![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snoopi, je bent dus hetero, maar zie je dit als een bewuste keuze? Of als je natuur? Indien het laatste, dan kun je volgen dat wie homo is, niet tegennatuurlijk handelt maar gewoon zijn aangeboren seksuele aard beleeft. Dat dit je afschuw opwekt, dat mag je gerust uiten, maar waarom plaats je homoseksualiteit onder onnatuurlijk?? Omdat voortplanting buiten de mogelijkheden valt? Omdat jij zelf er niets voor voelt?Dat lijken me geen redenen! Homoseksualiteit is even gelijkwaardig als hetero zijn, aangezien je met die voorkeur geboren wordt, daar mensen voor uitsluiten is fout!
Ik ben in ieder geval geen hetero omdat ik hiervoor kies, dus waarom zou dit voor een homo of bi anders zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Dat moet vast een enorme gedachtensprong betekenen voor sommige mensen.
![]() |
![]() |
#45 |
Burgemeester
|
![]() Jij VIND het tegennatuurlijk, maar de wetenschap denkt daar anders over.
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Heeft pedofilie een evolutionair doel zoals homoseksualiteit? Nee... ![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Voor bewijzen over functionaliteit van homoseksualiteit in de natuur kijk je best terug naar oudere posts in 'homohaat op het forum'.
กรุงเทพมหานคร อมรรัตนโกสินทร์ มหินทรายุธยามหาดิลก ภพนพรัตน์ ราชธานีบุรีรมย์ อุดมราชนิเวศน์ มหาสถาน อมรพิมาน อวตารสถิต สักกะทัตติยะ วิษณุกรรมประสิทธิ์ Laatst gewijzigd door Pies Descalzos : 21 november 2007 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() kijk, als er naast mensen ook apen van hetzelfde geslacht op mekaar kruipen dan maakt dat dit gedrag nog niet "natuurlijk". Alhoewel we hier beter spreken over "abnormaal".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar dat is het punt hier niet, het punt is dat dit een evolutionaire functie heeft. Indien je dit niet kunt bevatten (naar alle waarschijnlijkheid) dan doe je er goed aan om eerst er over te lezen alvorens met achterhaalde en weerlegde argumenten aan te komen draven. ![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als iedereen die logica volgt? Als iedereen de wetenschap volgt zul je bedoelen? Waar wil je naartoe? Dat in 150 jaar sinds de evolutietheorie is uitgevonden er nog geen enkel tegenbewijs is gevonden zegt jou niks? Dat integendeel nu uit alle hoeken van de wetenschap tot zelfs de moleculaire biologie tot in detail deze theorie bevestigd niet terzake doet? Wil jij serieus genomen worden? De evolutie maakt soms fouten... Inderdaad, en deze worden uit de populatie gefilterd. En degenen die niet fout zijn, met andere woorden, die een functie hebben, blijven behouden. Dat is juist de functie van evolutie! En daar kun je met halfslachtige subjectieve argumenten niet tegenop.
กรุงเทพมหานคร อมรรัตนโกสินทร์ มหินทรายุธยามหาดิลก ภพนพรัตน์ ราชธานีบุรีรมย์ อุดมราชนิเวศน์ มหาสถาน อมรพิมาน อวตารสถิต สักกะทัตติยะ วิษณุกรรมประสิทธิ์ Laatst gewijzigd door Pies Descalzos : 21 november 2007 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Burgemeester
|
![]() @ jan hyoens: Als je echt wilt debateren dan moet je tenminste weten waarover je spreekt. En blijkbaar hebben al die boeken die je al dan niet gelezen hebt er niet veel aan geholpen.
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Ik weet waarover ik spreek... waarhaal jij je boekenwijsheid uit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Burgemeester
|
![]() Inderdaad, je had het tegen mij!
En het voorbeeld van de inquisitie is louter en alleen om aan te tonen dat jouw toon dezelfde is. Of kan jij geen verbanden leggen? Dat is nochtans een verreiste in een discussie...
![]() |
#57 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() In tegendeel, je hebt al bewezen dat je geen sikkepit weet over het thema homoseksualiteit en evolutieleer. Mijn 'boekenwijsheid' komt voort uit wat nu een algemeen aanvaard item uit de evolutieleer is. Weet jij waarover ik spreek? Zo ja, dan hoef ik er niks over te vertellen. Zo nee, dan zal ik de moeite nemen om het jou beknopt uit te leggen. Laat maar weten.
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan als je pedo en homo op dezelfde lijn zet, vraag ik me af of je beseft wat je zegt!
Homoseksualiteit gaat over volwassen seksbeleving zoals hetero , een pedo pleegt echter een te vervolgen feit! Waarom denk u is het ene wel en het ander niet strafbaar??? Het is een schande dat u dit op dezelfde lijn durft te zetten!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door jan hyoens : 21 november 2007 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |