![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik trok er me niks van aan, en deed in mijn vrije tijd jobs waar ik ze wou. Heb op bepaald moment voor 4 firma's tegelijk gewerkt. Het spreekt wel voor zich dat de interne keuken intern dient te blijven. En dat is dan ook de reden wrm ze dat dus liever niet hebben. Veel geluk met de opleiding, is al kortere versie dan die ik ooit heb gedaan. ![]() Dus is het helemaal iet van niks nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Merci voor de info al trouwens ![]() nog een indiscreet vraagje (als je wil)...Hoeveel verdiende je per uur netto?
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had gemiddeld in de maand minimum 1500€ toch. Meestal draaide het wel echt een pak hoger. Maar ik werkte wel met hond, deed patrouilles, interventies, etc, dus hoger uurloon. En is met km-vergoeding mee ingerekend. Een gewone statische agent, zal als hij aan zen uren komt, zo rond de 1100 - 1250€ zitten Gouden tip : best niet bij de grotere firma's gaan werken. ![]() Laatst gewijzigd door Duupje : 7 oktober 2007 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar ga jij die opleiding volgen ?
Pure Wet Tobback of zit er ne persoonscontrole mee in al ? Laatst gewijzigd door Duupje : 7 oktober 2007 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() in het brusselse, gratis opleiding door vdab.
![]() |
#46 |
|
![]() die 1500 euro, was netto zeker e?
![]() |
#47 |
|
![]() met persoonscontrole in
![]()
![]() |
#48 |
|
![]() Je spreekt trouwens over de verleden tijd...doe je het niet meer?
hoe komt het? niet verenigbaar met je gezinsleven..of mss andere factoren? ![]()
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij wel ja. Wel niet iedereen had zo'n hoog loon. Alles wat je extra kan is meegenomen.
In de CAO's werken ze met extra's die bovenop uw uurloon komen. Hoe meer diploma's in bewaking, hoe leuker de jobs en hoe meer je verdient. Het probleem is, dat bazen niet graag investeren in opleidingen voor hun agenten... Mijn bazen deden dat wel. En ik plukte deftig de vruchten ervan. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed kleine letterkes lezen ! Het kan zijn dat je bvb jaar vasthangt daarna aan één firma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed nakijken, je hebt een grote en kleine. De grote is de meest omvattende en geeft de meeste kansen op leukere jobs.
Het oefenen van de fouille...plezant zene. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() het enige wat ik er over vind is dit:
"Na het slagen in het voorziene examen krijgen de cursisten het officieel erkende bekwaanheidsattest van bewakingsagent en wordt voor hen een passende job gezocht."
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door gezondheidsredenen mag ik niet meer werken, met enorm veel spijt in het hart. Ik hoop daar nog verandering in te kunnen krijgen toekomstgericht. Ik zou op slag mijn job terug doen als het mag van de dokters, wel niet meer met de nacht (omdat ik nu 2 kindjes heb). Maar kga ook heel eerlijk tg u zijn. De grote reden wrm de bewaking iets is dat je zou opgeven (buiten gezondheidsredenen) is dat je geen sociaal leven meer overhoudt. Te pas en te onpas bellen ze u op om extra diensten te doen, dag of nacht, week of weekend, zelfs tijdens uw vakantie. Planningen die ze je moeten geven, lopen garantie ALTIJD in het honderd. Je kan eigenlijk niets meer plannen qua privéleven, te vaak weigeren is eruit liggen op staande voet als werkweigeraar. Zeker als beginnend agent, krijg je niet de mooie vaste posten en sturen ze je van links naar rechts. Flexibel is het belangrijkste woord. En enkel de baas en klant zijn wensen tellen, die van u totaal niet. Ik heb meegemaakt dat 2 dagen voor ik op reis zou vertrekken (geboekt, betaald en al) dat mijn vakantie werd ingetrokken omdat er teveel zieken waren. Je moet een aantal weekends op het jaar werken (helft van alle weekends dus), maar in de praktijk werk je er meer. En het is echt overal zo. Laat u niets anders wijsmaken. ![]() Ps : via welke firma ga je voor de evenementen ? (je mag dat via pm laten weten) Ik ken er nog wel een zeer goede. Maar onthou, evenementen betalen minder. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zal je wel goed zitten. Als je de cursus via een firma op zich volgt, moet je meestal x-aantal tijd via hen werken. Bij mij was het toch zo, maar ik heb dan ook de allerbeste firma uitgekozen toen. Spijtig genoeg is ze na een paar jaar overgenomen door een grotere rotfirma en werden al de goeie agenten van ons bedrijf, er één voor één uitgewerkt. (omdat we te veel eisten, teveel kostten aan hen, en gewoon waren als mens behandeld te worden en niet als nummer)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Beter dan Flik worden, betaald beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge u wilt opwerken wel ja. Een gewoon standaaard statisch agentje in winkel etc, verdient niet zo veel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |