Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 november 2007, 18:35   #41
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Wat voor een depressief creatuur smijten ze hier binnen. Gelukkig dat hij onze Brugse vriend gevonden heeft, zodat ze beiden hun problemen kunnen verwerken. Gelieve dat wel in de privésfeer te doen.
Ach Herr Oberst, gezien het niveau en vooral het deprimerend karakter van de "bijdragen" van Blokkers (en aanverwanten) op de diverse politieke fora, moet ik vaststellen dat die kudde schapen zelf kampen met pakken onverwerkte problemen. Kijk naar uw dwaze, veelzeggende nicknaam, kijk naar de topics die jullie openen. Horen in wezen allemaal thuis in het hoekje 'gebroken armen en benen'. Nergens wat relativering, nergens wat begrip, nergens ook maar een greintje verdraagzaamheid.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 18:45   #42
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Ach Herr Oberst, gezien het niveau en vooral het deprimerend karakter van de "bijdragen" van Blokkers (en aanverwanten) op de diverse politieke fora, moet ik vaststellen dat die kudde schapen zelf kampen met pakken onverwerkte problemen. Kijk naar uw dwaze, veelzeggende nicknaam, kijk naar de topics die jullie openen. Horen in wezen allemaal thuis in het hoekje 'gebroken armen en benen'. Nergens wat relativering, nergens wat begrip, nergens ook maar een greintje verdraagzaamheid.
Gelukkig dat uw relativeringsvermogen en uw verdraagzaamheid zo groots zijn.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 19:00   #43
Ovidius
Parlementslid

Ovidius's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ovidius
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Spandel Bekijk bericht
Iemand die zich verkleed als een sprekende kat op zijn/haar mening te verkondigen?
Mag ik dan eens vragen wat een ongeschoren man met een ondraaglijke grijns op zijn gezicht en een lelijke hoed op zijn kop wil zeggen?

U bent nu eens het prototype van een persoon waar ik schrik van heeft als hij gedronken heeft en zo rondloopt.

Laatst gewijzigd door Ovidius : 29 november 2007 om 19:00.
Ovidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 20:09   #44
Marc Spandel
Burger

Marc Spandel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ovidius Bekijk bericht
Mag ik dan eens vragen wat een ongeschoren man met een ondraaglijke grijns op zijn gezicht en een lelijke hoed op zijn kop wil zeggen?

U bent nu eens het prototype van een persoon waar ik schrik van heeft als hij gedronken heeft en zo rondloopt.
'k Ben nochtans gene om schrik van te hebben hoor.
BTW... al eens naar uw eigen avatar gekeken?

Om u van dienst te zijn, zal ik mij nog eens laten 'trekken' door mijn vrouwke zie.
Daarna krijgt u een up- to date blik om mijn knappe face.

Laatst gewijzigd door Marc Spandel : 29 november 2007 om 20:11.
Marc Spandel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 20:24   #45
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als partij-onafhankelijk Vlaming ben ik, en niet alleen ik, buitengekegeld door de modratie van 2 fora die duidelijk gedomineerd worden door een extreem rechtse gedachtengang.

Het gaat om
1) 'De Kist', geleid door één extreem VB-sympathisant
2) 'politicsinfo.net', geleid door een 4-tal extreem VB-sympathisanten.

Wat heb (...)
alle komaan, ik ken Blauwvoet, Dina, en nog een paar andere moderatoren van politicsinfo persoonlijk en dit zijn zeer vriendelijke, hoffelijke mensen. Hoe kom je toch bij deze conclusies?
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent

Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 29 november 2007 om 20:42.
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 20:41   #47
Marc Spandel
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
alle komaan, ik ken Blauwvoet, Dina en nog een paar andere moderatoren van politicsinfo persoonlijk en dit zijn zeer vriendelijke hoffelijke mensen. Hoe kom je toch bij deze conclusies?
Ik heb deze mensen ook al eens ontmoet, en het waren inderdaad hoffelijke mensen.
Waarom ze nu zo reageren is voor mij dus ook een groot vraagteken...

Op de Kist was ook de sfeer van ene op de andere dag 'grimmig' geworden, net zoals op PI.

Het lijkt wel of beide moderaties ergens de 'opdracht' hebben gekregen van een hogerstaand extreem VB-lid om op die manier te gaan modereren.
(Het VB-gedachtengoed onder druk laten primeren boven andere meningen).

