![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet de legerdienst terug ingevoerd worden? | |||
Ja, een grote natie als de Vlaamse kan niet zonder mannen die steeds klaarstaan om het volk te beschermen |
![]() ![]() ![]() |
17 | 24,29% |
Ja, maar met de priester-optie; pastoors zijn immers de soldaten van God |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,71% |
Ja en die soldaten mogen ook direct ingezet worden om de vuiligheid (vreemdelingen, armen, etc...) uit Vlaanderen weg te kuisen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 10,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
42 | 60,00% |
Aantal stemmers: 70. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog even een vraagje voor C2C: wat denkt u van het Soviet leger ? Krachtige mannen die in staat waren andere mannen neer te leggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag ik ook antwoorden over het Soviet-leger, of is dat een gerichte vraag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() *zucht* Ik zal zelfs nog niet beginnen over de ziektes e.d., maar is het al in je opgekomen dat de Europeanen technologisch gewoon ver boven de indianen stonden? Als je nog nooit paarden hebt gezien, je oorlog voert, maar dit niet doet om te doden, en als je nog nooit vuurwapens hebt gezien, is het niet echt evident om terug te vechten.
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze die kozen voor officier of onderofficier werden altijd in een eenheid geplaatst die aansloot bij hun opleidingen. Geneeskundige gerichte opleidingen zaten altijd bij de medische dienst. Luchtvaart gerichte opleidingen bij de luchtmacht. Bouwkundige bij de genie. Tenzij de hoger opgeleide zelf anders vroeg. De lager geschoolden hadden echter geen keuze en werden daar geplaatst waar het leger hen nodig vond. Maar vele hebben daar dan ook een tweede en sommige zelfs een derde opleiding genoten, die ze daarna in het burgerleven konden gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Trouwens, de arquebus van de Spanjaarden, sta mij toe om mij zo uit te drukken, zoog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Verplicht vechtmachine in dienst van zoiets abstracts als een natie.
Terwijl er een tekort is in de verzorgende sektoren (bijvoorbeeld verplicht helpen in bejaardenhuizen, ziekenhuizen, enz.) Of bijvoorbeeld de 15 procent armen bijstaan, enz. als je dan toch iets 1 voor de maatschappij wil doen 2 edeucatiefs wil brengen en respect aanleren. Maar al bij al ben ik er dan nog tegen om zoiets verplicht op te leggen, vrijheid, heeft nog meer waarde voor mij.
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Leer respect bij de paracommando's
nog altijd een schitterende humo-parodie. ![]() ![]()
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ronduit tegen !! Het heeft geen zin mensen tegen hun goesting "soldaatje te laten spelen". Een leger kan enkel renderen als het bestaat uit personen die zo'n militair bestaan genegen zijn. De 15 maanden legerdienst die ik "geklopt" heb was puur tijd- en geldverlies. Diegenen die er echt goesting voor hebben kunnen beroeps worden.
Laatst gewijzigd door Pietje : 24 oktober 2007 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Die vraag over de Soviets was wel tot C2C gericht, omdat het zo een grote fan van Stalin is, maar uw mening interresseert mij evengoed. Meer zelfs, want C2C zal wel weer een absurd antwoord geven, �*ls hij antwoord geeft...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste eenheden stonden in dienst van de bevolking en hielpen de bevolking. En de medische dienst prong in die tijd regelamtig bij in ziekenhuizen en bejaarde huizen. Er was trouwens nog een tweede manier van je legerdienst volbrengen, burgerdienst. Wat tegelijk dus ook mag terug komen en daar ik dus reeds voorstelde dat deze die werken geen dienst zouden moeten doen, zal je ook veel gemakkelijker jongeren hebben die deze jobs dan wel gaan aannemen, juist omdat ze dan niet in dienst moeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België : 15 maanden
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pietje is een oude zak maar toch nog in vergelijking met mij, in mijn tijd was het zelfs nog vijf jaar... van 1940-1945!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak veel reizen, leer nieuwe mensen kennen, maakt nieuwe vrienden en .................................................. .................................................. ....................... .................................................. .................................................. ........................ Schiet ze daarna dood. |
|
![]() |
![]() |