![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of ben je hier om de mening van de KP te uiten?
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 25 november 2007 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() ![]() Geef me 10 seconden... ... Tegen die tijd haal je me niet meer in ![]()
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ook oude knarren. Verhofstadt, De Croo = passé.
Laatst gewijzigd door system : 25 november 2007 om 22:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Lach maar met de LDD. Het lachen zal u wel vergaan bij de volgende verkiezing. Zeker weten. Let wel: ik heb geen lidkaart van de LDD.
Laatst gewijzigd door system : 25 november 2007 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Electoraal heeft LDD al een 3.5% afgesnapt de voorbije 4 maanden.
Ik blijf erbij dat we dit gaan voelen want ze zouden 10%+ halen electoraal is misschien niet belangrijk voor de nationaal solidaristen maar voor de verdere uitbouw van de partij is het dat wel of willen we eindigen als FN ? LDD is rechts akkoord maar sociaal economisch is het dat ook, ethisch is het dan weer beter dan bij VB. LDD is niet uitdrukkelijk separatistisch, das het grote probleem. Bovendien zijn ze niet uitgesproken tegen het vreemdelingenbeleid. Ik kom toch mensen tegen die VB stemde en nu LDD willen stemmen godver. Omdat ze zoiets hebben van da hun stem dan nut kan hebben. Like what the fuck ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() ja ik ook niet. Ik blijf VB trouw. Enkel wil ik niet de ferremans toer opgaan en grootheidswaanzin verkondigen en niets neutraal bezien. Peilingen zijn maar peilingen maar ik vrees dat LDD van 1% tot 5% stemmen zal afsnoepen van Vlaams Belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() mja, zou wel kunnen ..... helaas, vr de vlaamse zaak dan toch.
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 28 november 2007 om 00:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik ben aan het nadenken om de overstap te maken
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() LDD zou vooral de Flaminganten uit de SPA en de VLD moeten wegtrekken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een tweede VU dus? Sorry maar de VU is dood, Leve de nieuwe VU Zonder die hoflakeien.
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() We gaan wel aan de 50% moeten geraken eh!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Om maar te zeggen dat het afdoen als "passé" van een partij die er dertig jaar over gedaan heeft om te groeien, bloeien én snoeien, een beetje voorbarig en naïef is.
Brugge Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 28 november 2007 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() LDD is een blijvertje, gewoon omdat er een "markt" is voor asociale materialistische mensen en egoïsten. En uiteraard heeft dat clubje niks te maken met Vlaams-nationalisme. Zij zijn NU gewoon wat Vlaamsgezind omdat Vlaamse zelfstandigheid voor hen betekent dat ze kunnen hopen op een meer liberaal beleid en dus meer geld in hun eigen zakken steken. Indien Vlaanderen en wallonië op sociaal-economisch vlak net omgekeerd waren, zouden dit de grootste belgicisten zijn.
Zich asociëren met dergelijke mensen stelt het nationalisme in een kwaad daglicht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() hoe bedoelt u?
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Kan jullie soort niet beter zelf een partij oprichten namelijk facistische belangen,m aak desnoods van dat NSA vehikel een echte partij. Pas dan kunnen we zien hoeveel mensen jullie gedachtegoed steunen en hopelijk zijn dat er niet teveel maar daar ben ik nogal redelijk gerust in.
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
JMDD is wel een aanvulling op de rechterzijde, benieuwd hoelang NVA nog in kartel gaat blijven... als die met JMDD in kartel gaan kan het nog iets worden. Vlaams Belang moet wel op zijn ganzen letten en zijn kiezers. Het feestweekend 8 en 9 december wordt in Antwerpen een belangrijk gegeven met 30 jaar Vlaams Blok-Belang.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |