![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Van lachen gesproken. Dat moet zowat de meest belachelijke posting zijn die ooit op dit forum werd gepubliceerd.
|
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel ongelooflijk dat IK verstoken blijf van informatie over de onderhandelingen die JULLIE allemaal schijnen te hebben. Hoe komt dat dat ik niet weet wat jullie weten? Dat Bert de Wever al half Vlaanderen heeft weggegeven en BHV NIET zal splitsen tot meerdere eer en glorie van België? Hoe komt het dat ik geen weet heb van al die grote enorme cadeaus die jullie schijnen te kennen, terwijl IK alleen maar weet heb van een lepeltje suiker?
Kan iemand me ook die bron van info eens geven? Ik zie en hoor elk nieuwsbericht op TV en radio, maar NIETS van dit alles is me ter ore gekomen, dan valse interpretaties van de kranten en andere reporters die graag woorden verdraaien. PLEASE!
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 16 oktober 2007 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 16 oktober 2007 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gaat het Vlaamse parlement helemaal niet doen. En als ze het doen, ga ik ze uitlachen. Want er gaat helemaal geen gevolg aan gegeven worden. Als dan ineens Vlaanderen Onafhankelijk wordt, dan is the joke wel kei hard op mij. Dat besef ik maar al te goed. Maar dat gaat echt niet gebeuren, zover ik zie. @Anna List; bedankt voor de verdediging, maar Robert T zit alleen nog maar op dit forum om mij af te zeiken. ![]() En ik weet best dat BHV in de federale kamer gestemd moet worden. Liberalist denkt echter dat het Vlaams Parlement daarover bevoegd kan zijn. Dat is als zeggen dat het Waals parlement de uitbreiding van de rand ook eenzijdig zou mogen stemmen. Volgens dezelfde redenering van 'de zaak in eigen handen nemen'. Maar dat gaat ook niet gebeuren.
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Aantonen dat we een federale regering nodig hebben lijkt me een iets overtuigender argument dan een vrijblijvende sneer.
|
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Onzin. Als hij een kartel aangaat met LDD, haalt dat in 2009 minstens 10 pct.
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#54 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ontdoe je van je lakeienmentaliteit.
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() De opmerking van Anna List "gebrek aan argumenten" had wel betrekking op jou. Je hebt een merkwaardige gave negatieve berichten om te zetten in positieve, het is niet de eerste keer dat ik dat opmerk, trouwens ben je de zeer ernstige waarschuwing van de mods voor vervalsing van een bepaald bericht al vergeten? En als je veronderstelt dat ik hier uitsluitend ben om te reageren op jouw "schitterende posts" is dit alweer een verregaande vorm van zelfoverschatting. Over het algemeen zijn jouw posts zelfs geen reactie waard. Ik heb dan ook besloten er niet meer op te reageren, wat jij vermoedelijk als een grote overwinning zal beschouwen, maar verkeerde interpretaties zijn we van jou gewoon.
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
idd |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor de moment bent u nog getrouwd, terwijl u al wil handelen als een vrolijke vrijgezel.
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik moet dat niet aantonen. 80% van de Vlamingen hebben gestemd voor partijen die zich engageren om een nieuwe federale regering te vormen. U hebt zich daarbij neer te leggen.
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ja maar zo gaat dat in "gearrangeerde" huwelijken hé. Als het van moetens is... ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |