![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of ga je afkomen met het verdoken censuurargument. Dan wemelt jouw interpretatie van mijn posts wel van de 'bad intentions'. Vermits ik niemand de mond heb willen snoeren, maar integendeel heb verzocht zich uit te spreken, wil eens zien hoe je dat weer gaat draaien.
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Ik beweer dat je het VB niet kan kennen door enkel hun programma en hun grondbeginselen te lezen, want zoals iedereen weet werden die, sinds hun veroordeling tot het systematisch en georganiseerd aanzetten tot racisme en discriminatie, totaal herschreven. Zo grondig zelfs dat een kat haar jongen er niet meer in terugvindt. Pure misleiding van de kiezer en dus waardeloos als indicatieve tekst. Ga de straat op, leg je oren te luisteren op hun meetings, waar ze bijeen komen op IJzerwake, vergaderruimten èn op het internet natuurlijk. Laat ze vooral 'anoniem' hun ding doen, en ze beerputten van VL gaan spontaan open voor je.
Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 3 oktober 2007 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Enkel op dat duidelijk gequote citaat van haar in de laatste paragraaf onderaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en als er al een link is, dan hooguit over kiezers ... dikwijls plat en laag ... maar dat is gewoon het volks niveau (dat je overal vind trouwens buiten je eigen superbeschermd milieu) ooit nog je legerdienst gedaan ? (dan wordt je geconfronteerd met een objectief uittreksel van de maatschappij ... je mag dat gerust een cultuurchoque noemen, voor mij was het dat toch) Laatst gewijzigd door Anna List : 3 oktober 2007 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Waar staat het dat ik zeg dat het VB oproept tot geweld? Jij leest weer wat er niet staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is al een hele stroom HVT topics gepasseerd hoor. Ik het kort: het hele VB associatie gedoe is platte politieke recuperatie van de rottigste soort. De kroon wordt nog altijd gespannen door De Gucht met zijn uitspraken verleden jaar. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb hier al verschillende keren gelezen (en ook op TV gehoord) dat de enige verontschuldiging die Hans VT kan inroepen zijn jeugdige leeftijd is. Onzin natuurlijk. Toen ik op mijn achttiende verplicht soldaat werd, heb ik geleerd met wapens om te gaan. Met het FAL geweer, M.30 en M.50 machinegeweer. Met de bajonet op het geweer heb ik geleerd hoe ik de vijand moest doodsteken. Ik heb met echte handgranaten leren gooien, en geleerd hoe je een belager buiten gevecht moet stellen. Ik was 18 jaar oud. Met mij, elk jaar -jaar na jaar!!- tienduizenden dienstplichtige tieners zoals ik en dat tot in de beginjaren 90. Hoezo te jong, te jeugdig? Als de staat dat ook zo zou vinden, zouden ze toch nooit 18- en 19 jarigen leren doden? Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 3 oktober 2007 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar dan heb je toch ook nog die doorsnede van de maatschappij gezien ... was jij daar niet door verrast misschien ... ik wel 18 jarigen die aan mij kwamen vragen of ik op t bord kon kijken om te zien wanneer ze verlof hadden ... 18 jarigen die ik moest helpen met hun das, maar ook met hun veters knopen ... om nog maar niks te zeggen over hygiënische normen ... welnu, die doorsnede vind je bij elke politieke partij ... beetje makkelijk om daar een partij op af te rekenen niet ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar dan lees ik dit: Citaat:
Dat allemaal om een onnauwkeurige bronmelding. Hopsa, zit je plots bij de censuurpleiters ![]() Soit, het weer klaart op. Tijd voor een flinke wandeling. Life's too short to waste on HVT en het VB ![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah u weigert dus gewoon de inconsistentie te zien tussen wat op de rechtbank gezegd is en wat er in de morgen verschenen is. Als u een emotioneel discours boven keiharde feiten kiest dan doet dit uw geloofwaardigheid alvast niet veel goeds. Bij deze zal ik niet meer reageren en u gewoon verder laten doen met uw totaal niet onderbouwd VB bashing. Veel plezier ermee
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar het om gaat is het volgende: natuurlijk roept het VB niet op om allochtonen te gaan vermoorden, maar ze voeden wel de verdeeldheid en hun uitspraken worden door sommigen wel zo geïnterpreteerd. Doordat ze systematisch weigerden en weigeren om afstand te nemen van dergelijke mensen, dragen ze wel degelijk morele verantwoordelijkheid. Hier en op andere fora zie je mensen openlijk zeggen dat ze hopen dat er nog mensen zullen zijn die zo'n dingen doen. Het gaat dan stuk voor stuk om mensen die sympathiseren voor het VB. En het VB geeft die mensen op geen enkele manier de indruk dat ze daar niet welkom zijn. Van opportunisme gesproken...
Natuurlijk wordt dit ook politiek gerecupereerd, maar dan spreken we over de pot die de ketel verwijt. Elk incident met allochtonen wordt door datzelfde VB gerecupereerd. Tot in den treure. Een eenvoudige zoekopdracht op hun site, maakt dat heel duidelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 3 oktober 2007 om 10:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u daar een oproep tot moord inziet dan is dat uw probleem, niet het onze en het zegt alvast meer over uw mentale toestand dan over de onze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard. Dus omdat het VB het ene recupereert vind jij het noodzakelijk om het omgekeerde te doen. Nogal kinderachtig en vooral ongelooflijk zinloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Misschien moet je eerst eens leren wat recuperatie is. Kritiek geven is niet hetzelfde als recuperatie. Maar ik vrees dat je het verschil niet zal vatten.
|
![]() |
![]() |