![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ten tweede dialect spreken moet kunnen, het is een verrijking van de taal, geen verschraling zoals een norm. Daarnaast ben ik er zeker van dat al die Neerlandici (zowel Nederlanders als Vlamingen) allemaal uiterst correct Nederlands kunnen spreken en met vreemden erbij gaan ze echt wel over op AN. Het is alleen geen verplichting ten alle tijde AN te spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Ik dacht dat hij enkel tegen flaminganten in de Rand Frans ging praten, kunt u dat bewijzen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even opgezocht en teruggevonden, zie:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=328 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wel vind ik de arrogantie van Franstaligen soms vergaand. We leven - tot nader order in een drietalig - land. Zou het dan niet meest logisch zijn dat elke inwoner deze drie talen machtig is;toch minimaal de twee meest frequente? En daar, mijn beste, wringt nu net het schoentje.
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heeft CDH een afdeling in Vilvoorde?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep. Kwamen bij de recentste gemeenteraadsverkiezingen zelfs individueel op, dus niet onder de UF-vlag. Ze behaalden iets meer dan 3% van de stemmen en hebben dus blijkbaar omgekeerd evenredig veel praat te verkopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
waarop was deze brief een antwoord? ![]() (ik refereer naar: "�* l'avenir d'écrire encore de pareilles inepties"en "votre torchon") J.P. = [FONT=Arial]Jean-Pierre VERMOTE??? Inderdaad straffe brief van een zeer zielig personage. Welke garantie hebben we dat deze echt is? iemand die zich au serieux neemt en aan een ander "ah la conasse" durft schrijven heeft een probleem![/FONT] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2) die mentaliteit is gelijk aan het verdwijnen, de meeste Franstaligen (de hogere sociale klassen zijn daarin voorlopers) laten hun kinderen NL leren. 3) helaas zien sommige FR het nut van NL te leren niet echt in want veel Vlamingen spreken te vaak dialect of schakelen meteen over op FR of Eng als een anderstalige NL wil spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is zover: BHV wordt gesplitst! De Vlaamse Leeuw brulde en de Waalse haan beet in het zand. Hopelijk toont hij volgende keer z'n tanden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() In Belgie wordt, volgens de Fransen, geen Frans gesproken, maar "Le Belge", een verzameling van Franse dialecten.
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb loodzware twijfels over de originele afzender van dat "document" De zoveelste VB-provocatie? Eén of andere simplist of een schooljongen? Ik zou 't niet weten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Minimaliseren, negeren, ontkennen,... Het is symptomatisch voor linksen, dat heb ik allang door.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen verpleegster maar wel Limburgse en ik versta iedereen hier perfect. Of hij nu van Gent, Brugge, Beersel of Antwerpen is. Jij verstaat ook iedereen perfect. Waarom lul je dan altijd dezelfde onverdraagzame racisten na?