![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en ik ben voor separatisme. na...
En aangezien den Eddy zijnen drol even hard stinkt als de mijne zijn onze meningen evenveel waard. PUNT.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ZIELIG! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() Die Merckx mag dan al uit een zwarte familie komen, maar hij zal het nog eens tot baron schoppen !
#45 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nogal logisch , deze mensen hebben geld in overvloed.Geen wonder dat zij de zaken niet anders zien.
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sedert 1996 heeft het het opperhoofd van la koer de Laeken behaagt dat als je Merks tegen zijn schenen schopt, je een baron tegen zijn schenen schopt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Lippens zijn achterwerk zou wel eens de voorkeur van mijn rechtervoet kunnen genieten...
![]()
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ARM VLAANDEREN |
|
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() tja den dopingbaron Eddy gaat het eens zeggen, hij heeft een mening maar net zoals artiesten zijn die niet meer waard dan die van ons of van een ander.
Hetzelfde met die trut Axelle Red die omwille van het geld en haar artiest carrière liever wilt spreken van "i'm big in belgium" ipv "big in flanders" zij ziet het enkel uit internationaal opzicht, echt een dom kalf. Kortom schrik dat hun broodwinning in gevaar komt. |
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() Dacht net hetzelfde
|
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom werd het huwelijksplechtigheid van Eddy M. in het Frans voltrokken?
|
![]() |
![]() |
#59 |
Partijlid
|
![]() Historische achtergrond bij het oorlogsverleden van de familie Merckx.
http://www.verzet.org/content/view/376/36/ Ik laat in het midden wat hiervan de impact is op de wielerheld, maar het speelt zeker een rol. De rol van Laken i.v.m. met adelsverheffing is inderdaad dubieus, maar elk bewind komt vroeg of laat met een variant op de proppen om het gezag te legitimeren. |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In 1968 won Merckx als eerste Belg de Ronde van Italië (de Giro). Toen hij een jaar later weer aan de wedstrijd meedeed werd hij gediskwalificeerd wegens dopinggebruik (1). Merckx huilde toen voor het oog van de pers en blijft op de dag van vandaag beweren dat men geknoeid had met de test. Er werd geen contra-expertise gedaan, hij werd al geruime tijd gehaat door sommige buitenlandse supporters. Overigens werd Merckx later in zijn carrière nog tweemaal positief bevonden(2 en 3). Staalhard is het niet, maar ik ga niet verder zoeken, want eigenlijk intereseerd het me geen zak en ook niet wat die lul trouwens uitkraamt. Ik heb het niet zo voor adel en wielrennerij. |
|
![]() |