![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar lees jij dat? Jij ziet dingen die er niet staan. Opletten man ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Jongens jongens;vermeersch is verre van een racist,dzjeezes.
En ja,ik ben die allochtonen/vreemdelingen hier meer en meer beu te worden. Altijd mee hun gezeik meteen dat het racisme en racistisch is,ttsss,altijd maar dan ook altijd meteen hun zelfde verhaaltje. Tuulijk moet vermeersch dat op een andere manier verwoorden zeg maar maar ik vind dat die vent tenminste eerlijk is en godverdomme tenminste recht voor de raap z'n gedacht zegt,ik hou van zo'n mensen. Helaas valt dat zoals ik zelf als beste weet meestal in verkeerde aarde,we leven nu eenmaal meer en meer met een bendeke pussy's in onze samenleving die tegen niets meer kunnen,onverdraagzaam zijn en voor de allochtonen racisme hun beschermingsmiddel is ook al zijn er anderen het slachtoffer van hen,ook al zijn die mensen niet in de fout;ze moeten maar zeggen;ze hebben racitische dingen naar ons geroepen en voila;ze hebben weer eens gelijk en zie zie nu eens weer opnieuw;het centrumke van ongelijke kansen en fuckbestrijdingen is er opeens nu wel weer bij de kippen bij? Waar zijn die toch steeds als er een blanke vlaming word aangevallen,is vermoord en/of uitgemaakt is geweest door een allochtoon door van alles en nog wat? Juist,dat centrum moet weg en hoe vlugger hoe liever. Niet vergeten dat die klojo's mee ons geld zich mee zo'n onobjectieve dingen bezig houden. Laten we lekker de vlamingen en het vb aanpakken en de allochtoontjes mogen alles. Woehoe,lang leve het centrum niewaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vermeersch doet 3 blunders. 1. Hij haalt nog meer vreemdelingen binnen door voetballers uit de Congo te halen, terwijl er hier al vreemdelingen genoeg zijn en de autochtone voetbaljeugd te weinig kansen krijgt. 2. In zijn extreem kapitalistisch denken, vergeet hij dat hij staat te brullen tegen mensen, niet tegen machines. Schending van het arbeidsrecht. Werknemers hoeven niet uitgescholden te worden. 3. Racisme. Je haalt geen mensen helemaal uit Congo om voor aap uit te schelden. Besluit: Vermeersch is een verderfelijk individu, die helemaal past in het plaatje van de ultra liberale globalisering, waar arbeidsimmigratie een soort mensenhandel is en als die mensen dan niet renderen zoals ze willen, dan gaan ze racistisch doen. Dit komt niet ten goede voor de vreemdeling in kwestie, noch voor de Dietsch-Vlaamse volksgemeenschap. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 2 november 2007 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En neen,ik ben geen brussels supporter,helemaal niet. We weten het ondertussen wel al;iedereen mag ons wel uitmaken en op onze vrouwen zeggen dat het hoeren zijn en noem maar op maar o wee als er dan toch eens eentje van ons zeg maar z'n mond durft open trekken,een racist in hart en nieren is het dienen vermeersch,niet te doen jong,ttss,ppfff,komaan zeg. Die vent beslist wie er in zijn club komt en wie niet?Heb je al eens goed nagegaan wie er allemaal in dat elftal zit? Een racist zal nooit van zijn leven zoveel vreemde spelers in z'n team toelaten,zeer zeker weten van niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() http://www.sportwereld.be/Uitslagen/...cleID=G6P90ROB
Citaat:
Ik zou zo zeggen, van je vrienden moet je 't hebben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door PAJOT : 2 november 2007 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel, had iemand tijdens een woedebui zoiets gezegd, dertig geleden of zo, geen kat had er aanstoot of aandacht aan gegeven. Nu staat het bijna gelijk met het plegen van een moord! We mogen er inderdaad zeker van zijn dat onze gekleurde medeburgers nooit een dergelijke "racistische" opmerking zouden durven maken tov de "blanke" bewoners hier ten lande. Denk je het ook niet? Maar geen kat die daarop zal reageren op "juridisch" niveau, uiteraard. Volledig onbelangrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Sla me niet dood als ik de verkeerde conclusie maakt, maar betekent dit dat jij voor een aantal punten op dezelfde lijn staat met een volksnationalist?
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Het is dom gedaan vd congolees; hij zal niet meer moeten rekenen op een carrière in het Belgische voetbal, laat staan in het buitenland: hij heeft zn kansen verspeelt.
Wat nog véél erger is dat hij ook de kansen van vele collega-allochtone-leerlingvoetballertjes op de helling heeft gezet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
![]() Citaat:
de Belgische voetbalbaronnen kijken alleen naar resultaten... het zou me niet verwonderen moest die Zaïrees al aanbiedingen gekregen hebben van allerlei clubs, van eerste klasse tot vierde provinciale.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Misschien heeft Dieter er een paar teveel op vanavond en herinnert hij zich zijn rolletje niet meer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Als ik ermee akkoord ga, dan ga ik ermee akkoord. Wat valt er af te keuren? Hij heeft 100% gelijk over de verderfelijke invloeden van dergelijke types.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zag Praetorian en ik dacht 'hier wordt liberalisme gebashed'.
EN ja, hoor. Zoals gewoonlijk gaat het natuurlijk om idiote conclusies.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() |
![]() |
![]() |