![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ahja, die.
Wat voor quatsj was me dat.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
l' Union fait la force. Kijk hier wat ze nog waard is: http://cgi.benl.ebay.be/Medaille-Bel...QQcmdZViewItem
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor degenen die het niet zien: De Crem moet na vandaag nog 1 bijeenkomst onafgewerkt afsluiten, hij heeft er al twee afgesloten nu. Als dat dus nog één keer lukt, dan komt de plenaire vergadering samen, en dan kunnen de walen echt met vertragingsmaneuvres komen. Nu zijn hun handen gebonden, en de Crem weet dat. Het punt is, als BHV volgende week NIET geplitst is, dan wordt het NIET geplitst voor de nieuwe regering er is. En als de nieuwe regering er is, wint de alarmbelprocedure opnieuw aan waarde. En dan begint het verhaal pas echt. Ik geloofde in de splitsing. Na vandaag niet meer. En de Crem is degene (alle, de CD&V) die de zaken om zeep helpt. Goed bestuur, laat me niet lachen. En van die 5 minuten politieke moed weten we nu ook dat het praat voor de vaak was. Maar de stemmen zijn binnen he.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 26 september 2007 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hebben ook de Groen ook voor gestemd? |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk niet dat groen een lid heeft in de commissie binnenlandse zaken.
#48 | |
|
![]() Heb ik iets gemist?
Citaat:
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#50 |
|
![]() De CVP tanker begint te draaien zekers...... op de klippen af hoop ik maar...
(CVP is geen vergissing...)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 27 september 2007 om 09:04. |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
² |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() De stemming op het einde van zitting, waarbij gestemd werd over het voorstel om de zitting op te schorten, spreekt boekdelen: van de Vlaamse partijen stemde alleen CD&V voor, samen met alle Franstalige partijen, terwijl zelfs Groen! zich onthield. Kartelpartner N-VA daarentegen stemde tegen.
... RIP Vlaanderen ... CD&V zorgt voor uw belangen ... |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() De oude-nieuwe CVP is gearriveerd....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]() Laat ons nog 1 week wachten om een definitief oordeel te vellen . Als er volgende week niet consekwent wordt gehandeld , ja, dan .....voel ik mij moreel verplicht mijn partijkaart terug te sturen . Uiteindelijk denk ik dat een onderhandelde splitsing beter is dan een eenzijdige splitsing , voorzover geen onaanvaardbare prijs wordt betaald en zeker geen afstand wordt gedaan van een gemeente of van vlaamse bevoegdheden . Bij een onderhandelde splitsing behoud je wellicht ook een grotere kans op een staatshervorming . Maar je kan niet eeuwig blijven treuzelen en nooit uw drukkingsmiddel als troef gebruiken in de onderhandeling ....
Laatst gewijzigd door Luc Bekaert : 27 september 2007 om 10:37. |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heb je je partij-instanties al laten dat je je lidkaart terugstuurt als ze volgende week geen nagels met koppen slaan? Citaat:
BHV moet dus dienen als pasmunt voor het afdwingen van een oraneblauwe regering en een onzekere staatshervorming? Sorry, maar dat maakt me als Halle-Vilvoordenaar zeer boos. U gebruikt ons voor uw onbeduidende partijbelangen. BHV moet op democratische wijze gesplitst worden, helemaal en met apparentering met Brussel. Niet voor de CD&V, België of oranjeblauw, maar voor de inwoners van Halle-Vilvoorde. Jullie hebben de macht om het te doen. Doe het nu, voor 9 oktober. Laatst gewijzigd door Kortaf : 27 september 2007 om 11:16. |
||
![]() |
![]() |
#57 |
Schepen
|
![]() Ik sluit me aan bij de heer Bekaert, ook mijn partijkaart vertrekt volgende week en bij de jongere garde CD&V'ers die ik ken groeit het gemor!
|
![]() |