Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 november 2007, 17:03   #41
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Alle zakkenvullerijen, alle omkoopschandalen rond Agusta, alle corrupte Vlaamse en Waalse politici samen, van welke partij ook hebben nooit zoveel geld laten verdwijnen in de zakken van hun vriendjes als de liberale minister van financieën, die miljarden laat verloren gaan voor de werklozen, de gepensioneerden, de zieken, de gehandicapten, voor cultuur, voor onderwijs.
Dat is wat rechts zonder enig protest doet. Hoor je het VB-geboefte daar over klagen?
Weet je dat het bedrag dat gestolen wordt door de dieven, met toestemming van de minister veeeeel groter is dan de beruchte transfers?

Hoor ik daar één blokker over klagen?

Niet zwanzen hé. Rechts is en blijft de verdediger van de sterken tegen de zwakken, maar ze doen dat in grote stilte, de ogen zedig geloken.
En als het er op aankomt gaan ze nog zeggen dat de Dieven "links" zijn, zo kan men al anticiperen op de antwoorden van een aantal forumzotten.
Ten eerste de dieven zijn links en corrupt als de pest. Selectief lezen, horen en zien is u op het lijf geschreven. Een partij die meer naar de corrupte praktijken van de vuile sossen en naar hetgeen zich in den belziek rechts noemt heeft verwezen is wel het VB. Is ook de reden dat de zogezegde pc'ers het VB mijden, kaarten teveel het eigenbelang van politici aan. Misschien vergeten wie het visa schandaal in A'pen naar buiten heeft gebracht?

Wat betreft forumzotten, een persoon die te pas en te onpas bij de modjes gaat janken wanneer hij nog maar het vermoeden heeft van beledigd te zijn, zou beter best op z'n woorden letten. Maar zoals we ondertussen in 'uw' democratie al hebben ondervonden wenst u en aanhang geen tegenspraak in het verkondigen van 'uw' waarheid. Een waarheid gebouwd op leugens en bedrog. Moet pijnlijk zijn hé feremans dat de mensen voor zichzelf beginnen denken en hun ogen de kost geven van wat er allemaal in 'uw' democratie aan de gang is hé.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2007, 17:16   #42
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
U vraagt er één u krijgt er één, het geval GDM.
Ik wist al wat er ging komen...
En nu een tweede voorbeeld....
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2007, 18:29   #43
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Geachte heer 'professor',

u vraagt, wij draaien:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=96528

de gekkin-auteur begint wel met een 'ik wil het niet goedpraten' maar wat volgt is één lange brij van goedpraterij.
Ik kan ook zo afkomen van 'ik ga niet dom doen' en dan achteraf toch op de sossen stemmen....
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2007, 18:29   #44
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Was u dan al aan het liegen op voorhand want u klonk alsof niemand een voorbeeld zou kunnen geven?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2007, 19:14   #45
sn00py
Banneling

Standaard

Hey Feremans,

als je met je muis over die blauwe onderlijnde lettertjes gaat, kun je daarop klikken. Een "link" heet dat. Het is nu de derde keer dat ik hem hier in deze draad post. Of WIL je die link niet lezen?
Oud 12 november 2007, 19:29   #46
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kunt misschien op het eerste even uw reactie geven, of moet men zeggen een poging tot goedpraterij.

Een tweede, straatterreur naar aanleiding van een allochtoon die wordt overhoop geschoten terwijl hij met z'n wagen een poging onderneemt in te rijden op een rijkswachter. Een excuus van uw rode vrienden voor deze terreur, rijkswacht heeft buitensporig geweld gebruikt.

Een derde, tijdns een debat een vraag aan de papa van de geestelijke vader van het vuilbakske spirit. 'mijnheer, ik woon in een randgemeente van Brussel, op een gegeven moment zie ik een groepje allochtonen mijn wagen beschadigen, ik loop naar buiten om dit te stoppen maar wordt terug naar binnen geroepen aangezien er andere bezig zijn in de tuin met m'n kat te mishandelen, wat is uw reactie'. De reactie kwam neer op het volgende, 'u moet begrijpen dat deze jongeren in wijken komen waar ze zaken zien die ze zelf niet kunnen hebben dit tot enige frustratie kan leiden en als er dan al eens een antenneke wordt afgebroken, wat dan.

Een vierde, een vrouw wordt op de bus lastig gevallen door allochtonen, de bestuurder beslist in te grijpen maar wordt met klikken en klakken van z'n eigen bus geflikkerd. Wat is uw reactie hierop en deze van uw geestesgenoten?

