![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar haal jij toch jouw ongegrond superioriteitsgevoel? Alvast niet op jouw eigen bekwaamheden, zoveel is duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() "Bon sang ne ment pas!" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 18 november 2007 om 00:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog eentje die Desi niet kent.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens, in de anarchie zal de Gemeinschaft natuurlijk weer groter worden, net zoals de Gesellschaft, me dunkt. Enfin, ik zal dan iig geen relatie meer hebben met ambtenaren, maar met mensen.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Goh, ik weet dat zo niet. Waarom denk jij dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deed ik ook niet, ik bracht Belziek ter sprake om de hypokrisie te hekelen van parasiterende politiek-correcte meelopers, die kritiek geven op figuur A op 1000 km maar zwijgen als vermoord over figuur B aan hun achterdeur die juist doet wat zij A verwijten...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Betekent dit dat we gangsters moeten laten doen? Nee toch? Je kritiek is dus net een positieve noot. Citaat:
"De schurken kregen vrij spel", maar: Citaat:
Dan kregen de schurken toch net minder vrij spel? Citaat:
Je pakt ze op en gooit ze in de bak of op transport naar land van herkomst, waar er wat minder psychologen en wat meer bewakers met zwepen staan. Natuurlijk niet, krapuul dat zijn goesting krijgt maakt geen amok. Geef gewoon je geld af, doe wat ze zeggen, en ze steken je kot niet in brand. 't Kan wel zijn dat ze zich dan beginnen vervelen, en alsnog effe klop geven. Toffe 'oplossing' van je hoor. Citaat:
Ja, laten we maar raprap het krapuul weer z'n goesting laten doen. Controleurke en wandelaarke bij een met afgenomen belastingsgeld betaald buurtcommisariaat spelen is waarschijnlijk toffer dan een jobke in een bedrijf dat rendabel moet zijn en tekorten niet kan compenseren door gewoon meer geld van de mensen af te nemen. En tof voor het regime, alweer iemand die voor zijn voordeeltje afhankelijk is van het instandhouden van het regime. Citaat:
Of deze zaak nou deel uitmaakt van een politieke strategie of deel uitmaakt van zijn motivatie als mens die de wereld wil verbeteren, ik weet het niet. Jij bent misschien veel slimmer dan al die mensen die voor hem stemden. Of... hier ook een politieke strategie bedrijven...het zwartmaken van 'rechts' omdat je misschien ook een parasietje in de kolonie bent. Ik beschuldig niet, ik geef enkele mogelijkheden, dat is alles. Citaat:
Die domme meerderheden binnen de bevolking toch, hee? Laten we luisteren naar minderheden. Die zijn veel slimmer. En dictators, de ultieme minderheid, zijn nog het slimst van al. </sarcasm> Citaat:
Een glazen bol gevonden op de rommelmarkt of zwartmakerij met politieke beweegredenen?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 18 november 2007 om 09:48. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar men moet die gasten verstandig aanpakken: de buurtpolitie , dat is geen brave, toegevende wijkagent, met toegelijmde ogen, en een gezellig buikje van goed eten & wijndrinken. Dat is een brigade die haar territorium kent, en de misdaad daadwerkelijk kan aanpakken. Oproerpolitie, zoals ik reeds zei, is zeer praktisch als er oproer is, om er op los te meppen, en er met de ruige borstel door te gaan. Voor diepgaand onderzoek, en het oprollen van georganiseerde bendes misdadigers zijn die niet opgeleid. Dat is eenvoudig hun rol niet. En wie deelt er nu net de lakens uit in die buurten, als niemand hen nauwlettend in het oog houd: diezelfde misdadigers. Door de buurtcommisiriaten te sluiten HELPT Sarkozy de misdadigers. En dit enkel omdat hij een verergering in die buurten wilde, om dit publiekelijk aan te kunnen kaarten, en zichzelf als de man voor te stellen, die daar een einde aan zou maken. Volksverlakkerij dus. D�*�*r gaat het om. En het is hem gelukt, niet omdat het Franse volk voor de helft uit idioten bestaat, maar omdat de media medeplichtig zijn, en/of door de Boze Tuinkabouter onder druk werden/worden gezet. Denk er eens over na, zonder u door uw emoties te laten meeslepen. U hebt het hier niet tegen een "progressieve verdraagzame" die de allochtonen in de watten wilt leggen. Enkel iemand die niet graag heeft dat er met zijn voeten gespeeld word. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Méér werken, voor minder geld = slechte oplossing. Doe dan direct zoals in China, bij de communisten: 200 euros per maand, voor 15 uren per dag, en als ge van uw bakkes maakt= 15 jar strafkamp!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Grappig dat ge verwijst naar communisten, dat wel.
![]() |
#56 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zegt hier dus eigenlijk dat je eigen post een slechte weergave is van je persoontje. Tja, dit lijkt me dan eerder forumvulling. Sorry vind ik niet interessant, ik heb liever dat u terzake blijft. Citaat:
Georganiseerd krapuul dat in staat is om op straat te komen en auto's, bussen, vrachtwagens, winkels, scholen en bejaarde vrouwtjes in brand te steken om hun wil door te drukken bij de bevolking rondom hen, aanpakken met buurtpolitie? Jij werkt waarschijnlijk ook bij een brigade, de Kolderbrigade. Citaat:
Tienduizenden voertuigen in brand. Tientallen gebouwen in brand. Duizenden daders. Hoe dit voorkomen: 'buurtpolitie'. Lol. Citaat:
Citaat:
Massale misdaad bestrijd je door massale aanpak. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Aangaande 'progressieve verdraagzame': die benaming geven ze zichzelf, ze kregen die niet. In basis zijn het gewoon leeghangers die hier papierschuif en controleurspostjes bij het staatsapparaat willen creëren en vreemdelingen passen enkel in hun kraam om ze het èchte werk te laten verrichten. Citaat:
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nog hard 'gewerkt', de laatste tijd?
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De sociale druk om binnen de lijntjes te blijven, als in 'anderen niet aanvallen', wordt veel groter. Enfin, voor veiligheid, bijvoorbeeld, gaan er, mijn inziens, toch vormen van mutualiteiten ontstaan. De sociale druk om daar binnen 'in orde' te zijn, zal imo wel groter worden.
Dat bedoel ik met 'de gemeinschaft' wordt groter. We gaan weer relaties hebben met buren en niet met ambtenaren. Maar tegelijkertijd wordt de geselschaft ook groter. Alle beperkingen in zake migratie weg. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb de indruk dat u van uw leven nog geen voet in zulke wijk gezet hebt,en maar rustig vanuit uw luie stoel "goede raad" geeft. Doe gerust verder. ![]() |
|
![]() |
![]() |