![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() discussieer dan ook niet boven uw niveau
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 11 oktober 2007 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
Wat ze van onze wetten denken boeit mij geen enige flikker. Hier laten onze wetten toe dat mensen zoals u kritiek op de overheid en op alles kunnen hebben. Daar niet echt. Ik leef liever hier, en ik beschouw hun systeem als inferieur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Ik ken jouw niveau wel hoor. Als gekleurde "jongeren" het hadden gedaan, dan zou je de koran en de islam er wel bij sleuren. Crapuul is crapuul. Zo simpel is het.
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Alles is relatief. Totdat men je wil ophangen.
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() herhaling nr 247 ? zonder inhoud, zonder argumenten...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() ik heb nergens anders beweerd hoor ... u bent nu al de tweede die mij daarop lijkt te moeten terechtwijzen ... blijkbaar ben ik onduidelijk geweest?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heropvoeden, leren respecteren van ieder levend wezen. Respect voor goederen van andere mensen. Respect voor milieu en maatschappij. RESPECT !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 11 oktober 2007 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog in Zweden, één dag eerder in de krant!
Leeftijdsgenoten slaan jongen van zestien dood in Stockholm Prinses Victoria wil dat jongeren zich bewustzijn van de gevolgen van zinloos geweld.Vijf jongens van zestien verschijnen straks voor de aanklager in Stockholm op verdenking van het doodslaan van een leeftijdsgenoot voor de deur van een nachtclub in Stockholm. Intussen doet kroonprinses Victoria die de vader van het slachtoffer kent, een poging om de jeugd te responsabiliseren. Politie zwijgzaam "De openbare aanklager heeft de aanhouding van het kwintet gevraagd op verdenking van moord", zegt politiewoordvoerder Björn Engström. Het incident had zaterdag plaats. Maandag werden de jongens opgepakt en aangehouden. Een heleboel getuigen werden ondervraagd. De politie wil niet vertellen of een van de verdachten de moord bekende. Hartstilstand Het slachtoffer werd aan de ingang van een nachtclub in de wijk Kungsholmen doodgeslagen. Hij kreeg trappen op zijn hoofd en bovenlichaam, met als gevolg een hartstilstand. De dokters van het Sint Görans hospitaal konden hem nog reanimeren, maar de hersenschade was te groot en zondag bezweek hij aan de verwondingen. Hoofdschuldige aangeduid Volgens Åke Broné, advocaat van een van de jongens voelt hij zich ziek door de verdenking en heeft hij medelijden met het slachtoffer."Hij heeft naar eigen zeggen geen geweld gebruikt tegen de jongen. Hij probeerde alleen maar om tussenbeide te komen en een einde te maken aan de ruzie", aldus Broné. Nog volgens de advocaat is zijn cliënt een bekende van het slachtoffer. "Ook de vader van mijn cliënt en de vader van het slachtoffer kennen elkaar. Ze waren ooit collega's." Vier jongens hebben een vijfde aangeduid als de hoofdschuldige. Oproep prinses Kroonprinses Victoria die ook de vader van het slachtoffer kent, ging zondag alvast naar de kerk in Kungsholmen. Ze heeft ook een boodschap voor de jeugd. "Ik wil dat jongeren zich bewust worden van de consequenties van zinloos geweld. Wat gebeurd is kan echt niet", besluit de prinses in de Zweedse krant Svenska Dagbladet. (vsv) http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...=hlnRPArtikels
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als een aanhanger van "links" een moord pleegt (cf. moord op Pim Fortuyn), dan is het niet nodig dat "links" op straat komt, om zich te distantiëren. Zowel links als rechts kennen de ideologie van "links", en zouden moeten weten dat het om een uitwas ging.
Als een aanhanger van "rechts" een moord pleegt (cf. HVT en openingspost), dan is het niet nodig dat "rechts" op straat komt om zich te distantiëren. Zowel rechts als links kennen de ideologie van "rechts", en zouden moeten weten dat het om een uitwas ging. Links en Rechts zijn complementair in het Westen. We hebben veel te danken aan Links en we hebben veel te danken aan Rechts. Beiden kanten kunnen het radicaal oneens zijn, maar maken allebei deel uit van ons Europees, politiek systeem. Anders is het wanneer het om moslimextremisme gaat. Iets wat niet in Europa thuishoort. De bevolking vraagt zich terecht af of deze nieuwe groep die extremistiche ideëen deelt en hoever ze hierin willen gaan. De vraag dat gematigde moslims zich zouden uitspreken tegen iedere vorm van extremisme, of het nu om moord, of over beperking van de Vrijheid van meningsuiting gaat, is dus volkomen logisch en kan in geen geval vergeleken worden met "links" of "rechts". Laatst gewijzigd door Infidel : 11 oktober 2007 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alleen maar uit het nieuws van vandaag: http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...valHamontAchel http://www.demorgen.be/dm/nl/nieuws/...=categoryArt14 http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF10102007_123 http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF11102007_055 http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...bron=hlnMatrix http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...bron=hlnMatrix |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Toch een interessante evolutie.
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art....bron=homeArt3 Citaat:
Laatst gewijzigd door Kortaf : 11 oktober 2007 om 15:17. |
|
![]() |