Moet weten feremans, omdat u hebt gekozen voor een leven als struisvogel en uw kopke in het zand steekt voor de kleine en grote feiten gepleegd door deze of moet ik zeggen 'uw' allochtonen dat andere dat ook gaan doen en blijven geloven in de cultuurverrijking die 'u' deze gasten toeschrijft. Vergeet niet, in de houding als struisvogel staat u goed geplaatst om tegen uw kl.... te laten sjotten en deze realiteit zou zeer pijnlijk kunnen zijn. Is er onlangs al geen van de partij van de watermeloen tot deze bevinding gekomen dat de multicul niet is wat het volgens hem en u zou moeten zijn.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 12 november 2007 om 19:30.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2007, 20:57   #47
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alle zakkenvullerijen, alle omkoopschandalen rond Agusta,

En dan durf jij nog het volgende zeggen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Het zijn niet de linksen, die de wet niet eerbiedigen,
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2007, 21:00   #48
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Ten eerste de dieven zijn links en corrupt als de pest. Selectief lezen, horen en zien is u op het lijf geschreven. Een partij die meer naar de corrupte praktijken van de vuile sossen en naar hetgeen zich in den belziek rechts noemt heeft verwezen is wel het VB. Is ook de reden dat de zogezegde pc'ers het VB mijden, kaarten teveel het eigenbelang van politici aan. Misschien vergeten wie het visa schandaal in A'pen naar buiten heeft gebracht?

Daar mag je feremans niet aan herinneren hoor.
Die zou zelfs het licht van de zon nog ontkennen als dat in zijn kraam past.
Oud 12 november 2007, 21:04   #49
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En als het er op aankomt gaan ze nog zeggen dat de Dieven "links" zijn, zo kan men al anticiperen op de antwoorden van een aantal forumzotten.

Piekt de waarheid zo hard dat je al moet overgaan tot schelden?
Oud 12 november 2007, 23:02   #50
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Hey Feremans,

als je met je muis over die blauwe onderlijnde lettertjes gaat, kun je daarop klikken. Een "link" heet dat. Het is nu de derde keer dat ik hem hier in deze draad post. Of WIL je die link niet lezen?
Feremans, waar zit ge? Ik heb hier namelijk uw tweede voorbeeldje...
(het eerste was niet goed genoeg). geeft ge het op, 'professor'?
Oud 12 november 2007, 23:14   #51
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Feremans, waar zit ge? Ik heb hier namelijk uw tweede voorbeeldje...
(het eerste was niet goed genoeg). geeft ge het op, 'professor'?

Hij steekt nog liever zijn hoofd in een emmer drek opdat hij niet zou zien.
Oud 12 november 2007, 23:24   #52
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Hij steekt nog liever zijn hoofd in een emmer drek opdat hij niet zou zien.
dat hij dat maar doet Dat hoofd is daar op zijn plaats, met al mijn excuses voor de drek.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2007, 00:34   #53
ericferemans

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst
Wat ik verbijsterend vind, is dat poco's als Tom Naegels het nodig vinden om hierover een grote mond open te zetten, terwijl ze bij de (véél ergere) allochtoonse misdaden steeds de andere kant opkijken.
allez: we zijn al aan een paar voorbeeldjes geraakt, grote opgewondenheid nestelt zich nu in de forumzotten, en die zien niet in dat ik met hun voeten aan het spelen ben want wat blijkt: voorbeelden van GOEDPRATEN van allochtoon geweld zijn er niet:
Het aanklagen van rijkswachtergeweld praat immers niet het allochtonen geweld goed;
Het aanklagen van het raar gedrag van GDM is niet het goedpraten van het gedrag van de snotpieten die hem sloegen!

Je verwart twee dingen: verontwaardiging over onterechte aanklachten (van alle beschuldigden, die voor MOORDENAARS werden uitgekreten door onze eerste minister in het geval GDM bleken de meesten
- niet eens aanwezig te zijn geweest bij het voorval
- de anderen er NIETS mee te maken te hebben.

Indien men DIT aanklaagt: zegt men dan: men mag mensen slaan? Men mag ze doodslaan?
En is het aanklagen van één misdrijf het vergoelijken van een ander?

Ik denk dat de voorbeelden die jullie gaven (gedeeltelijk ook héél éénzijdig voorstellen, andere waren dan nog zo vaag dat ze verzonnen lijken) er één ding duidelijk is: er zitten hier forumzotten die het verschil niet weten tussen goed en kwaad, maar dat wel aan anderen toeschrijven...
Oud 13 november 2007, 01:37   #54
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
allez: we zijn al aan een paar voorbeeldjes geraakt, grote opgewondenheid nestelt zich nu in de forumzotten, en die zien niet in dat ik met hun voeten aan het spelen ben want wat blijkt: voorbeelden van GOEDPRATEN van allochtoon geweld zijn er niet:
Het aanklagen van rijkswachtergeweld praat immers niet het allochtonen geweld goed;
Het aanklagen van het raar gedrag van GDM is niet het goedpraten van het gedrag van de snotpieten die hem sloegen!

Je verwart twee dingen: verontwaardiging over onterechte aanklachten (van alle beschuldigden, die voor MOORDENAARS werden uitgekreten door onze eerste minister in het geval GDM bleken de meesten
- niet eens aanwezig te zijn geweest bij het voorval
- de anderen er NIETS mee te maken te hebben.

