![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat Telenet in zijn arrogante reclame vergeet te vertellen, is dat ze bij zijn boekhouding geen correcte facturen kunnen opstellen, laat staan dat die de klachten van klanten ernstig afhandelt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Burger
|
![]() Qua klantenservice hebben wij nooit problemen gehad, maar dat kan ook liggen aan t feit dat mijn partner in onderaanneming voor telenet werkt en allerhande voordelen heeft daar.
Ik heb ooit gebeld met de technische dienst (betaalnummer) omdat m'n internet niet wou werken terwijl we zogezegd wel aangesloten waren, en het zou aan onze router gelegen hebben en we moesten een nieuwe router aanschaffen. Tot m'n partner thuiskwam, ff keek, technische dienst belde en na twee minuten hadden we terug internet (fout lag bij hun) dus dat was van hun wel een heel grote blunder ![]() Ik hoop dat we bij Belgacom beter behandeld worden als we er de 11de december klant bij zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist,ik heb al angst als ik mijn Abo gaan opzeggen,maar ik ga dit doen hoor,als arme is 25% erg veel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burger
|
![]() *vloekerdevloekerdevloek*
telenet opzeggen ![]() Weet er iemand de voorwaarden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Burger
|
![]() Op de site van Belgacom is er een brief die u kan downloaden waar u enkel de datum en de gegevens moet aanpassen, afdrukken, en zelfs de adressen waar u de oproepingsbrief naartoe moet sturen staat ertussen (dus de verschillende operatoren).
En verder zal ik het idd ook even moeten opzoeken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Nice move van telenet, aantal abonnees de hoogte in.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie koploper is, valt in slaap en stelt bij het wakker worden vast dat anderen hem voorgebijgestoken zijn. In Frankrijk lang analoog met antennes (ook lang mee gelachen). Nu dezelfde antennes wel voor gratis digitale tv. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgacom TV is ook niet perfect, maar tot nu toe klopten de facturen altijd en je wordt als Belgacomklant tenminste ernstig genomen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 28 november 2007 om 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik betwistte nl. mijn factuur omdat er geen rekening werd gehouden met een bedrag dat ik al betaald had en i.p.v. eens deftig mijn opmerkingen te beantwoorden, bleef Telenet maar datzelfde stomme afrekeningetje sturen waar de vergissing zo stond op af te lezen. Nu, ze mogen mijn vrouw afpakken, mijn auto pikken of wat dan ook, als ik ergens absoluut niet tegen kan dan is het dat mijn laatste beetje intelligentie wordt beledigd. Telenet, nooit van z'n leven niet meer. Ik heb dit BTW ook aan Test-Aankoop gesignaleerd, maar die hebben daar bij mijn weten nooit iets mee gedaan. Voor de rest maar zeuren over het formaat van stortbakken en meer van die onzin...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij had zogezegd ingestemd met een telefonische aanbieding om een nieuw jaarcontract te nemen in ruil voor een maand gratis. Die maand gratis werd gefactureerd op de volgende factuur, en de betaling van die factuur was dan zogezegd het bewijs van akkoord. Alleen ..., "toevallig" werd, in tegenstelling tot alle voorgaande facturen, juist deze factuur niet meer naar huis verstuurd, maar op een zogenaamde 'certipost-account' (of zoiets) gezet, een plaats op internet waar je je factuur kunt raadplegen. Maar deze factuur werd wel betaald ... via domiciliëring! Zij viel dus totaal uit de lucht toen ze van Belgacom een factuur in de bus kreeg voor schadevergoeding wegens 'contractbreuk', ten bedrage van een kleine 200 euro!! Ze protesteerde deze factuur en negeerde alle verdere afdreigingen door Belgacom en deurwaarders tot de dagvaarding voor het vredegerecht. Op de zitting werden, vóór hem, enkele tientallen gevallen afgeroepen van 'Belgacom tegen ...', allemaal afwezige gedagvaarden, en dus allemaal veroordeeld bij verstek. Toen zijn naam werd afgeroepen en hij naar voor ging, bleek de advocaat van Belgacom zelfs geen dossier bij te hebben!! Zo gewoon was hij blijkbaar dat gedagvaarden toch niet komen en dus bij verstek veroordeeld kunnen worden tot betaling + gerechtskosten. Dossier uitgesteld en nog maar eens terugkomen! Ook op de volgende zitting, een maand later, werd de zaak nog niet uitgesproken, door het aanvoeren van nieuwe elementen. In de verkoopsvoorwaarden van Belgacom (die niet volledig op de factuur staan, maar die je zelf dient op te zoeken op de Belgacom-site) staat dat de klant schriftelijk verwittigd dient te worden als zijn facturen op die Certipost-account worden gezet. Hij had nooit dergelijke melding gezien. Sindsdien (een half jaar later) heeft hij niets meer gehoord van de tegenpartij. Belgacom schaakmat? Conclusie: NOOIT ten onrechte betalen, maar goed weten wat je doet, je goed informeren, desnoods zelf de wetteksten op het net raadplegen. En kijk ALLE rekeningen goed na. Het laatste anderhalf jaar alleen reclameerde ik bijna 100 euro aan ten onrechte gefactureerde bedragen: - na verkoop van mijn huis kreeg ik veel te weinig terug van de elektriciteit. De voor de afrekening gebruikte tellerstand was veel hoger dan de samen met de nieuwe eigenaar genoteerde tellerstand. - AWW stuurde een correcte afrekening. Alleen moest ik na drie maanden telefonisch navragen waar mijn 'terug te betalen saldo' bleef. Na ellenlange discussie gedurende drie telefoongesprekken over twee maanden gaven ze toe dat ze het bedrag toch nog moesten storten. - Ter gelegenheid van mijn verhuis wijzigde Nuon mijn contract 'Nuon-flex' in 'Nuon-comfort' (duurder). Na protest per e-mail beweerden ze dat ik bij mijn verhuis een nieuw contract 'comfort' had afgesloten voor één jaar. Na mijn vraag een kopie te sturen van het door mij ondertekende contract kreeg ik een creditnota voor mijn laatste factuur met 'comfort' en een nieuwe factuur met 'flex'. Proberen gaat mee, zeg ik maar. Eigenaardig dat die "vergissingen" altijd in hun voordeel zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() En kijk, nu dit:
http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...nbelverbinding Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Ik heb lekker alles goedkoop: Tv Vlaanderen (Satelliet tv) :6000 tv kanalen aan 9,90€/maand en internet EDPnet 6mbps aan 29euro
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Burger
|
![]() Alleen spijtig dat TV vlaanderen via zo'n schotel gaat, van de huisbaas mogen we t niet hangen, en zelfs al zou het mogen, wij wonen in de stad, en die schotel moet hangen (gericht zijn) naar de plaats waar rond half 1 de zon schijnt, en er mogen geen obstakels in de weg zijn, als er een obstakel is, dan moet de afstand tot dat obstakel twee keer zo groot zijn als de hoogte van dat obstakel
![]() Ik zal nog eens iets vertellen over Telenet. Een digicorder kostte toen 200euro. Wij huurden er onze digicorder aan 12euro per maand. In totaal hebben wij 14 keer deze betaald, dus in totaal 168euro. Nu kregen we onze afrekening dat we onze digicorder moesten binnenbrengen of hem konden overkopen aan restwaarde. We kregen drie werkdagen de tijd om deze binnen te brengen. Ik kreeg op dinsdag mijn brief (vond hem 's avonds na mijn werk in de brievenbus) en op woensdag ging ik met mijn digicorder naar zo'n afleverpunt. Daar kreeg ik te horen dat dinsdag de laatste dag was dat ik die kon binnenbrengen. Waarop ik protesteer, ik had namelijk die brief pas dinsdag in de bus gekregen, en daarop stond vermeld dat ik drie werkdagen de tijd had. Nu blijkt dat dus drie werkdagen te zijn vanop de datum dat de brief gepost werd (datum daarvan dus). Ik word nu verplicht om de restwaarde te betalen: 180euro. Ik snap dat ze niet simpelweg 200aankoopwaarde minus 168euro reeds betaald doen. Maar hun aanrekening is gewoonweg belachelijk. Ik ben er ook nog steeds niet over te spreken dat ik moet betalen voor kabel die ze niet eens leveren. Ik ben heel blij dat ik er weg ben! Gisteren hebben we ons installatiepakket van Belgacom voor internet en televisie aangekregen en dat was prima in orde, zelfs inclusief van die brugjes waar je kabels netjes mee tegen de muur kan bevestigen, twee kastjes om je stekkers mee te camoufleren, echt fantastisch. De man die kwam leveren was heel vriendelijk ook al was het 18uur en wss schafttijd, en barkoud. Op 11december komen ze ons aansluiten, en hebben we adsgo, belgacomtv, telefonie (gratis bellen naar vaste lijnen 24/24), voor 65euro per maand, dat is veel goedkoper dan wat we betaalden bij telenet ![]() Laatst gewijzigd door De Lange Wapper : 29 november 2007 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Op de particuliere markt is Telenet de beste hoe je het ook draait of keert maar naar bedrijven toe schiet TSO schamelijk te kort...meestal door een gebrek aan kennis bij hun personeel. Bij Belgacom is het dan weer de omgekeerde wereld...naar bedrijven toe zijn en blijven ze koploper.
![]() |
![]() |