![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over vandaag, over hoe wij met dat verleden omgaan. Ik zeg: men mag geen enkele holocaust aanbidden en dat men alle wrede episodes die overal ter wereld en doorheen de geschiedenis voorkwamen, op een gelijkaardige manier moet beschrijven en erover onderwijzen. -Ze ontkennen moet strafbaar zijn (negationisme-wet). -Eén specifieke episode idealiseren om wat voor agenda dan ook moet evenzeer strafbaar zijn ('relativerings-wet'). Nu moet ge toch ongeveer snappen wat ik bedoel. Nie?
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||
|
![]() Citaat:
Een holocaust op blanke Joden is verschrikkelijk, een holocaust op bosnegers is minder erg? Ik heb dat altijd heel vreemd gevonden. Net zoals tijdens het nazi-regime werden in Congo actief mensen tot slaaf gedwongen en uitgeperst tot de dood erop volgde, door een kleine groep mensen die dat vanuit hun ideologische visie volledig normaal vonden. (In dat geval was de ideologie het liberaal kapitalisme). Citaat:
Het komt erop aan dat er voldoende Verlichte mensen moeten zijn die de Rede verspreiden, tégen de waanzin van al deze irrationele agendas. De vraag is: waarom zijn Afrikanen zo religieus? Waarom hebben ze inmiddels hun eigen atheïstische Verlichting doorgemaakt, zodat ze de onzin van de Kerk niet langer zouden pikken? Dat is de vraag. Ik geloof sterk dat de Afrikanen de toekomst in handen hebben, en dat met de onwaarschijnlijk snelle economische en modernistische ontwikkelingen op dat continent ook een rationalisatieproces zal gepaard gaan. Volgens mij zal tegen 2100 Afrika even ontkerkelijkt, vrij en rationeel zijn dan Europa vandaag. Citaat:
De actoren van de Rede - de wetenschap en het internationaal klimaatpanel - hebben nu voldoende wetenschappelijk bewijs geleverd over wat ons te wachten staat. De politici die nu weigeren in te grijpen moeten later voor hun daden verantwoordelijk worden gehouden. Als zij dood zijn, moeten hun nakomelingen maar boeten (zoals men dat in Noord-Korea doet: met terugwerkende kracht, en lateraal, in de familiepoel - dat is een zeer effectief afschrikkingsmiddel).
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Julius Streicher was daar ook goed in om over Goebbels nog niet te beginnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ga je beweren dat Belgen 10 miljoen congolezen vermoord hebben? Wat is je informatiebron? Neem me niet kwalijk maar ik ben heel skeptisch van natuur.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() (zelfcensuur)
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 28 oktober 2007 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Ik zie geen fraude met bewijzen, eerder een discussie over enkele data. Best mooi die hyperbool die rechtstreeks naar Streicher leidt.
Laatst gewijzigd door Praetorian : 28 oktober 2007 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=CMsaMGWPfHo http://www.youtube.com/watch?v=dvwCuQ4bX7U o// Laatst gewijzigd door Praetorian : 28 oktober 2007 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Begrijp wel wat je bedoelt. Vergeet vooral niet dat die agenda ook kan bestaan uit het permanent bewustmaken van de jeugd, van een cyclus die kan leiden tot massamoorden. De Holocaust heeft bewezen dat iedereen, zelfs je beste vriend, tot alles in staat is uit eigenbelang. Snap je nu ook wat ik bedoel ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Kijk naar wat de Turken doen: om te bewijzen dat ze niet aan de Armeniërs hun genocide hebben gewerkt, slaan ze in Brussel Armeense cafés in elkaar. Zo gaat dat. Zolang het ontkent wordt, wordt het VOORTGEZET. Ook hier. Ook met het antisemitisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Soylent_Green
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Soylent green" heb ik destijds enkele malen gezien. Een film die tot nadenken stemt. Maar niet past binnen deze context. De film gaat over perfecte euthanasie ten gevolge van overbevolking waarbij de doden industrieel worden verwerkt tot voedsel voor de overlevenden. Griezelig maar niet onwaarschijnlijk. Laatst gewijzigd door Rudy : 28 oktober 2007 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Met een dergelijk manipulatie-beleid kun je willekeurige groepen tot "vijand" bestempelen en bijvoorbeeld vervroegd tot voedsel promoveren ..... ==== Ik kwam over Nazi-Duitsland hardnekkige verhalen tegen over verwerking van mensenvet tot zeep en huid tot lampekappen, kan echter niet achterhalen of dit waarheid is of variant-SF.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 28 oktober 2007 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben momenteel een boek aan het lezen over de morele verantwoordelijkheid en het 'schuldbesef' bij de katholieke kerk. Overduidelijk de grootste boosdoener waar niet-religieuze beulen zich achter hebben verschuild. Een penibele kweste waarmee we nog niet in het reine zijn. Inzake de film. Het is al een tijd geleden. En misschien is mij toen wel wat ontsnapt. Ik herinner mij de buldozer die massa's manifestanten opschepte om tot voedsel te worden verwerkt. Maar dat bedoelde je waarschijnlijk niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN