![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() Weer een geweldig script voor de volgende kaskrakende scienfictionfilm in Hollywood.
Onnodig nog te zeggen dat het woord 'racisme' vaak misbruikt wordt om 'discriminatie' aan te duiden? De problemen komen meestal door het 'geloof' ipv het 'kleurtje'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Voil�*, we zijn opnieuw vertrokken en gaan er nog eens een lap. De groeten aan iedereen.
Laatst gewijzigd door Montechristo : 30 oktober 2007 om 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Om het voor u wat begrijpbaarder voor te stellen: wanneer een autoverkoper mij vertelt dat er verschillen bestaan tussen automerken, dan moet ik uitgaan van de stelling dat er verschillende automerken bestaan, tenzij die autoverkoper erbij vermeld dat hij hiermee ingebeelde automerken bedoelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 1000 jaar? Evolutionaire veranderingen in 1000 jaar?
topic is zwans.
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() mogen we die "geneticus" een proces aandoen als zijn zgn voorspelling niet klopt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||||
Parlementslid
|
![]() Vandaar uw interesse...
Citaat:
Citaat:
Volgens mij is dat proces nu al aan de gang, als ik naar sommige communisten met hun groene huid en dreadlocks kijk ![]() (he, een beetje provoceren mag wel, sommigen doen niet anders) Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dit is zuiver "intelligent design". Ik geloof daar niet in, eerder in de evolutieleer met zijn "survival of the fittest". Wat die omstandigheden zijn waaraan we ons zullen moeten aanpassen of verdwijnen kan die zogezegde "geneticus" onmogelijk voorspellen. Nu ik begrijp het wel: af en toe moet er iets spectaculair gepubliceerd worden om de heren politici die geen kaas gegeten hebben van allelen en CTAG ketens en die dat behoorlijk saai vinden, toch te interesseren opdat de fondsen voor die wetenschappers niet zouden opdrogen. Nu hadden ze vroeger ook een "tovenaar" aan het hof die wat goocheltrukjes deed en daarmee van de vorst geld kreeg om echt wetenschappelijk onderzoek te doen (of wat daar in die tijd voor door ging). |
|
![]() |
![]() |