![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of het waar is of niet, daarvoor ken ik er te weinig van, maar ik sluit de mogelijkheid alvast niet uit. Dat doe jij dus duidelijk wel zonder ook maar enige kennis van zaken en dat is lachwekkend Edina. En je doet dit alweer enkel en alleen omwille van het feit dat het de zwarte medemens is die die mindere intelligentie wordt toegeschreven. Dat zwarten spieren hebben die hen toelaten om sneller te lopen is de logica zelve, maar dat de blanke slimmer kan zijn dan de zwarte, is ondenkbaar en klinklare onzin. Laat me niet lachen Edina. Je politieke correctheid neemt nu wel heel belachelijke vormen aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() LOL! De nobelprijswinnaar heeft geen studie die aantoont dat er GENETISCHE verschillen bestaan tussen blanken en zwarten. Dat is nu net het punt. Als er trouwens al van menselijke rassen kan gesproken worden, dan bestaat er overigens niet één zwart ras. Toch ongelooflijk hoe mensen elke zin voor kritiek laten varen wanneer sommige mensen uitspraken doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch ongelooflijk dat sommigen alles als larie afdoen als het niet politiek correct is, zelfs al hebben ze geen enkele kennis van zaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Je uitspraak dat men wel degelijk alle omgevingsfactoren kan uitsluiten is zo mogelijk nog belachelijker, omdat men niet eens weet wat die omgevingsfactoren nu allemaal precies zijn. Wetenschap is duidelijk aan jou niet besteed... En nee, Watson heeft geen studie gedaan, maar een boek geschreven waarin hij o.a. die welbepaalde uitspraak doet op basis van andere studies die helemaal niet tot zijn conclusie kwamen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 18 oktober 2007 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
![]() Er bestaan heel veel wiskundigen die totaal niet kunnen hoofdrekenen. Als ik mij niet vergis, was het Hilbert die een simpele vermenigvuldiging uitvoerde via modulostelsels omdat hij het echt niet anders kon. Ooit vroeg hij aan zijn studenten hoeveel 6x7 was. De studenten wilden met hem lachen, en zeiden dat het in het interval 40-43 ligt. 41 en 43 zijn uitgesloten, zei hij. Niet ontbindbaar in priemfactoren. Is het 40 of 42? Komaan jongens zeg het, het kunnen toch niet allebei zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edina is héél slim dus Edina is een zwarte afrikaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Negers zijn wel goed in hardlopen en ritme, dat moeten we toch ook erkennen vind ik.
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Het recht om slim of ten minste niet dom te worden genoemd lijkt me niet bijster fundamenteel. Natuurlijk is het niet leuk om dom of lelijk te worden genoemd, en getuigen zulke uitspraken van weinig mededogen, maar dat neemt niet weg dat we in zulke categorieën denken en het mij menselijk gezien onmogelijk lijkt daarvan af te zien. Ik vind het bijvoorbeeld jammer dat de alombejubelde volksmens geen genie is, en normaal gezien zal ik hem dat niet in het gezicht zeggen (redenerend dat hij dat zelf ook wel inziet), maar als hij van zichzelf begint te denken dat hij er wél één is, is de tijd aangebroken om hem met zijn beide voeten weer op de grond te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Er is geen manier waarop je beide ooit betrouwbaar en valiede kan meten, dus hou je zulke uitspraken/gedachten ook beter voor jezelf, daarom.
![]() |
![]() |
#54 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Volkomen mee eens. Niemand weet zelfs precies wat 'de wereldproblematiek' is waarover je het hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In aanslag heeft de blanke kaukasische man de grootste. In ruststand daarentegen hebben zwarte afrikanen de grootste, maar er komt dus niet al teveel volume meer bij. Er staan verschillende studies daarover online, maar als ik erop klik krijg ik weer maanden reclame voor penisverlengingen in mijn mail, en ik heb er zelfs gene.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Idd. Wel kleine nuance hier: het is correct dat er niet één zwart ras bestaat, maar meerdere. Een Hutu of Baku (Pygmee) zal niet snel een lange-afstand winnen. Dat is meestal weggelegd voor volkeren uit landen zoals Kenia en Ethiopië.
Laatst gewijzigd door Dycore : 18 oktober 2007 om 14:25. |
![]() |
![]() |