![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Waar staat de olieprijs in 2010? (Binnen dik twee jaar dus maar - 't gaat snel) | |||
Ik gok op $150 per vat |
![]() ![]() ![]() |
16 | 50,00% |
Rond de $100 per vat |
![]() ![]() ![]() |
12 | 37,50% |
Hetzelfde als vandaag: $80/90 per vat |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,13% |
Lager dan vandaag: tussen de $50 en de $80 per vat |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,13% |
Terug naar de goede ouwe tijd: onder de $50 per vat |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,25% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burgemeester
|
![]() Wat valt er te realiseren.De bewustwording van de mensheid,daarna loopt alles vanzelf.Zolang de bevolking erkenning geeft aan het huidige bewind zal er geen verandering komen maar langzaam wordt de mensheid wakker.Dit is fase 1.Het volk wordt langzaam wakker en deze revolutie is niet te stoppen.En zelfs de machthebbers weten dat hun dagen zijn getelt.De ontevredenheid stijgt en het volk is niet meer te stoppen.Dit merk je al op straat maar de media doet er alles aan om het volk te misleiden.En hun geloofwaardigheid daalt met de seconde.
ps:zelf rijd ik al 7 jaren op biobrandstof,nl frituurolie aan 49 eurocentjes de liter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Magda?
Laatst gewijzigd door C2C : 5 januari 2008 om 00:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geopolitieke effecten zijn nauwelijks in kaart te brengen.
Energieproducenten vergaren massaal veel liquiditeiten. Rusland krijgt vier keer meer praat nu het in verhouding meer krijgt voor z'n gas. Amerika krijgt het moeilijker om de rekeningen te betalen. China is een rijzende ster. Mocht de factuur voor de VS te hoog oplopen, beurscrash naar analogie met 1929? Na zo'n beurscrash politieke de-stabilisatie met mogelijk de opkomst van een nieuwe Hitler. Zie jaren '30.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 5 januari 2008 om 06:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() De scheepvaart verbruikt niet alleen meer dan het transport over land, hun zware stookolie is bovendien extra vervuilend.
Oplossing: Doe de scheepvaart afnemen door de consument zelf te laten produceren in plaats van de arme Chineeskes uit te buiten. Die schijnen niet te beseffen dat ze beter voor hun eigen zouden werken in plaats van alles zomaar weg te geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geo-politiek gevolg: aandacht voor bio-brandstoffen ...
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geo-politiek gevolg: Sovereign Wealth Funds ...
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 13 januari 2008 om 09:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Door de annonimiteit te bewaren bescherm ik mijn gezin of denk je nu werkelijk dat klokkenluiders een recht krijgen op een menswaardig bestaan.Dat krijgt u nog niet eens. Voor jullie bewustwording en mijn veiligheid leef ik reizend in een camper. Trouwens,de meesten onder ons die werken voor een huis en wat eigendom,wat moet ik daar nou mee als ik een ganse planeet tot mijn beschikking heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Burgemeester
|
![]() DIT IS DE DOESTELLING VAN MIJN LEVEN
http://isil.org/resources/introduction.swf Welke concrete maatregelen zou u willen realiseren om onze maatschappij leefbaar te maken?Wij willen vrije energie.U ook? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OPEC President’s Oil Price Prediction: $200 a Barrel
Mon Apr 28, 2008 11:57am EDT • Contrarian Profits Zie: Artikel