![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) 't Is nochtans een oud spreekwoord, hoor. Maar inderdaad, tegenwoordig staan de schoonste rozen in hi-tech hydroponische kweekcentrales. Dit forum heeft eerder iets van een volkse markt, waar hier eens luidkeels appels voor citroenen worden verkocht aan stuurlui die liever aan wal staan, terwijl daar dan weer zo mogelijk nog luidkeelser dovemanstwisten worden uitgevochten over vellen van beren die nog niet geschoten zijn. En in een klein hoekje houden een paar luimige oudjes zoals u en ik ![]() This forum needs a Breughel, a Bosch, an Ensor !!! Laatst gewijzigd door djimi : 19 oktober 2007 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zit djimi in het midden van tram 4 en hij vindt het uitzicht best fijn. Over het feit dat hij er aardig gezelschap heeft ontmoet zal je hem ook al niet horen klagen. Bovendien vindt hij 'zijn draai' in 'de job van zijn leven'. En dan is er nog altijd muziek in de lucht. Wat kan een djimi zich meer wensen? 2) Heb je het echt zo erg te pakken? Dat had ik van jou niet echt verwacht, eigenlijk. Kom jij niet altijd weer op je pootjes terecht? 3) Ik ben wellicht onvoldoende op de hoogte, of anders te veeleisend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ik droom van een hutje aan de rand van het bos, verlicht met kaarsen en zonder verwarming. bij mij op het werk leeft er iemand zo (bewuste keuze). ik heb op kot ne ganse winter met een kapotte verwarming gezeten, zodat de condens van mijn adem zichtbaar was terwijl ik zat te blokken. no problem. leuk. gezellig. pinten drink ik niet. het is fantastisch om te ervaren hoe ver ge uw aangeleerde behoeften kunt terugdringen. unplugged is hip. een mens heeft niet veel nodig om te leven. dat leer ik elke dag meer en meer. en het is een prettige gewaarwording. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 oktober 2007 om 21:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jij bent zoveel meer mans dan mij hé. geniet er maar van. de hele avond lang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geniet er niet van... de vraag blijft dezelfde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() er valt me al een tijdje iets op, namelijk dat rechts blijkbaar een bijzondere interesse in mijn privé leven koestert.
maar ik vind dat ik ook 'ns wat vragen mag stellen aan rechts. beste jazeker, hoeveel betaal jij voor je huur? wat is je schoenmaat? hoeveel lieven heb je al gehad? hoe oud was je toen je voor het eerst sex had? hoeveel verdien je? wat heb je gestudeerd? waarom? en dan zal ik antwoorden ok? Laatst gewijzigd door Mitgard : 19 oktober 2007 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geraak nooit voorbij haar eerste zin. Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 oktober 2007 om 05:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De ambtenaren die gebombardeerd worden tot "werkkracht" is een ECHT bedrijf tiens zoals het hoort...
Maar er zijn nog andere mogelijkheden hoor! Verkopen van overheidsparticipaties in bedrijven; verkopen van onnodig overheidsactief (lees: bossen, gebouwen en GROND!);... Fin de lange vingers van de staat inkorten 'en somme'. En als we zeggen het land dan bedoelen we HEEL het land dus Wallonië mag beginnen snoeien in hun uitgaven (energy in the parc wordt dus NIET meer gesponsord door de "veel te rijke" waalse regering ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris