![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Soms wel, soms niet. Ik ken er genoeg waarvan ik het als enige weet.
Wel een overweldigend vrouwelijk verschijnsel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is en blijft een vorm van zuivere aandachtstrekkerij.
Geen aandacht genoeg meer krijgen, is al genoeg om over te gaan tot verminkingen. Ik ken exact 2 dames die zoiets deden/doen. En het enige dat mij nog leek te helpen, was hen gewoon gaan negeren. Wel te verstaan NA dat ik een aantal keer geprobeerd heb, hen in te doen zien dat het ook anders kon, en dat ze hulp konden vragen aan anderen. De eerste dame deed het echt onopvallend, is me pas na enkele jaren beginnen opvallen. Ze probeerde het met man en macht te verbergen voor anderen, ook voor haar familie. Uiteindelijk is zij wel hulp gaan zoeken. De tweede dame, is anders. Ze vertelt het rond dat ze gaat snijden. Als aandachtskreet kan dat al tellen. Alleen zoekt ze dan een vorm van hulp bij de verkeerde mensen. Enfin, ik ben geen psy, ik kan dit niet oplossen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu is haar vriend weg, hij heeft haar verlaten. En zij leeft nog. Ze heeft géén zelfmoord gepleegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo ken ik er ook wel meerdere. Nujah, ik geef er dan ook geen aandacht meer aan. Ik vind het wel erg voor die kinderen, maar jah, die zullen wel goed terecht komen hopelijk. Hopelijk is er toch iemand die dan het lot van die kinderen aantrekt. Want als je volgens mij aan zelfverminking doet, geeft dat ook een weerslag op kinderen. Of op zen minst toch de reden wrm iemand aan zelfverminking doet. Een gezonde situatie kan je dat volgens mij echt niet noemen. Moest het zo normaal zijn, zouden er hopen mensen aan zelfverminking lijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe verbind je dit:
Citaat:
Citaat:
Als zelfverminking altijd een vorm van aandachtstrekkerij is, waarom zijn er dan zoveel die het met man en macht proberen verbergen? Dat is dan toch wel een heel slechte manier van aandacht trekken eh.
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei duidelijk dat ik gelukkig slechts 2 dames ken met dit probleem, ik denk niet dat 2 personen volledig het beeld kunnen vormen van de problematiek. Maar het geeft alvast wel 2 kanten weer van die problematiek. Laatst gewijzigd door Duupje : 24 oktober 2007 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die al jaren in stilte depressief is maar toch hoopt dat iemand in de omgeving het ooit eens opmerkt dat hij/zij zich rotslecht voelt, is dan ook aandachtstrekkerij?
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets willen laten opmerken op zo'n manier, is dat dan niet om aandacht vragen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zelfverminking?
das zo jaren 90 ![]()
![]() |
#56 | |
Banneling