Misschien omdat het VB over haar hoogtepunt is, en stemmen begint te verliezen? De dicatoriale wijze van handelen die plots de intrede deed kan niet veel anders doen vermoeden.

Laatst gewijzigd door Marc Spandel : 29 november 2007 om 20:46.
Marc Spandel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 20:46   #48
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb deze mensen ook al eens ontmoet, en het waren inderdaad hoffelijke mensen.

Op de Kist was ook de sfeer van ene op de andere dag 'grimmig' geworden, net zoals op PI.

Het lijkt wel of beide moderaties ergens de 'opdracht' hebben gekregen van een hogerstaand extreem VB-lid om op die manier te gaan modereren.
welnee, politicsinfo is een onafhankelijk forum, niemand dicteert daar de wet!

Wat is er wel niet gebeurd dat je daar bent gebannen? (je bent bij mijn weten de eerste sinds The Piano, intussen al drie jaar geleden)
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent

Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 29 november 2007 om 20:46.
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 21:05   #49
Marc Spandel
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
welnee, politicsinfo is een onafhankelijk forum, niemand dicteert daar de wet!

Wat is er wel niet gebeurd dat je daar bent gebannen? (je bent bij mijn weten de eerste sinds The Piano, intussen al drie jaar geleden)
Oh heel eenvoudig...

Ik heb een stuk of 4 internetstalkers die overal waar ik durf te posten de topics naar de kl. helpen. Eender welk forum ik de kop durf opsteken sporen ze op, en schieten ze in aktie.

Hun enige doel is, van mij het zwijgen op te leggen op het internet en aan te sturen op mijn banning.

Dit is hun dus al een paar keer gelukt.

Hun tactiek is eenvoudig... schelden, vernederen, kwetsen, slechtmaken enz. om reactie vanmijnentwege uit te lokken.
Als ik dan deftig probeer te reageren op hun geschimp, dan verdraaien ze die woorden zodanig dat het lijkt of er is een vete aan de gang tussen hen en mij.
Een moderatie die dit niet weet/beseft, en die continu in zijn/haar forum wordt geconfronteerd met dit éénzijdig geruziemaak, gaat maar al te vlug geloven dat het om een 'externe' vete gaat, die op zijn/haar forum wordt uitgevochten.

De gemakkelijkste oplossing voor een moderatie is dan het slachtoffer van de pesters te bannen omdat dan ook automatisch de pesters, en dus hun zogezegde 'vete' wegblijven.

Ik heb niets liever dan dat ze me gerust laten, maar dit wil niet zeggen dat ik dan maar van het internet moet wegblijven, want dat is juist hun doel.

Vandaar die ietwat onbegrijpelijke openingsposting in deze thread.
Ik uit graag mijn mening op een forum, maar verwittig daar waar ik heibel verwacht op voorhand dat ik met een stel stalkers zit opgescheept die mij zoals vervelende luizen niet kunnen loslaten en overal zullen volgen zoals de vloek van de pharao.

Spijtige zaak dus, maar ik laat mij door niemand het zwijgen opleggen, en zeker niet door een bende (waarschijnlijk jaloerse) stalkers.
Oud 29 november 2007, 21:25   #50
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

(Het VB-gedachtengoed onder druk laten primeren boven andere meningen).

Misschien omdat het VB over haar hoogtepunt is, en stemmen begint te verliezen? De dicatoriale wijze van handelen die plots de intrede deed kan niet veel anders doen vermoeden.

Citaat:
4 VLAAMS BELANG 11.99%
- +0.40%
Citaat:
4 VLAAMS BELANG 19.22%
- +1.01%
Voor en partij op terug weg en over haar hoogte punt zijn dit anders toch behoorlijke uitslagen
en maken ze hen tot de tweede grootste partij van Vlaanderen.
En veel stemmenverlies hebben ze blijkbaar ook niet geleden.
Ik denk dat je dus een andere uitleg zal moeten gaan zoeken om ons te overtuigen.

En wees gerust, vele onder ons gaan vaak ook heftig te keer tegen de VBers en omgekeerd.
Maar ik kan mij niet inbeelden dat de mods hier gaan toelaten dat iemand gepest word, trouwens waarom zou men een gepeste bannen, dat lost immers niets op, want de pesters zoeken dan gewoon een nieuw slachtoffer op hun forum en gaan echt niet opzoek naar de gepeste om al de andere fora die er op het internet bestaan.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 21:53   #51
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stratcat Bekijk bericht
get a life
Zeg dat misschien aan die VB'ers hier en daar die de fora proberen te monopoliseren, goed wetende dat ze een kleine minderheid zijn.

Laatst gewijzigd door Hans1 : 29 november 2007 om 21:53.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 21:54   #52
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh heel eenvoudig...

Ik heb een stuk of 4 internetstalkers die overal waar ik durf te posten de topics naar de kl. helpen. Eender welk forum ik de kop durf opsteken sporen ze op, en schieten ze in aktie.

Hun enige doel is, van mij het zwijgen op te leggen op het internet en aan te sturen op mijn banning.

Hun tactiek is eenvoudig... schelden, vernederen, kwetsen, slechtmaken enz. om reactie vanmijnentwege uit te lokken.
Als ik dan deftig probeer te reageren op hun geschimp, dan verdraaien ze die woorden zodanig dat het lijkt of er is een vete aan de gang tussen hen en mij.
Een moderatie die dit niet weet/beseft, en die continu in zijn/haar forum wordt geconfronteerd met dit éénzijdig geruziemaak, gaat maar al te vlug geloven dat het om een 'externe' vete gaat, die op zijn/haar forum wordt uitgevochten.

De gemakkelijkste oplossing voor een moderatie is dan het slachtoffer van de pesters te bannen omdat dan ook automatisch de pesters, en dus hun zogezegde 'vete' wegblijven.

Ik heb niets liever dan dat ze me gerust laten, maar dit wil niet zeggen dat ik dan maar van het internet moet wegblijven, want dat is juist hun doel.

Ik uit graag mijn mening op een forum, maar verwittig daar waar ik heibel verwacht op voorhand dat ik met een stel stalkers zit opgescheept die mij zoals vervelende luizen niet kunnen loslaten en overal zullen volgen zoals de vloek van de pharao.

Spijtige zaak dus, maar ik laat mij door niemand het zwijgen opleggen, en zeker niet door een bende (waarschijnlijk jaloerse) stalkers.
Laat je gewoon niet doen. Flaminganten kunnen niet tegen democratie, want democratie is hun einde. En dat weten ze zeer goed.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 22:04   #53
Marc Spandel
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Voor en partij op terug weg en over haar hoogte punt zijn dit anders toch behoorlijke uitslagen
en maken ze hen tot de tweede grootste partij van Vlaanderen.
En veel stemmenverlies hebben ze blijkbaar ook niet geleden.
Ik denk dat je dus een andere uitleg zal moeten gaan zoeken om ons te overtuigen.

En wees gerust, vele onder ons gaan vaak ook heftig te keer tegen de VBers en omgekeerd.
Maar ik kan mij niet inbeelden dat de mods hier gaan toelaten dat iemand gepest word, trouwens waarom zou men een gepeste bannen, dat lost immers niets op, want de pesters zoeken dan gewoon een nieuw slachtoffer op hun forum en gaan echt niet opzoek naar de gepeste om al de andere fora die er op het internet bestaan.
't Is de ervaring die telt hé Jantje.
Er is soms groot verschil tussen theorie en praktijk hoor.

Er zijn inderdaad pesters die bij het verlies van een slachtoffer naar een ander slachtoffer zoeken om te pesten, maar dat zijn in feite gewoon ... pesters die pesten 'plezant' vinden en die graag mensen domineren via intimidatie.
De meerderheid der pesters is zo.

Het 4-tal luizen dat ik maar niet afgeschud krijg zijn van een ander soort.
Het zijn geen zuivere pesters zoals hierboven, maar eerder stalkers, die om een of andere reden (ik vermoed dat het jaloezie is) hun slachtoffer BLIJVEN achtervolgen. Dit is typisch voor stalking.
Aangezien een stalker op het internet in feite zijn slachtoffer geen fysische schade kan toebrengen, bestaat er maar één mogelijkheid om dit slachtoffer toch te kunnen schaden, en dat is via laaghartig gescheld, gepest, vernedering, slechtmakerij enz... aan te sturen op een banning. Een banning is eigenlijk het enige 'voelbare' kwaad dat ze aan hun slachtoffer kunnen toedienen.

