![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Van de antidiscriminatiewetgeving valt er op het terrein weinig te merken | |||
Inderdaad |
![]() ![]() ![]() |
10 | 38,46% |
Niet mee eens |
![]() ![]() ![]() |
9 | 34,62% |
Juist, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
4 | 15,38% |
Niet mee eens, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,69% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,85% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Zo simpel is dat. Moesten we goed overeenkomen, was er toch geen vuiltje aan de lucht? Maar er is niks als last mee, met die mensen?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De schuld meteen maar bij de autochtone ouders leggen door te stellen dat die dus het één en ander hun kroost hebben aangeleerd, slaat dus nergens op. Oorzaak en gevolg, actie en reactie. Ik zal mijn kinderen in ieder geval bij proberen te brengen dat ze zich zover mogelijk van elke niet-westerse allochtoon houden, enkel en alleen omdat de statistieken niet liegen en door proefondervindelijk falen toen ik zelf nog in die multiculturele droom geloofde. Ga je nu ijveren om mij uit mijn ouderlijke macht te laten zetten wegens vermeend racisme? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als de regeringen van Europa de integratie problemen blijven negeren. Onderwijl hordes nieuwe immigranten blijven binnenstromen, krijg je problemen. Zeker als de meeste immigranten zich gedragen als kolonisten op 'veroveringsmissie'.
Al die 'vreselijke' racisten zijn het resultaat van het falende linkse multiKUL-beleid. En zij die denken dat een strengere wetgeving (inzake racisme) hier enige verandering in kan brengen...zullen van een koude kermis thuiskomen. Begin eerst maar eens de immigratie problemen in te dijken welke veroorzaakt zijn door jullie 'wonderbeleid'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
think think think ... Wat gaan we doen met ouders van homo-kinderen. Ook eerst een boete? Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 november 2007 om 04:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() volgens mij spreekt men beter niet over iets waar men niets over afweet. TEnzij ge perse nog idioter wilt overkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar kindertjes zij niet dom. Vroeg of laat zien zij door die leugens heen. En wat ze dan zien is iets minder fris en fantastisch... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Of beter: "Een 'blank' persoon die trots is op zijn afkomst en die weigert te helpen met de ondergang van zijn eigen Volk". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() Racisme is een non-probleem. Indien het een echt probleem zou zijn, dan zou het onverklaarbaar zijn hoe mensen van heel de wereld de grootste risico's nemen om hier te geraken. Niemand gaat toch geld betalen aan een mensensmokkelaar, of op een gammele boot de zee oversteken, of liegen dat hij zwart ziet tegenvoer allerlei ambtenaren, of trouwen met iemand die men niet ziet zitten, om zich dan hier van 's morgens tot 's avonds te laten 'discrimineren' of 'achterstellen' of 'uitsluiten'? De richting en de omvang van de migratiestroom illustreert dat de racisme-beschuldiging moet begrepen worden als een ideologisch wapen in handen van 'progressieven' en immigranten, niet meer en niet minder. Daar wordt dan een soort virtuele realiteit aan verleend door asymmetrische berichtgeving en propaganda. Kijk maar eens naar Van Temsche versus de recente eremoord in Charleroi. Wanneer daar een Pakistaans meisje wordt vermoord omdat ze omgang heeft met een niet-islamiet, dan is er nergens een politiek-correct centrum te bekennen om zich partij te stellen, en voor dat soort moord geldt niet, dat het motief een verzwarende omstandigheid is. Of vergelijk eens de berichtgeving ivm de Cadillacmoord met die van het VT-proces - louter op basis van vierkante cm is de krant; ik schat de verhouding op 1:100
Het is pure indoctrinatie. Racisme is niet meer een probleem dan bv islamisme of communisme: niet meer doden, niet meer oorlogen, niet meer moorden. Dat wordt puur opgeklopt om bepaalde globalistische doelstellingen te bereiken, en vooral dan de vernietiging van de westerse natiestaten. Dan kom je in de situatie waarbij Saoedi-Arabië, een land waar een vrouw wordt getracteerd op 200 zweepslagen nadat ze slachtoffer was van een groepsverkrachting, via de betreffende VN-commissie als bewaker moet fungeren van de 'mensenrechten' in ... België.
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn kinderen groeien op in een dorpsschool en in elke klas zitten er wel enkele kinderen van vreemde afkomst: Turkije, Iran, Rusland,... en weet ge wat? Dat valt hen zelfs niet op. Zij stellen zich daar geen vragen bij. Voor hen is dat doodnormaal. De ene gaat wel eens bij Farinam gaan spelen, de andere spreekt af met Ereki,... Pffft... allemaal dikke zever, dat zgn racisme. Ik weet hoe de Raffen (algemeen, niet persoonlijk opnemen) en Filo's hun kinderen zouden opvoeden: ze moéten gaan spelen bij Mohammed en Moustafa. Ze mógen niet gaan spelen bij Jean-Louis, want die zijn papa heeft een leeuwke op de auto. En als 's avonds tijdens het journaal vreemdelingenrellen aan bod komen, wegzappen, zodat de kindjes niet zien wat de "multikul" ook kan betekenen... Hahaha, de meeste vreemdelingen zijn zelfs kwaad op de Raffen en Filo's omdat zij het met al die betutteling niet eens zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoiets als een autochtoon beboeten met 275 euro omdat hij een ''verkeerd'' woord had gezegd en een bende Turken die een fysiek racistische aanval deden op een groep Joodse kinderen ''bestraffen'' met een gratis uitstapje Amsterdam, bedoel je dat?
Laatst gewijzigd door daiwa : 22 november 2007 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Dat men zich terecht verweert tegen de aanwezigheid van islam in Europa wordt ten onrechte verward met racisme. Ik ben geen racist maar wel islamofoob.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer is een ideologie een RAS?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() andere kinderen in mekaar slaan ook niet ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() realistisch eerder, de werkelijkheid komt vaak hard aan.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zij die het smoeltje vol hebben over dit "zogenaamde racisme", zouden eerst eens moeten beginnen met daden gepleegd door hun zogenaamde cultuurverrijkers te veroordelen inplaats van ze te verbloemen en de schuld van hun allochtoonse vrienden hun crimineel gedrag af te schuiven op de autochtoonse bevolking. Voor alles wat deze allochtonen al hebben uitgespookt op gebied van straatterreur, diefstal, overval, lastig vallen van personen, pogingen tot recreatiedomeinen tot hun gebied uit te roepen enz. Altijd staan de progressieve klaar met het vingerke, het is de schuld van de autochtoonse bevolking met hun dicriminatie, racisme en het zich niet open stellen voor de verrijking die andere culturen hen te bieden hebben. Dat de allochtoonse gemeenschap geen oor heeft naar onze cultuur, onze wetten en zeden doet niets ter zaken is bijkomstig en verwaarloosbaar. Dus aan de progressieve jankers u oogst wat u hebt gezaaid.
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Exact!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 22 november 2007 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |