![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
Hetgeen wat de VS tegenhoudt zijn mensen met gebrek aan constructieve kritiek, zoals u. Die alleen maar kunnen klagen. De VS heeft nu een gevoel van "wij kunnen niks goed doen volgens hun, dus stoppen wij er maar mee". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat een hypermacht als Amerika zich niks aantrok van linkiewinkies in geitewollensokken. Volgens u zijn wij plots gigantisch machtig. Vreemd. De Amerikanen gaan dus de door hen zo geprezen idealen als democratie, vrijheid, recht op leven,... niet verdedigen, omdat ze te weinig steun ondervinden van linkiewinkies? Bizar. Dan zijn de Amerikanen de naam supermacht of grootmacht of zelfs Goede Macht, niet echt waard. Denkt ge niet? Dan vallen ze toch wel écht iets te licht uit. Trouwens, tussen ons: gelooft ge écht zelf wat ge denkt? Ik werk op een instelling waar het departement psychiatrie slechts twee blokken van mij verwijderd ligt. Ik kan desnoods iets regelen voor u. Er is zelfs een afdeling cross-culturele psychiatrie - voor migrantenjoengelen.
Laatst gewijzigd door C2C : 14 oktober 2007 om 16:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
![]() Citaat:
En de nieuwe As van de Rede en het Internationalisme blijft genadeloos groeien en aansterken. Eén continent is al binnen, heroverd op Amerika en de As van het Kwaad.
Laatst gewijzigd door C2C : 14 oktober 2007 om 16:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laat ons daar toch wat afwachtender tegenover staan.
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk eerder dat communisten in isolatiekamers thuis horen. Maar dat in dit soort van isolatiekamers. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeer vriendelijk, maar nee dank u. Ik hoef geen speciale behandeling, en ik zal met de psychiater praten in't Nederlands. Ik ben immers geintegreerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet allen die je daar opsomt zijn zo menslievend, er zitten zelfs criminelen bij zoals een Castro. Iemand als Chavez daarentegen is een man die gerespecteerd moet worden, al was het maar omdat hij zijn volk helpt terwijl hij NIET meedoet aan die links-internationalistische kul. Hij past niet in een As van Internationalisme! Overigens zijn het vooral de neocons uit Amerika die internationalisten zijn! Zij dringen hun visie op aan de rest van de wereld, desnoods via oorlog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
![]() Citaat:
Het verwonderde me al zeer erg dat de VS vorig jaar luchtbombardementen uitvoerden op Somalië. Ik denk dat Osama Bin Laden al zou moeten opduiken in die regio eer de Amerikanen zich daar nog es wagen.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De situatie in Somalie dit en vorig jaar was dan ook een enorme crisis. De Islaamse Rechtbanken trokken op en dit kon een wespennest worden voor alle soorten uitschot die daar hun basis wilden vestigen. Ik denk dat de VS geen keuze had behalve de transitieregering en Ethiopie helpen. De laatste bombardementen waren, als ik mij goed herinner, in het begin van dit jaar, vanuit een Spectre gunship. Wat u zegt is inderdaad correct. Blackwater heeft een kantoor in Kenya, maar verder is er niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() ja, het is zelfs zo dat de het Amerikaanse leger zijn officieren cursus laat volgen bij het Belgisch leger over oorlogsvoering in Afrika. Vergeet niet dat België samen met Frankrijk nog altijd een zeer grote kennis en ervaring heeft wat betreft Afrika en militaire operaties aldaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
![]() Citaat:
Stukske nazi.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Als er nu één regio is waar een preventieve oorlog om al die redenen volledig legitiem is, dan is het wel Darfur. Maar omdat daar niks te rapen valt, slikken de Amerikanen al die waarden plots in. We kunnen dus alleen besluiten dat Amerikanen ongelofelijke losers, zwakkelingen en lafaards zijn, en dat alles wat ze zeggen over het verspreiden van democratie en vrijheid, dikke zever is. Wij wisten dat al langer. Leuk om zien dat nu ook extreem rechts plebs gelijk gij dat inziet. Ik ben verheugd.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() en dat is maar goed ook !!!!