![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Over het ziekteverzuim. | |||
Ik ben akkoord, er wordt teveel geprofiteerd en ik vind dan ook dat er maatregelen moeten getroffen worden. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 27,78% |
Ik ben akkord, maar ik vind niet dat er maatregelen moeten getroffen worden. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik ben niet akkoord en vind dan ook dat geen maatregelen moeten getroffen worden. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 72,22% |
Ik heb nog een andere mening. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb eens een werknemer gehad die het kon presteren om op 6 maand tijd slechts 14 dagen te komen werken. Wel te verstaan met 1 dag ...soms 2 dagen en dan telkens weer ziek. (maar niet echt ziek )
En dan proberen de andere werknemers hetzelfde natuurlijk...want die "ander" kan het wel! Bij ontslag wilde hij dan nog eens een proces proberen ook. Dat laatste heeft hij maar zo gelaten. Trouwens men moet niet afkomen met gemiddelden, je moet kijken per bedrijf of overheidsbedrijf waar de meesten steeds opnieuw een dagje "uitzieken" (liever in bed blijven) op kosten van de baas en hun collega's. t' zijn altijd dezelfden!
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik met plezier naar mijn werk ga, werk ik harder, langer en efficienter. Als ik iedere dag met tegengoesting ga, ga ik dingen doen die ik nu bezig ben, namelijk forums bezoeken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik vermoed dat U nog niet lang werkt en dus niet weet wat sommige pappenheimers allemaal kunnen uitspoken om vooral niet te hoeven werken... Goede of slechte werkomstandigheden is voor hen slechts een drogreden... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en wat met degenen die in feite wel ziek zijn maar toch komen werken en zodoende minder goed werk afleveren?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() het systeem laten perverteren door profiteurs maakt het voor iedereen onbetaalbaar. ik heb daar die eerste dag voor over ! (je kan die dan eventueel wel terugbetalen als er sprake is van een week of langer ziekte)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |