Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 november 2007, 15:55   #41
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

De inval in Irak had nooit mogen plaatsvinden. Het is waanzin om westerse democratie in te voeren in een cultureel en religieus compleet ander land. Islamitische landen zijn niet rijp voor democratie, zo simpel is het.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2007, 15:56   #42
Gargamel
Banneling

Standaard

Toch prettige kerels hé die moslims.Als er niks meer te moorden valt elders,beginnen ze maar onder elkaar.

Gaat hier nog plezant worden,al die Iraaksen die hier natuurlijk wegens humanitaire redenen gaan toestuiken in hun dwangbuizen.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2007, 16:03   #43
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
De inval in Irak had nooit mogen plaatsvinden. Het is waanzin om westerse democratie in te voeren in een cultureel en religieus compleet ander land. Islamitische landen zijn niet rijp voor democratie, zo simpel is het.

Heel juist,en nog grotere waanzin is van die hier grootschalig te importeren,die zijn niet rijp om zich in te leven in democratische landen,en zullen het ook nooit zijn
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2007, 20:35   #44
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
1. Ik ben geen etatist, ik denk dialectisch: in sommige tijdperken is de staat "redelijk", in andere tijdperken niet. Jij maakt van de staat een monolitisch geheel met een inert en eeuwigdurend karakter, wat compleet onhistorisch is.
Neen, dat doe ik niet. Volgende?

Citaat:
2. Ik val de Rede aan omdat de Rede evengoed een discours is, veelal gepaard met het idee van een transcendentaal subject. En zoals elk discours, is het dan ook relatief, maar functioneert het wel als element van een samenleving. Blijvende kritiek op het gebruik van de rede is dan ook een noodzakelijkheid om het exces aan het daglicht te stellen, iets wat Lacan op hamerde.
Ik had je tekst willen lezen, tot je weer met namedropping kwam. Helaas. Volgende keer beter
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2007, 20:52   #45
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Persoonlijk ben ik ook van oordeel dat de interventie van de Amerikanen in Irak geen onverdeeld succes is. Het galgenregime van Iran was en vooral is een veel grotere bedreiging voor het Westen. Het valt te betreuren dat, op voorwaarde dat Irak volledige openheid zou geboden hebben over zijn eventuele massavernietigingswapens (en mogelijk had Irak op dat vlak zelfs helemaal niets te verbergen), de VS met het Irak van Saddam Hoessein in 2003 geen alliantie is aangegaan om samen ten strijde te trekken tegen de islamitische terreurstaat in Iran. Met Saddam Hoessein viel er misschien al bij al wel nog te praten.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2007, 20:55   #46
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Neen, dat doe ik niet. Volgende?

Ik had je tekst willen lezen, tot je weer met namedropping kwam. Helaas. Volgende keer beter
Tot nu toe wel.

Jammer voor jou, de uitleg staat er nochtans.
Oud 20 november 2007, 22:18   #47
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Tot nu toe wel.
Maar nee.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be