Ik hoop dat dit een beetje begrijpelijk overkomt...
Oud 29 november 2007, 22:04   #54
Aeternitas
Banneling

Aeternitas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Laat je gewoon niet doen. Flaminganten kunnen niet tegen democratie, want democratie is hun einde. En dat weten ze zeer goed.
En waar baseert u dat op, mijn beste Hans1?
Aeternitas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 22:45   #55
Hashiwokakero
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh heel eenvoudig...

Je hebt een negeerknop, de enige die zich laat bannen ben JIJ!
Hashiwokakero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 22:49   #56
Daimanta
Parlementsvoorzitter

Daimanta's schermafbeelding

Standaard

Feit: Alle internetfora zijn dictaturen. Immers, de beheerders hebben alle macht in handen. Zo simpel is het....
Oud 30 november 2007, 07:48   #57
Ovidius
Parlementslid

Ovidius's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ovidius
Standaard

Citaat:
'k Ben nochtans gene om schrik van te hebben hoor.
Ja lap, nu ben ik toch wel overtuigd zekers!

Citaat:
BTW... al eens naar uw eigen avatar gekeken?
Ik heb hem zelf gekozen, mooi hé, trouwens wie zegt dat ik dat niet ben?! En waarom lacht U zo naar mij?

Citaat:
Om u van dienst te zijn, zal ik mij nog eens laten 'trekken' door mijn vrouwke zie.
Daarna krijgt u een up- to date blik om mijn knappe face.
U hoeft hier niemand te plezieren, dat lijkt me ook de fout die U maakt van in uw openingspost. Oude mannen die mij proberen te plezieren die geef ik trouwens aan bij de politie. Twee pogingen tot, en één gelukte is genoeg geweest voor mij.

Hier worden geen cadeaus of prijzen uitgedeeld aan het forumlid dat het hardst kan zagen of best kan schrijven.

Misschien toch nog een goede raad, grasduin eens wat door de berichten om kennis te maken met de andere forumleden.

U verhaal over avatars en de psychologische achtergrond die U eraan geeft werden hier al talloze keren besproken. Ik wil nog een hint geven, denkt U bv dat een slachtoffer van verkrachting zijn foto hier wil plaatsen als avatar?

Start hier gewoon een nieuw leven man en laat het verleden voor wat het was aub, wij hebben echt geen zaken met Uw persoonlijke besognes op andere fora, noch wensen wij dat U deze importeert naar dit forum.

Laatst gewijzigd door Ovidius : 30 november 2007 om 07:51.
Ovidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2007, 08:11   #58
Marc Spandel
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Zeg dat misschien aan die VB'ers hier en daar die de fora proberen te monopoliseren, goed wetende dat ze een kleine minderheid zijn.
En om de schijn te wekken dat ze met vélen zijn, gebruiken ze maar al te graag 'meerdere' nicknamen op 'meerdere' fora.

Leve de solidariteit!
Oud 30 november 2007, 08:12   #59
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
't Is de ervaring die telt hé Jantje.
Er is soms groot verschil tussen theorie en praktijk hoor.

Er zijn inderdaad pesters die bij het verlies van een slachtoffer naar een ander slachtoffer zoeken om te pesten, maar dat zijn in feite gewoon ... pesters die pesten 'plezant' vinden en die graag mensen domineren via intimidatie.
De meerderheid der pesters is zo.

Het 4-tal luizen dat ik maar niet afgeschud krijg zijn van een ander soort.
Het zijn geen zuivere pesters zoals hierboven, maar eerder stalkers, die om een of andere reden (ik vermoed dat het jaloezie is) hun slachtoffer BLIJVEN achtervolgen. Dit is typisch voor stalking.
Aangezien een stalker op het internet in feite zijn slachtoffer geen fysische schade kan toebrengen, bestaat er maar één mogelijkheid om dit slachtoffer toch te kunnen schaden, en dat is via laaghartig gescheld, gepest, vernedering, slechtmakerij enz... aan te sturen op een banning. Een banning is eigenlijk het enige 'voelbare' kwaad dat ze aan hun slachtoffer kunnen toedienen.

