Ah, dat zijn het. Bedankt voor de verklaring.
Oud 20 september 2007, 20:57   #56
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator Bekijk bericht
Pietje stelde :

Was het in de zomer ?
Of : kwam je juist uit vakantie terug ?

Dat bruin huidskleurtje ...
Nee, maar toch bedankt om te verduidelijken dat iemand die juist uit vakantie komt best niet in de buurt van die neanderthalers komt.
Oud 20 september 2007, 21:14   #57
Animalman
Parlementsvoorzitter

Animalman's schermafbeelding

Standaard

Maar ze kan dan toch wel schoon haar kopke scheef houden...

Ik heb tussen heel dat mini-stergild nog geen enkele zien lopen die ik zelf als baas zou willen of die het zou kunnen worden.
And they're in charge of shit! Ne mens vraagt zich af hoe het komt dat er nog altijd zo veel zijn die naar hier willen komen. Kijken die ginder ni naar het nieuws?

"Lead, follow, or get out of the way."
Animalman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 23:42   #58
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Elke keer ik hier lees hoe erg bepaalde mensen tegen het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding tekeer gaan geraak ik nog meer overtuigd van het nut ervan
zzzzzzzzzz...

bij gebrek aan werk ?

politieke benoemingskes en postjes verzorgen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 23:48   #59
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
Teletubbies zijn nu eenmaal verschrikkelijk mediageil, en ze moeten dus om de haverklap iets uitvinden om op te vallen. Van Brempt is daar de kampioen in.
botergeil... met haar schuddend hoofdje... ze is zo lief... meer niet hoor

doet mij altijd terugdenken aan die hondjes achteraan in de auto op de hoedenplanken... op een autobus is ze best... helemal alleen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 20 september 2007, 23:52   #60
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De rechtvaardige rechter Bekijk bericht
Racisme waar moet men de lijn trekken is de vraag. Dat er lijn moet zijn OK maar die van vandaag is te streng. Maar ze mag ook niet te los zijn. Om te beginnen moet het respect van 2 kanten komen. Maarja respect in de maatschappij van vandaag is zeer moeilijk te vinden. De mensen zijn direct op hun tenen getrapt, en dienen voor het minste een klacht in.
vroeger was er geen racisme in België... de laatste 20 jaar ergeren zich steeds meer mensen aan het "gedrag" van anderen... en dat heet racisme ! Het alibi van de 21ste eeuw om alles toe te laten !
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be