Indien men DIT aanklaagt: zegt men dan: men mag mensen slaan? Men mag ze doodslaan?
En is het aanklagen van één misdrijf het vergoelijken van een ander?

Ik denk dat de voorbeelden die jullie gaven (gedeeltelijk ook héél éénzijdig voorstellen, andere waren dan nog zo vaag dat ze verzonnen lijken) er één ding duidelijk is: er zitten hier forumzotten die het verschil niet weten tussen goed en kwaad, maar dat wel aan anderen toeschrijven...

Jaja, en de linksen overtreden de wet niet, nietwaar augusta?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Het zijn niet de linksen, die de wet niet eerbiedigen,
Oud 13 november 2007, 01:39   #55
ericferemans

Standaard

Citaat:
Hey Feremans,

Ahah: Amsterdam! En wie praat daar iets GOED?
Oud 13 november 2007, 01:41   #56
ericferemans

Standaard

Citaat:
Jaja, en de linksen overtreden de wet niet, nietwaar augusta?
Natuurlijk wel: wat is er aan mijn voorbeeld dat je niet doorhebt?
Het stelen van miljarden, door rechtse dieven: is dat te vergelijken met de peanuts die een paar stomme degoutante PS-ers in hun zakken staken?
En wie heeft dit oogluikend toegestaan: de MINISTER VAN FINANCIEEN?

Dat is het verschil tussen zwartzakjes en linksen: zij zien de splinter, en de balk... die vinden ze OK!
Oud 13 november 2007, 01:49   #57
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Piekt de waarheid zo hard dat je al moet overgaan tot schelden?
Ik voel me niet gevizeerd. wie wél?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2007, 08:02   #58
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Ahah: Amsterdam! En wie praat daar iets GOED?
@FEREMANS:

Astrid Essed. Het betoog begint met een "ik wil niet goedpraten". Maar wat volgt,is een brij van verdachtmakingen van de politie, verzachtende omstandigheden door psychische problemen, kwalijk nemen van 'verdachtmakingen' (bekendheid met de Hofstadgroep).
Dan de rellende jongeren. Zelfde verhaal: ze zegt " Natuurlijk is dat niet goed te praten". Maar dan volgt:"Beseft dient echter te worden...". En dan begint ze de heer Marcouch te beschuldigen dat hij die lieverds criminaliseert, en blabla...

Ivm GDM. Enkele dagen na de moord, kwam een Marokkaanse sociologe in Terzake dit 'voorval' duiden: "Ik wil dit zeker niet goedpraten, MAAR ..." En weer hetzelfde. Het was de schuld van de maatschappij die racistisch is, die dit en die dat.

Als dat geen goedpraten is, dan weet ik het niet meer.

mvg,

één van de Forumzotten (als u dat zegt, is dat een compliment).
Oud 13 november 2007, 18:59   #59
ericferemans

Standaard

Citaat:
@FEREMANS:

Astrid Essed. Het betoog begint met een "ik wil niet goedpraten". Maar wat volgt,is een brij van verdachtmakingen van de politie, verzachtende omstandigheden door psychische problemen, kwalijk nemen van 'verdachtmakingen' (bekendheid met de Hofstadgroep).
Dan de rellende jongeren. Zelfde verhaal: ze zegt " Natuurlijk is dat niet goed te praten". Maar dan volgt:"Beseft dient echter te worden...". En dan begint ze de heer Marcouch te beschuldigen dat hij die lieverds criminaliseert, en blabla...

Ivm GDM. Enkele dagen na de moord, kwam een Marokkaanse sociologe in Terzake dit 'voorval' duiden: "Ik wil dit zeker niet goedpraten, MAAR ..." En weer hetzelfde. Het was de schuld van de maatschappij die racistisch is, die dit en die dat.

Als dat geen goedpraten is, dan weet ik het niet meer.

mvg,

één van de Forumzotten (als u dat zegt, is dat een compliment).
Het is toch zo simpel: linksen reageren op onrechtvaardigheid, van welke kant ook.
Rechts creëert sociale onrechtvaardigheid, en gaat dan de zwaksten viseren.
Ieder zijn gedacht, nietwaar?
Oud 13 november 2007, 19:05   #60
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is toch zo simpel: linksen reageren op onrechtvaardigheid, van welke kant ook.
Rechts creëert sociale onrechtvaardigheid, en gaat dan de zwaksten viseren.
Ieder zijn gedacht, nietwaar?
En nu graag een echt antwoord terzake ipv wat veralgemenend gebraak.

FEREMANS HANGT ERAAN !!!! HIJ VRAAGT ÉÉN VOORBEELD, ÉÉNTJE MAAR, EN ALS HIJ ER EEN KRIJGT,MOET HIJ ER NOG EEN. ALS HIJ DAT OOK KRIJGT, BEGINT HIJ TE LULLEN. GAAT HET NIET MEER? VIVA FERMEZWANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !

Laatst gewijzigd door sn00py : 13 november 2007 om 19:08.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be