![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Partijlid
|
![]() Ik volg "Lost" op TV, maar enkel om te lachen. Ge moogt 't mij nie kwalijk pakken, maar 't is "melken" van de bovenste plank. (Geef de kijker eens iets! Na 3 seizoenen vragen en verwachtingen scheppen, is mijn geduld op, wij kijken enkel nog om te lachen... en onze favoriete acteur is den dienen die goed lijkt op een zwarte wolk...(muilecasting heet dat...))
Ik kijk liever series op DVD, omdat ik dan nie thuis moe blijven. Dus nog evebn wachten tot 'desperate housewifes III' en 'Battlestar galactica III' in de dvd-rekken ligt en dan zal ik daar nog eens naar kijken... Sinds '24' is er een 'nieuwe stijl in series' ontdekt (nu nog snappier, nog hogere cliff-hangers en nog meer mysterie!!!), en schijt HBO de ene 'top-serie' na de andere. Ik heb het er een beetje mee gehad denk ik... |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dan hoef je de dvd niet eens meer te kopen se ... ![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 24 is een zeer goed gemaakte serie ...
X-files mis ik nochtans ... Alles herhalen ze , enkel die serie niet ![]() (Dallas mogen ze ook opnieuw geven ... ![]()
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 2 oktober 2007 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Partijlid
|
![]() tv.com is een goeie site voor tv series. Je kan van elke serie een lijst zien met de datum waarop ze worden uitgezonden. De dag erna staan ze wel op mininova of andere torrent sites.
bv: south park http://www.tv.com/south-park/show/34...tag=nav_bar;11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Futurama komt ook terug. Nieuw seizoen is besteld bij M. Groening.
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() The lost world is nog niet terug?
![]() ![]() De ontknoping, het vierde seizoen was geannuleerd. ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Staatssecretaris
|
![]() The Wire niet gezien hebben, mag je als serie-lover best als een doodzonde zien.
Ondanks dat die Amerikaans is, is deze echt het beste wat serie-land te leveren heeft. Volgend jaar zouden ze aan reeks 5 beginnen als ik me niet vergis. Maar ja, gezien je nog geen 18 bent kan het zijn dat je het allemaal niet zo snapt natuurlijk.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() amerikaanse topserie: family guy!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Staatssecretaris
|
![]() Overigens heb ik ook wel genoten van de Matroesjka's en Carnivale.
Laatst gewijzigd door Starkan : 2 oktober 2007 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 2 oktober 2007 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Vlaanderens kandidatuur voor een 51ste staat van Amerika is juist goedgekeurd, allé wist je dat niet?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Aanrader: zorg je dat je een DVD te pakken krijgt met ondertiteling bij, want elk groep heeft zo zijn eigen 'Baltimore slang'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Staatssecretaris
|
![]() en je verliest geen tijd door +/- een half uur reclame door uw strot geramd te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN