Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 november 2007, 07:45   #41
D.Nibelung
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
U kan de waarheid ook interpreteren zoals u wil en zoals sommige media ook doen.
Maar u hebt tot op heden nog niet veel argumenten aangebracht.
Ik spreek gewoon uit mijn ervaring en u herkauwt maar wat dingen die u leest.
Als dat waar zou zijn dan lijkt lezen mij toch beter dan de vergoelijkende hersenkronkels dat uw geweten aan het uitbraken is... Jongen toch!
D.Nibelung is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2007, 07:46   #42
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Ah ja, Rudy? Zaten de joden vol krapulestreken in de jaren '30? De vergelijking gaat helemaal niet op. De ene groep werd onterecht geviseerd, de andere wordt heel terecht in het oog gehouden.
²
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2007, 08:09   #43
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wel, het wangedrag van de Marokkaanse jongeren, is idd de schuld van de Europeaan.

En ik kan jullie hier zelfs het bewijs van leveren.

Rellen zoals deze in Parijs en Brussel zijn in buiten de EU gewoon niet mogelijk.
Want daar worden dergelijke zaken gewoon even duidelijk en met dezelfde agressie beantwoord.

En ja, wij staan hier dan te roepen over mensen rechten en over recht op eigen mening.

Maar ik kan het mij niet voorstellen dan men In Peking een halve stad kan vernielen, om zijn woede tegen de Taliban te tonen.
Of dat men in Singapore een massa auto's in brand kan steken, omdat de politie een drugdealer op wil pakken.

Ik kan mij niet inbeelden dat men in Moskou rel kan maken omdat men tegen de verzetstrijders in Afrika is.

Ik kan het mij niet inbeelden dat er ook maar iemand het in zijn hoofd zou halen om in Pretoria een betoging te houden omdat een collega krapul door de politie is doodgeschoten.

Ik kan mij niet inbeelden dat men in Rio een optocht gaat houden omdat een paar illegalen het land worden uitgezet.

Dus ja, dat de Allochtone jongeren niet integreren en zich als oorlogvoerende krijgers gedragen, ligt idd aan de EU-bevolking en hun vertegenwoordigers.

Laat die jongeren duidelijk zien waar de grenzen liggen en stop met mensen te beschermen die de wetten overtreden en die jongeren zullen eindelijk weten waar hun plaats in de maatschappij is en hou zij zich moeten gedragen.

En vallen daar nu de situatie uit de hand aan het lopen is een paar gewonden en doden bij, wel dan weze het zo. Maar daar zijn de politici die hen steeds de hand boven het hoofd houden schuldig aan.
Stel duidelijke wetten en normen en zorg dat iedereen zich daar aan houd.

Maar zoals het nu is kan het niet verder, een wet en regel maken over wie naar hier mag komen en wie niet, maar tegelijk zelf die wet gaan aanvechten veroorzaakt problemen bij jongeren.
En daar zitten de problemen en daarvan ligt de schuld idd niet bij hen maar bij ons.
Oud 7 november 2007, 08:48   #44
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De jongens voelen zich afgewezen doordat Nederlanders hen zien als 'kut-Marokkanen' of 'Marokkaanse straatterroristen', stelt De Jong.
Lijkt me op iets met een paard en een kar en dan aan de verkeerde kant.

Misschien kan mijnheer De Jong nog eens een poging doen maar dan om eens uit te vissen w�*�*rom ze nu in feite als kutmarokkanen of straatterroristen beschouwd worden?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2007, 09:10   #45
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Lijkt me op iets met een paard en een kar en dan aan de verkeerde kant.

Misschien kan mijnheer De Jong nog eens een poging doen maar dan om eens uit te vissen w�*�*rom ze nu in feite als kutmarokkanen of straatterroristen beschouwd worden?
Omdat het pubers zijn, pubers die geen orde en discipline kennen en die weten dat ze toch beschermt worden door hun grote broer het westerse links denken.

Pubers hebben nu eenmaal een harde hand nodig om te weten waar de grenzen liggen en hier zijn er geen grenzen meer.

Als die pubers een halve stad afbranden word er hen met een zachte stem gevraagd om dat niet meer te doen, terwijl de politieman die hen wilde tegenhouden door zijn eigen mensen tegen de muur word gezet en afgeknalt.

Dat is het probleem, de Autochtonen bevolking is vogelvrij verklaart door zijn eigen vertegenwoordigers.
Oud 7 november 2007, 10:27   #46
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht

Als die pubers een halve stad afbranden word er hen met een zachte stem gevraagd om dat niet meer te doen, terwijl de politieman die hen wilde tegenhouden door zijn eigen mensen tegen de muur word gezet en afgeknalt.

Dat is het probleem, de Autochtonen bevolking is vogelvrij verklaart door zijn eigen vertegenwoordigers.
Als WIJ die boodschappen begrijpen, dan mogen we er gerust van uitgaan dat die gastjes die boodschap op dezelfde manier begrijpen.

De autofikkers mochten niet worden aangehouden! De eigenaars moeten het maar slikken dat hun zuurverdiende centjes in rook opgaan! ZIJ moeten wèl een andere auto kopen, want ZIJ moeten gaan werken!

En wat lees je dan een paar dagen later: de politie gaat STRENG optreden en BOETES uitschrijven aan fietsers die het aandurven om met een knipperend achterlicht te rijden!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 7 november 2007, 10:38   #47
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als WIJ die boodschappen begrijpen, dan mogen we er gerust van uitgaan dat die gastjes die boodschap op dezelfde manier begrijpen.

De autofikkers mochten niet worden aangehouden! De eigenaars moeten het maar slikken dat hun zuurverdiende centjes in rook opgaan! ZIJ moeten wèl een andere auto kopen, want ZIJ moeten gaan werken!

En wat lees je dan een paar dagen later: de politie gaat STRENG optreden en BOETES uitschrijven aan fietsers die het aandurven om met een knipperend achterlicht te rijden!
Idd, maar als je hen durft aanpakken, dan krijg je als flik te horen dat je een racist bent en mag je het gaan uitleggen op de rechtbank en ben je je job kwijt zonder rechten op Sociale uitkeringen.

In Europa moet je een crimineel zijn om rechten te hebben, en die pubers hebben dat heel goed begrepen.

Zij hebben de Europese boodschap begrepen, wij hebben die van hen zelfs nog niet eens in ontvangst willen nemen.

Zij vragen duidelijke richtlijnen, met duidelijke straffen voor wie zich niet houd aan die richtlijnen. Dat is trouwens ook de reden waarom zij om de sharia smeken.
Met die wetten weten zij tenminste waar zij zich moeten aan houden en wat de gevolgen zijn als ze dat niet doen, nu weten ze niets en worden ze zelfs nog als helden behandeld door het gerecht als ze moorden plegen en vrouwen verkrachten. Daar waar men mensen dus eigenlijk tegen de muur zou moeten plaatsen, worden zij nu zelfs nog beloond door ons rechtsysteem en onze politici.

Schande over ons.
Oud 7 november 2007, 10:55   #48
Marlboro
Banneling

Standaard

Jantje,stop eens met liegen man.
Die rellen in frankrijk en daarna in brussel zijn er gekomen omdat 2 domme jonge allochtonen in frankrijk iets op hun kerfstok hadden en de politie ze wilde tegen houden maar zelf zijn weggelopen van de politie,rararara en ze zelf uit eigen beweging en domheid in een elektriciteitscabine zijn gekropen en daar dan voor hen het leven gelaten.
Dat is de ware reden,niet meer en niet minder.Tuurlijk misbruiken ze dat alweer om hun geweld goed te praten en sleuren er vlug genoeg andere zaken bij om het alweer te minimaliseren.

Stel je maar eens voor dat z'on kloons je wagen van mss meer dan 10000 EURO vernielen en wie gaat dat betalen denk je want de daders zullen toch niet gevonden zijn of gevat dus zijn.
Juist,als mij dat zou overkomen dan zit ik finacieel in de problemen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2007, 11:23   #49
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Jantje,stop eens met liegen man.
Die rellen in frankrijk en daarna in brussel zijn er gekomen omdat 2 domme jonge allochtonen in frankrijk iets op hun kerfstok hadden en de politie ze wilde tegen houden maar zelf zijn weggelopen van de politie,rararara en ze zelf uit eigen beweging en domheid in een elektriciteitscabine zijn gekropen en daar dan voor hen het leven gelaten.
Dat is de ware reden,niet meer en niet minder.Tuurlijk misbruiken ze dat alweer om hun geweld goed te praten en sleuren er vlug genoeg andere zaken bij om het alweer te minimaliseren.

Stel je maar eens voor dat z'on kloons je wagen van mss meer dan 10000 EURO vernielen en wie gaat dat betalen denk je want de daders zullen toch niet gevonden zijn of gevat dus zijn.
Juist,als mij dat zou overkomen dan zit ik finacieel in de problemen.
Leer eens lezen, klojo.

Het is juist dat wat ik kom te schrijven.

Criminelen worden hier beschermt en als helden onthaald, terwijl de politieagent die hen probeert te stoppen als de grootste en gevaarlijkste gangers word bestempelt en nog goed moet oppassen of men voerd voor die agent nog de doodstraf terug in.

Terwijl die zelfde crimineel, buiten Europa de zekerheid heeft dat als hij gepakt word door de politie die hem rustig mag afleveren aan een deftige gevangenis waar hij moet werken om de aangerichte schade te vergoeden en als hij gaat lopen of als ze met te veel komen, die agent rustig op hem mag schieten en daarvoor zelf de hulp mag inroepen van de elite eenheden van hun leger.

Bij rellen zoals in Parijs en Brussel had men buiten Europa zelfs vanaf het eerste ogenblik het leger met oorlogsbewapening ingezet. Hier heeft men er een paar straathoekwerker hen gestuurt om hen beleeft en vriendelijk te vragen om AUB te stoppen met de rellen, want anders lijden de politici te veel schade bij de volgende verkiezingen.
Oud 7 november 2007, 11:27   #50
santos
Minister

santos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onvoorstelbaar;kom jij wel buiten man,lees en volg jij wel het nieuws,zo te zien niet.

In de warande in wetteren beste vriend waar ik zelf al genoeg ben geweest en niet zo ver vandaan woon was er vroeger nauwelijks miserie en nauwelijks diefstallen.
Sinds met de jaren heen er meer en meer allochtonen zijn bijgekomen en er ook naartoe gaan is boem alles enorm van kwaad naar erger gegaan;de diefstallen zijn opeens zeer fors gestegen,meermaals redders die in elkaar zijn geklopt door uw vrienden die jij hier zo zit te verdedigen en doet alsof het allemaal zever is,onvoorstelbaar.
Het is nu door uw vrienden zover gekomen ze daar ook al overal camera's hebben geplaats,ts.
En dan heb je nog ook eens de ster waar alweer uw vrienden daar voor zeer veel problemen en diefstallen hebben gezorgd en alsook zelfs hele jonge kinderen hebben bedreigd en overvallen maar ik begrijp dat wel dat jij mocht je kinderen hebben of er al hebt er geen probleem mee hebt dat deze uw kind bedreigen en al hun geld en dergelijke afnemen.Ge zijt goed bezig man,doe gerust zo verder.

Op mijn ma haar werk een vrouwmens die ook links geneigd was en ook zo die allochtoontjes zat te verdedigen tot wanneer haar eigenste zoon mee 2 kameraden van hem erbij op klaarlichte dag door 10 allochtone jongeren alledrie in elkaar zijn gesmeten en bestolen en bedreigd zijn geweest;resultaat,alles kwijt,geld en gsm en noem maar op en ze lagen nog eens alle drie in het ziekenhuis bij.

Dit heeft niets meer te maken met een gewone vechtpartij waar autochtonen wel dikwijls eens bij betrokken zijn,groot verschil.

In antwerpen hebben ze in een cafe op nog geen paar maanden tijd tot 4-5 maal toe volledig den boel kort en klein geslaan en dan was de maat vol voor de uitbater en liet maar 10% allochtonen meer toe voor bepaalde tijd.De man heeft dus uiteraard allochtonen moeten weigeren aan de deur en tuurlijk,twas alweer racitsich volgens uw vriendjes terwijl dat helemaal niet het geval dus was en zijn naar dat gelijke centrum van stinkie winkie bestrijding geweest.

Ook dit zal je nooit tegenkomen met autochtonen dat je op zo'n korte tijd tot 4-5maal toe volledig je boeltje vernielen en daarmee bedoel ik dus wel echt alles wat er kapot te slaan valt.

Doe uw ogen open man en kom mss eens buiten en lees niet alleen hetgeen je wil lezen.
Kom zelf eens buiten en stop met het lezen van rechtse propaganda.
Ik heb 10 jaar in achterbuurt gewoond, ik was de enige belg in het hele appartementsblok en ik heb nooit inbraak gehad, nooit slaag.
Uw niveau van reactie verklaart genoeg he, het is of ik de schuld of de allochtonen.
Het is door uw kinderachtige uitspraken dat ge hele gemeenschappen kwaad maakt.
U weet toch dat de meeste inbraken veroorzaakt worden door bendes die opereren van uit oost-europa en niet zo zeer marokkanen.
En dat verhaal van die 2 gasten is spijtig maar nogmaals dit komt ook voor bij andere nationaliteiten of zijt ge Joe Vanholsbeek vergeten?
santos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2007, 11:29   #51
santos
Minister

Standaard

Citaat:
Ma jongens toch,tword hier beter mee de seconde;ervaring?Jij hebt helemaal geen ervaring,je kopt niet buiten en kijkt vlug steeds maar 1 kant op.
Jij kijkt alleen naar rechts precies. Jij weet zelf niet over wat je spreekt, je kan enkel verhalen aanhalen uit 2de of 3de hand, zielig meer niet.
Oud 7 november 2007, 11:30   #52
santos
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.Nibelung Bekijk bericht
Als dat waar zou zijn dan lijkt lezen mij toch beter dan de vergoelijkende hersenkronkels dat uw geweten aan het uitbraken is... Jongen toch!
Ja ik wou mij niet verlagen tot een geweten van uw niveau.
Typisch, 1 procent van een groep doet iets mis en meteen is het gebakken voor heel die groep.
Oud 7 november 2007, 11:31   #53
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Als ik het goed begrijp willen vele autochtonen dat immigranten en/of hun hier geboren nakomelingen zich Belg (of Nederlander) zouden voelen.
We hebben dat gesprek thuis ook gehad. Ga ik mijn man ooit als Belg kunnen zien? Ook al zou hij onze nationaliteit hebben.
Ik ben eerlijk, nee.
Als jullie iemand zien met een Noord-Afrikaans, Arabisch uiterlijk, zien jullie dan een Arabier of gaan jullie er van uit dat het wel eens een Belg kan zijn?
Ik niet.
Da's tenminste een eerlijk en menselijk antwoord. Het is ook een normale reactie. Maar het CGKR zou dit al als racisme bestempelen, maak je geen illusies.
Een marokkaan die geen letter NL of FR praat kan ook een Belgisch paspoort hebben. Theoretisch is hij dus een Belg. Maar (nog) niet in mijn ogen.
Je reactie ook je man vind ik wel een beetje vreemd. Ik zit in een soortgelijke situatie en ik beschouw mijn partner wél als Belg. Er zijn natuurlijk ook geen factoren die me anders zouden doen denken, behalve de huidskleur. Moest ze enkel haar lokale taal brallen, ik zou er waarschijnlijk wel anders over denken....
Oud 7 november 2007, 11:32   #54
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb 10 jaar in achterbuurt gewoond, ik was de enige belg in het hele appartementsblok en ik heb nooit inbraak gehad, nooit slaag.
Uw niveau van reactie verklaart genoeg he, het is of ik de schuld of de allochtonen.
U weet toch dat de meeste inbraken veroorzaakt worden door bendes die opereren van uit oost-europa en niet zo zeer marokkanen.
En dat verhaal van die 2 gasten is spijtig maar nogmaals dit komt ook voor bij andere nationaliteiten of zijt ge Joe Vanholsbeek vergeten?
Indien de meeste inbraken door oosteuropees tuig zou gebeuren, dan zou zich dat vertalen in de cijfers van de gevangenispopulatie.

Straks ga je hier nog met droge oogjes gaan beweren dat al die Marokkaantje, of Marokkaanse Belgjes onschuldig werden opgesloten.

Oud 7 november 2007, 11:38   #55
santos
Minister

Standaard

Citaat:
Indien de meeste inbraken door oosteuropees tuig zou gebeuren, dan zou zich dat vertalen in de cijfers van de gevangenispopulatie.

Straks ga je hier nog met droge oogjes gaan beweren dat al die Marokkaantje, of Marokkaanse Belgjes onschuldig werden opgesloten.
Leest u ook iets anders dan tv-blad?
Die opereren vanuit oost-europa en worden zelden gevat want die wisselen af.
En u hoeft mij geen woorden in mijn mond te leggen, ik beweer zo een dingen niet.
Maar blijkbaar is dat uw stijl van werken.
Oud 7 november 2007, 11:45   #56
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Leer eens lezen, klojo.

Het is juist dat wat ik kom te schrijven.

Criminelen worden hier beschermt en als helden onthaald, terwijl de politieagent die hen probeert te stoppen als de grootste en gevaarlijkste gangers word bestempelt en nog goed moet oppassen of men voerd voor die agent nog de doodstraf terug in.

Terwijl die zelfde crimineel, buiten Europa de zekerheid heeft dat als hij gepakt word door de politie die hem rustig mag afleveren aan een deftige gevangenis waar hij moet werken om de aangerichte schade te vergoeden en als hij gaat lopen of als ze met te veel komen, die agent rustig op hem mag schieten en daarvoor zelf de hulp mag inroepen van de elite eenheden van hun leger.

Bij rellen zoals in Parijs en Brussel had men buiten Europa zelfs vanaf het eerste ogenblik het leger met oorlogsbewapening ingezet. Hier heeft men er een paar straathoekwerker hen gestuurt om hen beleeft en vriendelijk te vragen om AUB te stoppen met de rellen, want anders lijden de politici te veel schade bij de volgende verkiezingen.
U moet mij niet beginnen uitmaken.Je kan dat op een normale manier ook zeggen.
Ik ben hier al voor minder gebanned geweest dus wees al content dat ik geen bleiter ben.
Oud 7 november 2007, 12:02   #57
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Zieligaard.Ik volg dus uw hilarische redenering;omdat jij nooit problemen hebt gehad en inbraken en noem maar op is er volgens u totaal geen probleem,worden er geen mensen overvallen door uw vrienden,geen inbraken en noem maar op.

Idd,inbraken zoals ik op 1j tijd ben tegen gekomen en ze 2maal in m'n wagen hebben ingebroken waren door buitenlanders(niet van hier dus).
Maar heo zou dat komen?Iedereen kan hier zonder enige probleem of controle binnen en buiten geraken.

Maar mensen in elkaar slaan en overvallen en de boel kapot slagen zoals opnieuw aantal weken geleden gebeuren zo goed als altijd door die lieve vrienden van u.
De gevangeniscijfers zeggen ook genoeg.

De dader(s) van den joey waren roma zigeuners.Daar moet ik ook niet van weten.Velen onder hen zijn al evenzeer mensen die hier komen om te profiteren,stelen en noem maar op.

En er gebeuren weldegelijk tal van inbraken door allochtonen die hier in grootsteden wonen.

Ik heb ook nog op vt4 naar patrouille gekeken en telkens er een oproep kwam was het in meeste gevallen met allochtonen te maken.
Dan gingen ze ook eens op controle in nachtwinkels in anntwerpen;van de 35 zaken waar er 32 niet in orde en één zaak was zelfs volledig illegaal geopend.Bij de rest;mensen die er werkten maar niet ingeschreven waren,producten die in de frigo en dergelijke lagen die al 5jaar overtijd waren,er kakkerlakken rond liepen enz......

Mijn toen nog veel jongere broer die naar de blaarmeersen ging mee school en er natuurlijk een hoop allochtonen alsook waren en deze een meiske van 12j zaten uit te maken zonder enige reden;van vuile hoer omdat ze een rok droeg.

In wetteren in de warande is het van kwaad naar erger gegaan door uw lieve vrienden;sinds de veel grotere opkomst door de jaren heen van allochtonen zijn de diefstallen daar enorm gestegen,redders die slagen hebben gekregen,meiskes die onder water betast worden en hun bikini door uw vrienden worden uitgetrokken en het is ook daar zover gekomen dat ze er ook camera's hebben moeten plaatsen.Vroeger gebeurde er ook wel eens een diefstal ofzo maar dat gebeurde zeer zelfden,nu,niet veilig meer.

Dank u wel.

En dan heb ik het nog niet over hetgeen allemaal gebeurt is in de ster in st-niklaas en in zwembad in beveren en noem maar op.Ik ga u dat besparen want ik zou zelf hier nog lang bezig zitten.
Doe jij gvdm uw ogen eens open.

In de decascoop waar ik veel naartoe ga;heb ik al geirriteerd geweest door vlamingen;an zeg ik ja.Veel;dan zeg ik;dat valt zeer goed mee na al die vele jaren dat ik al ga.
Van allochtonen;al 100 keer meer dan vlamingen.
Waarom;als men het leuk vind dat er tijdens de film mensen zijn die constant lawaai zitten maken en luid zitten babellen en uiteraard niet in het nederlands nog eens bij,dat is dus niet aangenaam om naar een film te kijken.Er zijn zelfs al momenten geweest dat uw vrienden gewoonweg tijdens een volle zaal dan nog tijdens de film beetje van elkaar zaten en naar elkaar zaten te roepen,onvoorstelbaar.

Ik zie en hoor deze dingen allemaal zelf omdat ik zelf genoeg buiten kom.
Ik lees de gazet,ik probeer zoveel mogelijk het nieuws en dergelijke te volgen.Jij blijkbaar niet want tja,jij hebt nu eenmaal het geluk nog nooit iets van last te hebben gehad dus lekker egoistisch zijn en niet denken dat vele andere dingen al meermaals zwaar het slachtoffer zijn geworden van uw vrienden en ik heb hierboven slechts enkele zaken aangetoond die weldegelijk feiten zijn en ik sommige zelf met eigen ogen heb gezien.
Oud 7 november 2007, 12:19   #58
santos
Minister

Standaard

U mag mij pakken op mijn woorden maar het lukt u niet he.
Ik zeg namelijk niet dat er geen problemen zijn, ik zeg dat de schuld niet ENKEL bij hun ligt en zeker niet bij de hele gemeenschap ervan.
Als u dat zelf niet kan relativeren is dat eerder een probleem voor u en heeft dit weinig met mij te maken.
Zei ik dat allochtonen niet inbreken? Waar gelieve mij dan te quoten. Maar weer tevergeefs probeert u de waarheid te verdraaien. De topic gaat over marokkanen en ik kan niet aanvaarden dat hele gemeemschappen hier door de modder worden gesleurd vanwege enkelingen.
De getto's zoals in frankrijk bvb zijn wel degelek de schuld van een slecht beleid dat doorgaans toch door de autochtonen wordt bepaald.
Maar tja u bent kwaad en barst van woede omdat u goed weet dat het enkelingen zijn maar het u beter uitkomt om ganse groepen te beschuldigen.

Ahja als u dan toch geen bleiter bent kan u ook proberen te converseren zonder mij uit te schelden.

Laatst gewijzigd door santos : 7 november 2007 om 12:22.
Oud 7 november 2007, 12:23   #59
Hashiwokakero
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
"de Marokkanen"... (alsof B of NL aboriginals dat nooit zouden doen of gedaan hebben)
Vlamingen moeten niet in groepjes gaan 'vechten' tegen de mensen die ze 'niet aanvaarden'.

Laatst gewijzigd door Hashiwokakero : 7 november 2007 om 12:23.
Hashiwokakero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2007, 12:28   #60
santos
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hashiwokakero Bekijk bericht
Vlamingen moeten niet in groepjes gaan 'vechten' tegen de mensen die ze 'niet aanvaarden'.
Gelukkig niet, maar die vechters is een minderheid.
De meerderheid voelt enkel onbegrip waardoor ze na lange tijd een tikkende bom zijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be