![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Welke landen moet de VSA nog allemaal binnenvallen? | |||
Pakistan |
![]() ![]() ![]() |
10 | 27,78% |
Noord-Korea |
![]() ![]() ![]() |
14 | 38,89% |
Zimbabwe |
![]() ![]() ![]() |
14 | 38,89% |
Libië |
![]() ![]() ![]() |
7 | 19,44% |
Algerije |
![]() ![]() ![]() |
7 | 19,44% |
Jordanië |
![]() ![]() ![]() |
7 | 19,44% |
Saudië-Arabië |
![]() ![]() ![]() |
11 | 30,56% |
Iran |
![]() ![]() ![]() |
15 | 41,67% |
Wit-Rusland |
![]() ![]() ![]() |
11 | 30,56% |
Marokko |
![]() ![]() ![]() |
8 | 22,22% |
Syrië |
![]() ![]() ![]() |
10 | 27,78% |
Egypte |
![]() ![]() ![]() |
8 | 22,22% |
Nepal |
![]() ![]() ![]() |
7 | 19,44% |
China |
![]() ![]() ![]() |
11 | 30,56% |
België |
![]() ![]() ![]() |
22 | 61,11% |
Kongo |
![]() ![]() ![]() |
12 | 33,33% |
Venezuela |
![]() ![]() ![]() |
12 | 33,33% |
Turkije |
![]() ![]() ![]() |
9 | 25,00% |
Andorra |
![]() ![]() ![]() |
9 | 25,00% |
Monaco |
![]() ![]() ![]() |
12 | 33,33% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Ipv landen binnenvallen zou de VS/CIA beter een paar leiders uitschakelen. Is goedkoper in dollars en mensenlevens. Voor het ogenblik lijkt Mugabe een goeie kandidaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() allemaal. tegelijk. Dan krijgen ze eens deftig op hun bakkes, iets wat ze toch wel verdienen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb medelijden met de soldaten die in Irak een verkeerde oorlog moeten gaan uitvechten
Laatst gewijzigd door toccata : 19 april 2008 om 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Liever dat dan zoals de EU aan de kanten te staan en dreigen met een boze brief of uitspraak waar niemand naar luistert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "communistische vrijheidsstrijders" deze strijden tenminsten nog voor iets,ik moet deze waarden erkentelijk zijn
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De commies toeteren dat niemand het recht heeft de regels in een andere land te bepalen... Voor de rest dweept dat met figuren, die steeds met geweld de regels elders proberen aan te passen... Denk maar eens aan hun afgod... ![]() (wat zat die o.a. in de Congo te doen? ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 20 april 2008 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() Als de vraag zou zijn: door welk land moet de VSA eens binnengevallen worden, is het antwoord: allemaal.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de VS ten onder gaan, dan zal Europa dat zeker geweten hebben. De VS zijn een flinke afzetmarkt voor Europa en datzelfde Europa kan zich economisch niet veroorloven dat dat gebeurt. Of het moet zijn dat je als welvaartfreak weer mensen in het straatbeeld wil zien verschijnen met een bordje "Will ... for food", waarbij je die drie puntjes zelf mag invullen. En neen, ik spreek hiermee de Bush clan (of ik moet ik zeggen de Wolfowitz/Cheney ramp, waarbij Bush toch maar een handpop is) niet goed en die oorlog in Irak heeft nooit of te nimmer mijn steun gehad. De oorlog in Afghanistan had tig meer degelijke argumenten (steun aan AQ door Taliban) dan die in Irak. Blijft wel het feit dat de VS snel weg moeten uit Irak of ze gaan eraan ten onder. En dan is Europa geruineerd en voor het beetje aan economie dat nog overblijft volledig overgeleverd aan de grillen van China dat zich vandaag al volop in Europese bedrijven aan het inkopen is. Ik weet niet wat u denkt, maar ik bedank voor dat plaatje.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 april 2008 om 16:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Syrië vormt geen enkele bedreiging voor ons en is integendeel een VOORBEELD voor de Arabische wereld. Syrië wordt bestuurd door de Ba'athpartij, deze is sociaal-nationalistisch én TEGEN ISLAMFUNDAMENTALISME!!! U aapt gewoon die domme rechtse yanks na door zoiets uit te kramen. Syrië is antizionistisch (elk normaal denkend mens keurt Israël af) én dat is de ware reden waarom de neocons in de USA zo graag fulmineren tegen Syrië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze mogen beginnen met het elimineren van alle aanwezigen op de neocon-congressen in hun eigen achterlijk land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
(tussen haakjes: wie minstens zo zwaar als Europa zal te lijden hebben onder de crisis is China)
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
China zal inderdaad ook klappen krijgen als de VS ineen stuiken, maar zullen arbeid en tegenwoordig ook engineering goedkoper kunnen aanbieden dan Europa. En in Europa waren we als laatste redding zo wat gericht op de zwaar op zijn inkomsten belaste ingenieur of andere met kennis die men in China nog net niet heeft. Nee, echt, ik kan de val van de VS niet toejuichen en ik zal dat niet doen. Maakt niet dat dat clubje warmongers daar snel van de macht moet worden weggestemd. Een scenario dat door progressief America moeilijker wordt want door de titanenstrijd tussen Hillary en Obama wordt het steeds aannemelijker dat McCain uiteindelijk president wordt. Ach ja... mijn twee centjes eh... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op dat punt zijn we het tenminste eens. Nu moet je mij eens vertellen hoe Europa geen solden-kraam wordt als de VS vallen.
|
![]() |
![]() |