![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ja, gelukkig zijn er nog die verdraagzame groenen hé
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah... Nu zie ik de reden waarom jij naar links opgeschoven bent... ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() UNO-blauwhelmen bedoelt de kenner...
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() De NVA stapt uit de formatie, de CD&V moet Reynders voor Leterme laten gaan, er komen nieuwe verkiezingen en de NVA haalt 15 pct.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk zo iemand die het VB anti-democratisch noemt, terwijl hij zelf geen haar beter is. Hier moet ik echt van kotsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We hebben dit al gezien in 1830, 1840, 1918, 1940, 1945... of aan het schoolpoortje in Komen in de jaren '80. Laatst gewijzigd door Kortaf : 21 september 2007 om 19:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Neen, ik had het op Snotty, of wat was zijn naam, de banneling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() ![]() Ik begin te begrijpen waarom VB'ers zich tegen jou gekeerd hebben op dit forum.
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() v
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 21 september 2007 om 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#55 |
|
![]() Men kan al eens iets missen eh! Niet iedereen is perfect eh!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() bannen, bande, gebannen
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben het ermee eens dat het ontoelaatbaar is, maar langs de andere kant heb ik ergens ook niet veel medelijden met hem als je ziet hoe hij vrolijk meewerkt aan de diabolisering van vb'ers die het nog pakken erger te verduren krijgen dan hem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() Kan wel best zijn dat je dat vindt, maar dat is zijn goed recht. Verlichtingsidealen en dergelijke weet je wel? Dat is nog geen reden om laat staan zijn kind op straat luidop de dood in te wensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Zo zie je maar ze gebruiken dezelfde scheldwoorden als richting VB
ligt puur aan dat separatisme waarmee de Waalse pers en de Walen niet mee kunnen omgaan en dan smijten ze dat op één hoop en spreekt men van extreemrechts of racisme. Beetje makkelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() My point exactly: de vraag is dus: hoe gaan de Walen (politici én hun regimepers) van BDW een racist maken?
Of beter: zij zijn alles op alles aan het zetten om van hem een racist, fascist en xenofoob te maken. Zouden we daar de oorzaak moeten gaan zoeken waarom hij om de haverklap aan blinde VB bashing doet? In dat geval wil ik hem nog even het voordeel van de twijfel geven...maar het blijft én intellectueel oneerljk én laf. Hij, off all people, moet toch weten dat dit zich vroeg of laat tegen hem keert want de status die hij nu opbouwt als onverzettelijk vlaams nationalist is hijzelf door zulke uitlatingen aan het ondergraven. We zullen zien....