Ik hoop dat dit een beetje begrijpelijk overkomt...
Citaat:
Marc Spandel vbmenu_register("postmenu_2577728", true);
Vreemdeling

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell
Als je problemen hebt dat andere mensen ook hun mening geven moet je misschien niet op een discussieforum komen.

Ik heb alleen problemen met dikkenekken, mensenpesters, machtsmisbruikers en mensen die ruziestoken voor de fun.
Laatst gewijzigd door Marc Spandel : 2 april 2007 om 20:38.
Heel je draad komt vrij ongeloofwaardig over.
Trouwens je beweerd gepest te worden op die andere fora, dit terwijl je daar meer dan 3800postings hebt geplaatst sinds juli 2005.
Je bent hier reeds van januari 2006 en hebt hier slechts 78 posting geplaats
Waarbij de oudste posting terug te vinden op
Citaat:
1 april 2007, 20:46
is gepost en dan zijn
Citaat:

Weergegeven resultaten: 76 tot 78 van 78
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2007, 08:38   #60
Marc Spandel
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ovidius Bekijk bericht
Ja lap, nu ben ik toch wel overtuigd zekers!

Ik heb hem zelf gekozen, mooi hé, trouwens wie zegt dat ik dat niet ben?! En waarom lacht U zo naar mij?

U hoeft hier niemand te plezieren, dat lijkt me ook de fout die U maakt van in uw openingspost. Oude mannen die mij proberen te plezieren die geef ik trouwens aan bij de politie. Twee pogingen tot, en één gelukte is genoeg geweest voor mij.

Hier worden geen cadeaus of prijzen uitgedeeld aan het forumlid dat het hardst kan zagen of best kan schrijven.

Misschien toch nog een goede raad, grasduin eens wat door de berichten om kennis te maken met de andere forumleden.

U verhaal over avatars en de psychologische achtergrond die U eraan geeft werden hier al talloze keren besproken. Ik wil nog een hint geven, denkt U bv dat een slachtoffer van verkrachting zijn foto hier wil plaatsen als avatar?

Start hier gewoon een nieuw leven man en laat het verleden voor wat het was aub, wij hebben echt geen zaken met Uw persoonlijke besognes op andere fora, noch wensen wij dat U deze importeert naar dit forum.

Als u vind dat ik lach, dan betekent dit niet dat ik naar u kwaad kijk, maar dat ik een gelukkig en vriendelijk man ben.

Ik veronderstel dat u een man bent die bang is verkracht te worden?
Wees gerust... ik ben hetero... getrouwd... en heb voldoende aan één vrouw.

Als u denkt dat ik er op uit ben een prijs of ander cadeau te winnen op dit forum wegens de manier waarop ik argumenteer bent u ook fout.
Dit soort reactie is trouwens typisch voor VB-mensen die in een debat geen argumenten meer hebben om hun standpunten te verdedigen.

Grasduinen in de berichten doe ik wel eens wees gerust, maar als bepaalde topics of threads me niet interesseren reageer ik op dezelfde wijze als u... negeren dus.

Inderdaad geef ik u gelijk dat ik hier niet moet komen zagen over andere fora, maar dat doe ik dus ook niet.
Ik heb alleen maar een thread geopend met als onderwerp de link tussen extreem VB-denken en dictatuur.
Hiervoor heb ik natuurlijk argumenten nodig om dit te staven, en ik heb deze in de openingsposting gedaan.
Als er in dit debat dan over en weer gebabbeld wordt, en tijdens die babbeltjes worden relevant met deze thread andere fora vernoemd, dan is dit héél normaal.
Het is ook typisch een extreme VB-gedachte dat ze de andere mensen willen 'opleggen' wat wél en niet mag besproken worden op de fora.

Waarom zou ik hier een nieuw leven moeten starten?
Bedoeld u dat ik mijn gedrag moet veranderen omdat dit u niet zint, en dat ik mij 'abnormaal' of 'schijnheilig' moet voordoen?
Dan bent u bij mij aan het verkeerde adres, want ik laat mij niet 'opleggen ' hoe ik mij moet gedragen of hoe ik moet leven.
Ik heb een leven... het is een gelukkig leven... ik ben vrij... en ik blijf zo leven.
Dus... hoe spijtig u het ook vindt... ik begin hier geen 'nieuw' leven om u 'van dienst' te zijn.
Ik ben zoals ik ben

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be