![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Noem één dag van het jaar waar de christenen geen heilige of zo op geplakt hebben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daarom dat ik er dus al lang voor pleit om mensen met risicogedrag GEEN tussenkomst meer te geven op AIDSremmers, vermits deze de ziekte als het ware zelf gezocht hebben.
Wie geen respect heeft voor een ander, moet ook niet op de solidariteit van een ander rekenen. Wie Russische roulette wenst te spelen zonder condoom, mag dat van mij, ongeacht de geaardheid, maar deze mag wat mij betreft dan ook zelf opdraaien voor de gevolgen. AIDSremmers zouden enkel nog mogen terugbetaald worden aan kinderen die het van hun moeder kregen, of mensen die besmet zijn na prikaccidenten, na verkrachting of bedrog van partner of iets dergelijks. Losbandige mensen zonder verantwoordelijkheidsgevoel noem ik sowieso risico's voor onze maatschappij en ik hoop dat ze inzien dat mensen die het goed met een ander voor hebben hen daarom niet helemaal zullen accepteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er laag aan om jongeren op te roepen om eerlijk met elkaar te praten over relaties en seksualiteit?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fatsoenlijke mensen hebben daar geen probleem mee. Die informeren zich namelijk eerst en die beoordelen en veroordelen anderen niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je daar eens een voorbeeldje van geven?
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 1 november 2007 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lisbiennes?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 1 november 2007 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() "Poeperkesdag" hehe.
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() De personen die 'u' hier aanhaalt zijn de enige in 'uw' democratie die niet van deze vrijheid kunnen genieten. Maar zulks loochenen en verdraaien zal wel eigen zijn aan een 'facist'.
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu nog tijdens de Rammadan toegestane seks in het openbaar! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat, een 'facist'?
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[FONT=Verdana][/FONT] [FONT=Verdana][/FONT] [FONT=Verdana][/FONT] [FONT=Verdana][/FONT] [FONT=Verdana][/FONT] [FONT=Verdana][/FONT] [FONT=Verdana][/FONT] [FONT=Verdana][/FONT] [FONT=Verdana][/FONT] [FONT=Verdana][/FONT] [FONT=Verdana][/FONT] [FONT=Verdana][/FONT] [FONT=Verdana][/FONT] [FONT=Verdana][/FONT] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Wel, men rekent tegenwoordig mensen maar af op statistieken. Daarin wekt men een indruk op dat de grote meerderheid van de mensen vreemd gaan.
Tegenwoordig heeft men dan nog van die "therapeuten" die hun cliënteel naar parenclubs doorverwijzen en ga zo verder. Dan schrikt men er van dat het aantal echtscheidingen zo hoog oploopt. Dat vermeld men dan ook weer niet. Volgens mij is het gewoon dat elk koppel afspraken maakt, ongeacht hun geaardheid, wat ze van elkaar tolereren. Maar hoe op met alles wat moet kunnen te promoten, want daar maak je volgens mij meer brokken mee dan nodig. De media maakt met andere woorden onze maatschappij kapot met het promoten van oversekste levensstijlen. Niet iedereen voelt zich daar goed bij. Men zou bv kunnen bijvermelden dat alles voor bepaalde groepen in de samenleving opgaat, maar niet voor iedereen. Ik blijf er bij dat vreemdgaan een relatie ernstig kan schaden en vooral als het niet veilig gebeurd. Als je echt om je partner geeft, breng je die niet in levensgevaar door er op los te fladderen en zeker niet zonder voorzorgen. Als mensen dat niet begrijpen, vrees ik dat we ver naar af zijn en dat heeft niets meer geaardheid te maken. In ieder geval: als ik een serie als "Queer als Folk" bekijk, walg ik van homo's en vind ik het erg dat men er nergens bijvermeld dat het enkel over losbandige individuen gaat en niet over de deftige, monogame homo's, die blijkbaar uit de media geweerd worden. Op die manier maken holebi's zichzelf niet populair en kan ik best begrijpend dat bv het Rode Kruis ze als bloeddonor weigert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |