![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan zegt die, wat is dat pms?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan antwoord ik : ik zou het niet weten, maar jij hebt er overduidelijk wel last van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() VP Nancy Six @ Video-Palace.org <[email protected]>
[SIZE=1]zondag 21 oktober 2007 15:32 [/SIZE][SIZE=1]Re: [web-contact] Video Palace Assebroek [/SIZE] Beste Ben, Het is idd. zo wanneer je Dvd's laattijdig terugbezorgd hiervoor een bijhuur gevraagd wordt ongeacht je deze al dan niet hebt kunnen bekijken. Met de ontvangen tegoedbon kan U op gelijk welk ogenblik bij ons de titel nogmaals gratis ontlenen die bij U een fout gaf bij het afspelen. Het arrogante gedrag van onze bediende is echter wel niet goed te keuren, ik punt dit aan bij onze personeelsverantwoordelijke, die zeker gevolg zal geven aan uw klacht. Alvast onze verontschuldigingen en hopende U terug als klant te mogen begroeten, verblijven wij U, Mvg, Six Nancy Video-Palace
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is idd rechtvaardig als je't mij vraagt.
Ik heb nooit betwist dat die boete onterecht was, en blijkbaar snapten ze da wel.
![]() |
#50 |
Vreemdeling
|
![]() Ook ellende bij videopalace:
Geachte heer/mevrouw, Vandaag 24 april mocht ik uw schrijven ontvangen waarin u mij wees op het niet (intact) terugbrengen van dvd 5006441 – Good, bad And The Ugly. Deze dvd werd ruim op tijd en in intacte staat terugbezorgd in uw filiaal te Brugge. Echter, één van uw personeelsleden aldaar meende mij een aantal dagen nadien telefonisch te kennen moeten geven dat de dvd “gekraakt” binnengebracht werd. Twintig jaar lang reeds was ik probleemloos klant bij uw keten. Dan wordt mij ineens verweten dat ik me probeer te onttrekken aan het beschadigen van materiaal. Ik hoop dat uw personeel niet consequent zo gauw valse beschuldigingen uit. Immers, toen ik de dvd binnenbracht was die niet “gekraakt”. Bovendien vroeg ik aan de persoon die de dvd in ontvangst nam of het in orde was voor ik wegging. Na een positief antwoord hierop neem ik het niet dat men mij dagen later alsnog tracht te beschuldigen. Moet ik dan een ontvangstbewijs vragen misschien? Ik weet dat u dit argument als stok achter de deur houdt, wanneer er achteraf een geschil met een klant rijst. Net zogoed als ieder van uw klanten weer dat het verlenen van ontvangstbewijzen helemaal niet de gewone gang van zaken is. Nadat uw personeelslid duidelijk werd dat ik me niet neerleg bij haar beschuldiging, legde ze in met de melding: “Ge moet ton nie mi kommen ook nie”. Daarmee leek dit verhaal mij rond. Mijn lidkaart van uw keten ging netjes in twee gekraakt de vuilbak in. Wat zou ik nog klant blijven bij een keten die bij wanneer haar materiaal versleten is dit poogt te recupereren op de rug van haar klanten. Want dit is wat er in mijn perceptie gebeurd is. Blijkbaar wenst u verder te gaan in uw aantijgingen. Mag ik u dan verzoeken uw volgende correspondentie aangetekend te versturen anders zal die als niet ontvangen beschouwd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet altijd uw DVD's terugspoelen voor ge ze weer binnenbrengt. [/(heel) lang niet meer in een videotheek geweest] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat voor mij beleefd genoeg is, is dat voor iemand anders dan misschien weer niet. Ieder moet dat dus voor zichzelf uitmaken. Wat ik echter nooit zal doen is over zo'n geval dan gaan mailen met de hoofdzetel. Los zo'n akkefietje ter plaatse op, met de persoon in kwestie voor u. Als ik over alles wat ik ongepast, onvriendelijk, onbeleefd of wat dan ook vind moet gaan mailen met de uiteindelijke verantwoordelijke gaat er niet veel tijd overschieten om nog eens een winkel binnen te wandelen. Maar nogmaals; ieder lost zoiets op naar zijn eigen goeddunken.
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() Als ik over alles wat ik ongepast, onvriendelijk, onbeleefd of wat dan ook vind moet gaan mailen met de uiteindelijke verantwoordelijke gaat er niet veel tijd overschieten om nog eens een winkel binnen te wandelen.
In mijn geval gaat het niet om ongepast onvriendelijk of onbeleefd. Het gaat om het betalen voor beschadigingen die ik niet toegebracht heb. Bovendien heb ik de plaatselijke verantwoordelijke al aan de lijn gehad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() de verplichting van mijn werkgever om vriendelijk te zijn tegen klanten zou ik een brutale schending van mijn zelfbeschikkingsrecht vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Vreemdeling
|
![]() Vriendelijk kan me niet veel schelen. Als het je te gortig is, ga dan gewoon niet meer....
Gaat hem om het versturen van aanmaningen, wanneer ze niet in hun recht zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkopers moeten niet vriendelijk zijn voor me. Maar beleefdheid is wel belangrijk. Als verkopers onbeleefd zijn, dan stap ik gewoon buiten en kom ik daar nooit meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila.
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|