![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Is er een milieuactivist in de zaal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() pfft, dan heb je nog niets gehoord wat men mensen van het Vlaams Belang allemaal aandoet.
O ja iemand de VISIE (blaadje van ACW) van deze week gelezen? Een lerares wou wat doen tegen racisme en liet haar leerlingen overlevenden van de concentratiekampen interviewen. Eerst uitgebreid de kinderen over deze ervaring aan het woord laten, dan over de gruwel die de overlevenden hebben meegemaakt in de kampen en... het venijn zat in de staart van het artikel: Bert: "de angst voor het Vlaams Belang zit er bij hen, de ouderen, goed in. Vroeger was het tegen de Joden? Nu is het tegen de vreemdelingen' Tim: "Ik kan niet zo goed tegen de stemmers voor het Vlaams Belang. Ik snap wel dat een aantal uit protest tegen hen stemmen. Maar waarom luisteren ze niet naar zo'n argumenten? Ik heb dan zo'n zin om zo iemand mee te sleuren naar iemand die de concentratiekampen overleefde. Dat ze eens vier uur naar zo'n verhaal luisteren! Misschien geraken ze zo overtuigd? Want echt waar, de gruwel van toen, die wil ik niet opnieuw." Bravo! Weerom wordt een hele partij hier es uitgemaakt voor nazi's, zo'n artikel zou ik nu nog verwachten in de Rode Vaan, maar toch niet in het officiële blad van het ACW. ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Kan die vetvlek ooit één minuut zijn walgelijke vuilschuif open horten zonder het woord "Vlaams Belang" uit te spreken ? Waarschijnlijk niet. Lekker voor z'n wijf tijdens het neuken... volgens mij noemt hij haar baardmossel "Vlaams Belang".
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom in de Rode Vaan? Wist u dat de Rode Vaan nog een tijdlang is uitgebracht onder de titel "Het Vlaamsche Volk"?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Ik weet dat destijds in het communistische Bulgarije de enige Belgische krant, die je daar kon verkrijgen de Rode Vaan was, dat zegt genoeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tijd dat rood de drijvende kracht achter de Vlaamse ontvoogding was, is al heel lang voorbij, vrees ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tijd dat de Rode Vaan nog bestond evenzeer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Stel nu - hoop van niet, maar stel dat BDW morgen vermoord wordt door een Waalse maniak, wat zou er dan gebeuren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben geen fan van BDW maar je kan je opmerkingen ook op een ietwat beschaafder manier formuleren, verwaande zak!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Persoonlijke aanvallen zijn niet gewenst op dit forum. Indien u niet op een normale manier kan discussiëren, stel ik voor dat u een ander tijdverdrijf zoekt.
Laatst gewijzigd door Akira : 21 september 2007 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zouden Vlaams-Nationalisten e.a moord en brand schreeuwen en velen van hen stilletjes de moordenaar van Dewever bedanken voor bewezen diensten.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 21 september 2007 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Vanuit het graf zou hij nog proberen de schuld te leggen bij het VB ? ![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dan zou ie een staatsbegrafenis krijgen onder een belze vlag zeker ... hij zou ze verdienen ... Laatst gewijzigd door Anna List : 21 september 2007 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gelieve dergelijke berichten niet te citeren. Laatst gewijzigd door Akira : 21 september 2007 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Burger
|
![]() Citaat:
*knip*
Laatst gewijzigd door Akira : 21 september 2007 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k denk dat het gewoon puur is 'Vlaams-Nationalist' => laten we hem haten.
![]() |
![]() |