![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Héél juist!! Juist omdat de egoïstische Vlaming amper één a twee kinderen krijgt, zijn we echt verplicht mensen vanuit andere windrichtingen in onze maatschappij op te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ik pleit reeds sinds lang voor grotere families. Maar ook zonder dat hebben we geen vreemden nodig: met wat minder, hebben we wat meer plaats, en daar mee uit. Trouwens, zo modes van véél kinderen krijgen, of weinig, die komen en gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Uw kinderen en achterkleinkinderen gaan GEEN LAST hebben van het "Vlaamse" ras dat gemengd is met andere "rassen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burgemeester
|
![]() willen die andere rassen zich wel mengen met het vlaamse ras?
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 30 oktober 2007 om 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier op dit forum al veel halve zolen zien passeren met nepargumenten tegen Vlaamse onafhankelijkheid, maar dit is met afstand toch wel het meest stompzinnige dat ik ooit gelezen heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als "we" gaan uitsterven en "we" geen vreemden weren, dan worden "we" verdrongen op ons grondgebied en zal "ons" uitsterven nog bespoedigd worden, zal "onze" genetica nog sneller verdwijnen. Pas op, ik sta hier niet achter, ik trek gewoon jouw redenering consequent door. Als we ons DNA willen beschermen, onze genetische eigenheid, dan moeten we juist de ruimte creëren om het weer te laten groeien, en dat is niet door anderen hier toe te laten, die blijkbaar volgens jou ons DNA zouden overwoekeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij heeft het hier over het vrijwaren van onze "genetica", van ons "ras" zoals hij het zegt. Migratie "redt" onze maatschappij (zoals jij het zegt) maar niet onze "genetische eigenheid" (waar hij het over heeft). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij spreekt zichzelf nog tegen in zijn stompzinnigheid ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Parlementslid
|
![]() Ik vind het veelzeggend dat wanneer men de zoekterm ‘Rassen’ in Google ingeeft er enkel sites gevonden worden die over honden handelen.
Genetica heeft niks te maken met nationaliteiten of een volk. Hier politiek rond voeren is zinloos. Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik snap niet waarom het concept "gemengd" bloed een tegenargument zou zijn tegen het bestaan van rassen.
Als je een Duitse scheper laat paren met een Labrador, dan komt daar toch ook een hond van "gemengd bloed" uit? Of zijn er geen hondenrassen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een schande volgens mij, dit "sociale argument" heeft geen enkele wetenschappelijke relevantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is trouwens geen futurisme, het is iets waar vandaag al aan gewerkt wordt.
|
![]() |
![]() |