![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Deze morgen op het Radio 1 nieuws : "Inge Vervotte versterkt het regeringsonderhandelings team". Feind hört mit, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Rooms-blauw staat inderdaad voor vakbonden met meer verantwoordelijkheid en begrip voor anderen, die getroffen worden door acties buiten elke proporite (en meestal nog wild) en waarvan de zwaksten meestal de grootste slachtoffers zijn... Maar ja, bij zulke acties telt enkel de solidariteit van de eigen (meestal rode) zak... Hopelijk slaagt rooms-blauw er ook in deze organisaties - als blijk van erkentelijkheid - rechtspersoonlijkheid te geven... ![]() Chipie Liefhebber van katten in zakken... Niet van zakken in zakken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Zijn er zaterdagmorgen akties gepland door de sossen bij de NMBS? Hopelijk niet of ik raak niet thuis tenzij de sociale 'viermiljoen' mij een lift geeft. Oh wacht, hij vindt het normaal dat ik, als onschuldige, gestraft word.
Laatst gewijzigd door longhorn : 26 oktober 2007 om 01:00. |
![]() |
![]() |